wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Man TGA http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=88 |
Strona 8 z 23 |
Autor: | walizek7 [ 30 kwie 2008, 17:24 ] |
Tytuł: | dd |
Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy? |
Autor: | chudy4x4 [ 01 maja 2008, 18:27 ] |
Tytuł: | Re: dd |
Cytuj: Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy?
Jest 12V i 24v zależy w którym gniazdku. Takich gniazdek jest 3 jedno przy kierownicy a 2 na dole kokpitu mniej wiecej na srodku kabiny.
|
Autor: | walizek7 [ 01 maja 2008, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: dd |
Cytuj: Cytuj: Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy?
Jest 12V i 24v zależy w którym gniazdku. Takich gniazdek jest 3 jedno przy kierownicy a 2 na dole kokpitu mniej wiecej na srodku kabiny. |
Autor: | Scania R620 [ 20 maja 2008, 13:11 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
18.480 |
Autor: | corexcool [ 28 maja 2008, 14:45 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA 41.480 8x6 |
Witam wszystkich Mam pytanie czy nie ma ktoś może instrukcji obsługi do Mana TGA 41.480 8x6 i czy nie orientujecie się ile może kosztować zmiana języka w komputerze pokładowym? |
Autor: | mierzej [ 07 cze 2008, 11:30 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: Witam wszystkich
Kolego w Pruszczu Gd. zmiana języka coś w granicach 600zł.
Mam pytanie czy nie ma ktoś może instrukcji obsługi do Mana TGA 41.480 8x6 i czy nie orientujecie się ile może kosztować zmiana języka w komputerze pokładowym? |
Autor: | corexcool [ 07 cze 2008, 23:53 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Dzięki za info dzwoniłem do serwisu pod Tarnowem to też ta sama cena 600 + VAT. Szukam dalej instrukcji obsługi jak by ktoś posiadał bardzo bym prosił o udostępnienie. |
Autor: | jelcz 417 [ 09 cze 2008, 9:29 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Koledzy a ja mam takie pytanko czy był robiony MAN TGA V8 ??? bo tutaj tak przejrzałem i nie znalazłem. |
Autor: | Daniel_Vos [ 09 cze 2008, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Nie nie był. Silniki V8 zastosowane są dopiero w Manach TGX. |
Autor: | Łukasz03 [ 09 cze 2008, 17:44 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: Nie nie był. Silniki V8 zastosowane są dopiero w Manach TGX.
A wiec 660 konny motor w Tga jest szescio cylindrowy ?
|
Autor: | Piotrekk [ 09 cze 2008, 17:45 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Silnik MANa TGA o mocy 660KM ma V10 |
Autor: | Daniel_Vos [ 09 cze 2008, 19:30 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Dokładnie tak jak mówi Piotrekk. Silnik o mocy 660 koni ma V10 o pojemności 18 litrów i stosowany był głównie w ciągnikach balastowych oraz samochodach pożarniczych czy wojskowych |
Autor: | Milos [ 07 lip 2008, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Ja tez jeździłem manem Tga tylko, że Betonomieszarką 369 KM 11 m3 |
Autor: | YYAHOO [ 21 lip 2008, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Jak jest z zapalaniem TGA 480 CR? Niektórzy twierdzą, że obraca dość długo około 4s inni zaś twierdzą, że palą na dotyk... Czy ktoś potrafi podać sensowną i prawdziwą odpowiedź na ten temat? |
Autor: | Maciekk [ 22 lip 2008, 13:14 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: Jak jest z zapalaniem TGA 480 CR? Niektórzy twierdzą, że obraca dość długo około 4s inni zaś twierdzą, że palą na dotyk... Czy ktoś potrafi podać sensowną i prawdziwą odpowiedź na ten temat?
Każdy Common Rail tak pali... Taka ich przypadłość, nic nie zrobisz
|
Autor: | YYAHOO [ 22 lip 2008, 17:16 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
tak? tzn jak? około czterech sekund czy na dodtyk? ale mam nadzieje, że to pierwsze |
Autor: | Maciekk [ 23 lip 2008, 9:43 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: tak? tzn jak? około czterech sekund czy na dodtyk? ale mam nadzieje, że to pierwsze
Tak to pierwsze, nasz TGL też pali ciężej niż inne auta ze starszymi silnikami
|
Autor: | zygi12 [ 24 sie 2008, 12:11 ] |
Tytuł: | Man TGA obudowa liczników problem |
Na wstępie proszę o wyrozumiałość.Mam problem z przyciskiem/oma w TGA do menu ostawień na tablicy liczników ,ciężko chodził i go przedmuchałem powietrzem no i też sie chyba zakleszczył bo ciągle włącza mi się menu. Po pierwsze jak rozebrać tablice liczników to wygląda jak by było na zatrzaskach może mi ktoś poradzi jak to rozebrać żeby nic nie po urywać,Jak ktoś miał doświadczenia z tymi przyciskami to proszę o rade!! |
Autor: | Lons [ 30 sie 2008, 20:39 ] |
Tytuł: | MAN 26.363 TGA M |
Witam serdecznie Zastanawiam się nad kupnem wywrotki i mam na oku kilka lecz najbardziej wpadł mi Marian z 2004... Chciałbym się dowiedzieć jak jest z silnikiem w tym modelu i ogólnie co wadliwego może w nim się przytrafić? wywrot MAN 26.363 TGA M z 2004roku Ktoś jeździł na czymś podobnym? pozdrawiam gorąco |
Autor: | Cyryl [ 03 wrz 2008, 9:58 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
jest taki kierowca w naszej firmie, który pierwsze kroki w transporcie międzynarodowym robił pod moim okiem w innej firmie jakieś 17 - 18 lat temu. do tej firmy przyjmowałem go jakieś 7 lat temu. jeździ na stałej trasie W-w - Bielefeld - W-w. jeździ MAN-em TGA 19.410 XL z 2004 roku, 230tys. km przebiegu. ostatnio wiózł w tamtą stronę 8.454 kg a z powrotem opakowania 1.094 km, zużycie 24,7l / 100km regularnie przy ładunkach 15 - 18 ton ma zużycie 26-28l / 100km |
Strona 8 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |