wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Miratrans, Łęczyca http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2681 |
Strona 8 z 11 |
Autor: | trucker12 [ 16 lip 2010, 23:32 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
jak wygląda sytuacja w mirze z płacami? i co ile w domu? |
Autor: | Igor [ 21 sie 2010, 21:04 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Chyba na gwałt potrzebowali ciągnika "mega" zmienili tylko koła na tylnej osi... Trochę dziwnie to wygląda, ten zbiornik jest za duży do tych opon. |
Autor: | KubaMan [ 21 sie 2010, 21:28 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Chyba na gwałt potrzebowali ciągnika "mega" zmienili tylko koła na tylnej osi... Trochę dziwnie to wygląda, ten zbiornik jest za duży do tych opon.
To nie ma wyglądać tylko ma jeździć i zarabiać, nie koniecznie na gwałt.Może mają robotę na miesiąc czy dwa na low deck-a więc po co mają kupować lowdki?
|
Autor: | Bajzel [ 21 sie 2010, 21:29 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: To nie ma wyglądać tylko ma jeździć i zarabiać
A nie generować koszty związane z wymianami zbiorników. Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Trzeba było kupić LD z regulowanym siodłem - straszna fuszerka, zaskoczyli mnie, bo miałem ich za poważną firmę, a tu taki zonk
|
Autor: | KubaMan [ 21 sie 2010, 22:20 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Cytuj: To nie ma wyglądać tylko ma jeździć i zarabiać
A nie generować koszty związane z wymianami zbiorników. Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Trzeba było kupić LD z regulowanym siodłem - straszna fuszerka, zaskoczyli mnie, bo miałem ich za poważną firmę, a tu taki zonk |
Autor: | Bajzel [ 22 sie 2010, 10:37 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Oj dobra nie ma co przesadzać, jakby kupili low decka to by kotły mogli mniejsze zakładać a co za tym idzie, musieliby dotankowywać poza Polską, a to zawsze większe koszty Oprócz Rosji, Białorusi i Ukrainy bo tam jest taniej, badziewnie to wygląda bo jest na maksa na poduchach opuszczony, jak wypoziomuje to wygląda w miare
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa... |
Autor: | Coolio [ 22 sie 2010, 10:42 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj:
Sporo firm chce tak kombinować i zamawiać 315/70 r22,5 lub 385/55 r22,5 z przodu a na tył 315/60 albo nawet 295/60 r,22,5 żeby mieć większą wysokość na naczepie a nie przechodzić na megi. Duzo takich wynalazkow z roznymi oponami na osi przedniej i tylnej jak jeszcze jezdzilem widywalem na beneluxie tam moze po autostradach sie sprawdza ale u nas niebardzo. Kolejna rzeczy ze przy medze zreguly max zbiorniki to okolo 900l, a przy standardzie 1400l tylko problem jak uszkodzimy zbiornik.
|
Autor: | bartekozorkow [ 22 sie 2010, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
w kwestii wyjasnienia te volva to nie 100% megi to sa volva na sredniej wysokosci ramy na kolach od megi i z niskim siodlem a naczepy sa typu varios czyli w pelni regulowany dach wraz z 2 polozeniami poduszek zawieszenia do jazdy, czyli naczepa moze jezdzic takze pod standardowym ciagnikiem oczywiscie po obnizeniu dachu, zbiorniki 1450l firma stawia na nietypowe rozwiazania min posiadaja ciagnik siodlowy z "dopalaniem LPG" jeden z nielicznych ( jesli nie jedyny) w polsce z takim patentem, narazie w trakcie testów;) |
Autor: | KubaMan [ 22 sie 2010, 12:46 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Cytuj: Oj dobra nie ma co przesadzać, jakby kupili low decka to by kotły mogli mniejsze zakładać a co za tym idzie, musieliby dotankowywać poza Polską, a to zawsze większe koszty Oprócz Rosji, Białorusi i Ukrainy bo tam jest taniej, badziewnie to wygląda bo jest na maksa na poduchach opuszczony, jak wypoziomuje to wygląda w miare
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa... |
Autor: | Marecki [ 22 sie 2010, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Oj dobra nie ma co przesadzać, jakby kupili low decka to by kotły mogli mniejsze zakładać a co za tym idzie, musieliby dotankowywać poza Polską, a to zawsze większe koszty Oprócz Rosji, Białorusi i Ukrainy bo tam jest taniej, badziewnie to wygląda bo jest na maksa na poduchach opuszczony, jak wypoziomuje to wygląda w miare
Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa... |
Autor: | KubaMan [ 22 sie 2010, 13:00 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj:
Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa...
No popatrz jakoś zbiornik się nie urwał i jeździ, chcieli to tak zrobili i ich sprawa, i nie wiem z czego robicie tu taki wielki problem, a to zbiornik się urwie a to to a to tamto... [/quote]Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.[/quote] No raczej tego nie sprawdzę bo jak?Jak im się urwie zbiornik to sobie założą nowy i po problemie, skończmy już temat o przerabianym low deck-u bo i tak niczego nie zmienimy i do niczego nie dojdziemy |
Autor: | Atego [ 23 sie 2010, 15:42 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.
Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa... Cytuj: Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.
Dziwne, 90% Scanii w HKP to megi ze standardowymi zbiornikami i jakoś ani nie widziałem, ani nie słyszałem żeby ktoś urwał albo pogiął zbiornik Częściej uszkodzeniu ulegają zderzaki, jak te "za duże do megi" zbiorniki. |
Autor: | Długi [ 23 sie 2010, 15:48 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Dziwne ? 90% aut hkp nie wyjeżdża po za autostrady |
Autor: | Atego [ 23 sie 2010, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Dziwne ?
I tu byś się złociutki zdziwił
90% aut hkp nie wyjeżdża po za autostrady |
Autor: | KubaMan [ 23 sie 2010, 21:06 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Cytuj: Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.
Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa... Cytuj: Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.
Dziwne, 90% Scanii w HKP to megi ze standardowymi zbiornikami i jakoś ani nie widziałem, ani nie słyszałem żeby ktoś urwał albo pogiął zbiornik Częściej uszkodzeniu ulegają zderzaki, jak te "za duże do megi" zbiorniki. Cytuj:
Długi czy sądzisz że te scanie z max kotłami na low decku też nie wyjeżdżają z autostrad? Jata trans wkładając max kotły 1000L na jedną stronkę do tandema low decka też się nie boi o zbiorniki a z tego co wiem to te z max kotłami chodzą na Rosję i jakoś wracają całe http://img69.imageshack.us/i/p1080567.jpg/ http://img100.imageshack.us/i/p1080172.jpg/ ten się wypoziomował i popatrz low deck z max kotłem i idzie aż gwiżdże http://www3.picturepush.com/photo/a/898 ... ie-023.jpg Źródło:Google Volvo z MiraTransu jest opuszczone na maxa na poduchach i dlatego może się wydawać że zbiornik się urwie, jak podniesie na poduchach będzie ok, bo i tak nie może tak jechać bo by nadkole zdarł EDIT: A nie przepraszam za błąd, jata do tych Volv co chodzą na Rosję wkłada 700L + 500L Czyli łącznie 1200L sory mój błąd |
Autor: | Długi [ 24 sie 2010, 17:04 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Cytuj: Dziwne ?
I tu byś się złociutki zdziwił 90% aut hkp nie wyjeżdża po za autostrady Wybacz, myliłem się. Za krótko w branży, nie znam się jeszcze |
Autor: | Topline 380 [ 29 sie 2010, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Ale człowieku o czym Ty mówisz. Mega to mega, ma mniejsze zbiorniki to fakt oczywisty i przerabianie standardowych ciągników na low-decki i nie zamieniając przy tym podstawowych części jak zbiornik, który po prostu nie może być normalny, bo zostanie zaraz urwany albo zniszczony to skrajny idiotyzm.
Nawet jak wypoziomujesz (a zdarzy się to raz na 2 miesiące jak będziesz coś załatwiał bez naczepy) to i tak będzie wyglądał jak kupa... Cytuj: Jeszcze.. tylko zobacz ile dopiero te Volvo zrobiło km.
Dziwne, 90% Scanii w HKP to megi ze standardowymi zbiornikami i jakoś ani nie widziałem, ani nie słyszałem żeby ktoś urwał albo pogiął zbiornik Częściej uszkodzeniu ulegają zderzaki, jak te "za duże do megi" zbiorniki. Cytuj:
Długi czy sądzisz że te scanie z max kotłami na low decku też nie wyjeżdżają z autostrad? Jata trans wkładając max kotły 1000L na jedną stronkę do tandema low decka też się nie boi o zbiorniki a z tego co wiem to te z max kotłami chodzą na Rosję i jakoś wracają całe http://img69.imageshack.us/i/p1080567.jpg/ http://img100.imageshack.us/i/p1080172.jpg/ ten się wypoziomował i popatrz low deck z max kotłem i idzie aż gwiżdże http://www3.picturepush.com/photo/a/898 ... ie-023.jpg Źródło:Google Volvo z MiraTransu jest opuszczone na maxa na poduchach i dlatego może się wydawać że zbiornik się urwie, jak podniesie na poduchach będzie ok, bo i tak nie może tak jechać bo by nadkole zdarł EDIT: A nie przepraszam za błąd, jata do tych Volv co chodzą na Rosję wkłada 700L + 500L Czyli łącznie 1200L sory mój błąd |
Autor: | Bajzel [ 29 sie 2010, 22:35 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Mają niskoprofilowe opony |
Autor: | Daniel12 [ 30 sie 2010, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: Miratrans, Łęczyca |
Spotkałem jakieś 2 tygodnie temu na dafa z Miratransu. Pozdrowionka dla kierowcy |
Strona 8 z 11 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |