Ostatnimi czasy sprzedałem Gamę T, a w jej miejsce wjechał:
Marka: MAN
Model: TGX 470 LL SA GM
Rok produkcji: 11.2022
Przebieg: 31 tys. km
Wyposażenie:
- kabina typu GM
- zautomatyzowana, 14 stopniowa przekładnia z nadbiegiem (przełożenie mostu 2.71 + OD)
- w pełni pneumatyczne zawieszenie osi oraz kabiny
- klimatyzacja automatyczna
- tempomat PCC z odległościówką i asystentem pasa ruchu
- audio z subwooferem i nawigacją sterowane pokrętłem z touchpadem
- komfortowy fotel kierowcy z łamanym oparciem i ogrzewaniem
- pneumatyczny fotel pasażera
- rozkładany stolik przed fotelem pasażera
- lodówka
- wskaźnik obciążenia osi
- elektryczne szyby, lustra, szyberdach
- dodatkowe klawisze funkcyjne w drzwiach kierowcy
- pilot sterowania wyposażeniem z pozycji leżanki
- ledowe reflektory przednie z automatycznymi światłami drogowymi
- ledowe światła tylne
- zbiorniki 2 x 480ltr
- elektryczna roleta przedniej szyby
- radary martwego pola z obu stron pojazdu
Cóż mogę powiedzieć. Mieszkam w zagłębiu manowskim - lokalne firmy zdecydowanie są zdominowane przez pojazdy tej marki. Pora ją przetestować na własnej skórze. Egzemplarz bardzo świeży, z niewielkim przebiegiem. Udało się przedłużyć na niego fabryczną gwarancję do końca 2025 roku oraz wykupić fabryczny pakiet serwisowy. Na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony komfortem jazdy - to chyba jeden z najlepiej amortyzujących ciągników. I w sumie tyle mogę powiedzieć, póki co