wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Man TGA
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=88
Strona 8 z 23

Autor:  walizek7 [ 30 kwie 2008, 17:24 ]
Tytuł:  dd

Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy?

Autor:  chudy4x4 [ 01 maja 2008, 18:27 ]
Tytuł:  Re: dd

Cytuj:
Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy?
Jest 12V i 24v zależy w którym gniazdku. Takich gniazdek jest 3 jedno przy kierownicy a 2 na dole kokpitu mniej wiecej na srodku kabiny.

Autor:  walizek7 [ 01 maja 2008, 21:19 ]
Tytuł:  Re: dd

Cytuj:
Cytuj:
Panowie.Jakie jest napięcie gnieździe tzw"zapalniczce'' w MAN-ie TGA 18.440 i czy ewentualnie jest przełącznik 24/12V? Chodzi mi o kupno przetwornicy na 230 V .Pytanie tendencyjne ale ja poprostu tego nie wiem:)Aaaa i ile jest takich gniazd w kabinie kierowcy?
Jest 12V i 24v zależy w którym gniazdku. Takich gniazdek jest 3 jedno przy kierownicy a 2 na dole kokpitu mniej wiecej na srodku kabiny.
chudy4x4 .Bardzo dziękuję za odpowiedź.Szeeeeerokości życzę. :D

Autor:  Scania R620 [ 20 maja 2008, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

18.480
Obrazek

Obrazek

Autor:  corexcool [ 28 maja 2008, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Man TGA 41.480 8x6

Witam wszystkich :)
Mam pytanie czy nie ma ktoś może instrukcji obsługi do
Mana TGA 41.480 8x6 i czy nie orientujecie się ile może kosztować zmiana języka w komputerze pokładowym?

Autor:  mierzej [ 07 cze 2008, 11:30 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Cytuj:
Witam wszystkich :)
Mam pytanie czy nie ma ktoś może instrukcji obsługi do
Mana TGA 41.480 8x6 i czy nie orientujecie się ile może kosztować zmiana języka w komputerze pokładowym?
Kolego w Pruszczu Gd. zmiana języka coś w granicach 600zł.

Autor:  corexcool [ 07 cze 2008, 23:53 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Dzięki za info dzwoniłem do serwisu pod Tarnowem to też ta sama cena 600 + VAT.

Szukam dalej instrukcji obsługi jak by ktoś posiadał bardzo bym prosił o udostępnienie.

Autor:  jelcz 417 [ 09 cze 2008, 9:29 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Koledzy a ja mam takie pytanko czy był robiony MAN TGA V8 ??? bo tutaj tak przejrzałem i nie znalazłem.

Autor:  Daniel_Vos [ 09 cze 2008, 13:20 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Nie nie był. Silniki V8 zastosowane są dopiero w Manach TGX.

Autor:  Łukasz03 [ 09 cze 2008, 17:44 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Cytuj:
Nie nie był. Silniki V8 zastosowane są dopiero w Manach TGX.
A wiec 660 konny motor w Tga jest szescio cylindrowy ?

Autor:  Piotrekk [ 09 cze 2008, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Silnik MANa TGA o mocy 660KM ma V10 :wink:

Autor:  Daniel_Vos [ 09 cze 2008, 19:30 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Dokładnie tak jak mówi Piotrekk.
Silnik o mocy 660 koni ma V10 o pojemności 18 litrów i stosowany był głównie w ciągnikach balastowych oraz samochodach pożarniczych czy wojskowych ;)

Autor:  Milos [ 07 lip 2008, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Ja tez jeździłem manem Tga tylko, że Betonomieszarką 369 KM 11 m3

Autor:  YYAHOO [ 21 lip 2008, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Jak jest z zapalaniem TGA 480 CR? Niektórzy twierdzą, że obraca dość długo około 4s inni zaś twierdzą, że palą na dotyk... Czy ktoś potrafi podać sensowną i prawdziwą odpowiedź na ten temat?

Autor:  Maciekk [ 22 lip 2008, 13:14 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Cytuj:
Jak jest z zapalaniem TGA 480 CR? Niektórzy twierdzą, że obraca dość długo około 4s inni zaś twierdzą, że palą na dotyk... Czy ktoś potrafi podać sensowną i prawdziwą odpowiedź na ten temat?
Każdy Common Rail tak pali... Taka ich przypadłość, nic nie zrobisz :)

Autor:  YYAHOO [ 22 lip 2008, 17:16 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

tak? tzn jak? :) około czterech sekund czy na dodtyk? :) ale mam nadzieje, że to pierwsze :)

Autor:  Maciekk [ 23 lip 2008, 9:43 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

Cytuj:
tak? tzn jak? :) około czterech sekund czy na dodtyk? :) ale mam nadzieje, że to pierwsze :)
Tak to pierwsze, nasz TGL też pali ciężej niż inne auta ze starszymi silnikami :)

Autor:  zygi12 [ 24 sie 2008, 12:11 ]
Tytuł:  Man TGA obudowa liczników problem

Na wstępie proszę o wyrozumiałość.Mam problem z przyciskiem/oma w TGA do menu ostawień na tablicy liczników ,ciężko chodził i go przedmuchałem powietrzem no i też sie chyba zakleszczył bo ciągle włącza mi się menu.
Po pierwsze jak rozebrać tablice liczników to wygląda jak by było na zatrzaskach może mi ktoś poradzi jak to rozebrać żeby nic nie po urywać,Jak ktoś miał doświadczenia z tymi przyciskami to proszę o rade!!

Autor:  Lons [ 30 sie 2008, 20:39 ]
Tytuł:  MAN 26.363 TGA M

Witam serdecznie
Zastanawiam się nad kupnem wywrotki i mam na oku kilka lecz najbardziej wpadł mi Marian z 2004...
Chciałbym się dowiedzieć jak jest z silnikiem w tym modelu i ogólnie co wadliwego może w nim się przytrafić?
wywrot MAN 26.363 TGA M z 2004roku

Ktoś jeździł na czymś podobnym?
pozdrawiam gorąco

Autor:  Cyryl [ 03 wrz 2008, 9:58 ]
Tytuł:  Re: Man TGA

jest taki kierowca w naszej firmie, który pierwsze kroki w transporcie międzynarodowym robił pod moim okiem w innej firmie jakieś 17 - 18 lat temu. do tej firmy przyjmowałem go jakieś 7 lat temu. jeździ na stałej trasie W-w - Bielefeld - W-w.
jeździ MAN-em TGA 19.410 XL z 2004 roku, 230tys. km przebiegu.
ostatnio wiózł w tamtą stronę 8.454 kg a z powrotem opakowania 1.094 km, zużycie 24,7l / 100km
regularnie przy ładunkach 15 - 18 ton ma zużycie 26-28l / 100km

Strona 8 z 23 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/