wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGS i TGX http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6354 |
Strona 10 z 23 |
Autor: | dyzma241 [ 23 lut 2008, 12:48 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
A to moje foty z serwisu MAN w Kolding DK |
Autor: | Levuss [ 23 lut 2008, 15:08 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Co do przypuszczalnej awaryjności to jak pisał łukasz TGX ma ok 35% nowych części więc reszta jest ze sprawdzonego modelu TGA więc nie ma co debatować na temat tego jak te auto będzie przemierzać szlaki skoro bazuje na niezawodnych rozwiązaniach poprzednika. Mało tego, po to auto się testuje przez okres co najmniej roku przed premierą by sprawdzić jak sprawuje się w ekstremalnych warunkach co znacząco odbija się na niezawodności podzespołów i dopiero po przejściu drobiazgowych testów auto trafia na taśmy. Trzeba tylko pamiętać, że zawsze może się trafić feler, przy masowej produkcji, automatyzacji zdarzają się felery i auta mogą cierpieć na choroby "wieku dziecięcego" Tak czy siak nie miałem okazji jeździć TGX(mało kto miał ), ale ten model to dla mnie najlepszy truck w UE. |
Autor: | Rafik440 [ 09 mar 2008, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Moj pierwszy TGX zlapany wczoraj Man TGX 18.440 XXL |
Autor: | Levuss [ 21 mar 2008, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Pazdz bardzo ładnego TGX uchwyciłeś. Kabinka XXL i do tego 480 koni sprawiłoby, że bez żadnego namysłu porzuciłbym FH. |
Autor: | truck_fh [ 28 mar 2008, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
No ja teraz pierwszy raz widziałem na żywo, wracając ze szkoły, nie dość że do tego sklepu rzadko coś podjeżdża, patrze a tu TGX w kabinie XXL pytałem sie kierowcy mówił że nówka i 500 koni chyba idę i zdjęcia porobię bo to tylko 300m |
Autor: | Thom [ 28 mar 2008, 19:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Dzisiaj przez ul. Opolską w Krakowie był jakiś przeżutMAN'ów , prawie cały dzień latali (oczywiście nie co minutę, żebyśmy się dobrze zrozumieli) samymi konikami, z zapasem przypiętym na siodle, niektóre w foliach. Najwięcej było TGA, ale przewijały się TGX'y i TGS'y. |
Autor: | lukaszml [ 28 mar 2008, 20:08 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Nikt tu chyba nie pisał ale w Holenderskim Centrum i Austriackim Gartnerze również nowe TGX'y, na lkw-infos i lkw-fotos są jakieś tam fotki |
Autor: | Łukaszz [ 28 mar 2008, 21:00 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Cytuj: TGX (...) 500 koni
A to dziwne, TGX-y nie mają w ofercie silników o mocy 500KM. Motory jakie montowane są w pojazdach dostosowanych do ruchu dalekobieżnego dysponują mocami 360, 400, 440, 480 i 540KM. No i oczywiście V8 680KM.
|
Autor: | truck_fh [ 28 mar 2008, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Ja nie twierdze że nie ale kierowca mówił że 500 widocznie sie pomylił musiał mieć wtedy 480. |
Autor: | jelcz 417 [ 30 mar 2008, 3:05 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
W123 wątpie aby firmy które mają TGA szybko je wymieniały na TGX bo weś zobacz ile jeszcze starych VOLVO, SCANI, itp jeździ po polskich drogach i każda firma jaka ma TGA się go tak szybko nie pozbędzie, bo to tez kosztuje o czym się dowiedziała firma RICOe tylko że za późno i splajtowała.:p |
Autor: | marcinp1985 [ 31 mar 2008, 14:06 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
MAN TGX 18.440 (C) marcinp1985 |
Autor: | Levuss [ 05 kwie 2008, 15:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Czerwony TGX w XXL wygląda po prostu pięknie. Sam widziałem ostatnio podobnego, polskie tafle i bez usterek w kolorze nadwozia a Lublinie, ale ten TGX miał cudowny krwisty kolor i białą chłodnię. Ciekawe kiedy takie autko zawita u Nas w "Garażu" (forum) |
Autor: | kselu1 [ 05 kwie 2008, 16:32 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
W UK sporo ich już widać między innymi firmy DSV oraz DHL zakupiły nowe maniki, nie zawsze jest okazja sfocić |
Autor: | Łukaszz [ 06 kwie 2008, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
W ostatnim PT ukazał się test 480-konnego TGX-a. Przyznam, że w pierwszej kolejności najbardziej zainteresowały mnie testy spalania - i tu bardzo miłe zaskoczenie. Średnie spalanie z ładunkiem 24t na łącznym dystansie 240km wyniosło zaledwie 31,5l/100km, na autostradzie zeszło nawet poniżej 30l. Jazda w południowej części kraju, czyli przewaga górek. Wynik naprawdę bardzo dobry, to co było wadą TGA stało się niewątpliwie zaletą TGX. Nowe silniki, skrzynia TipMatic i aerodynamika zrobiły swoje. |
Autor: | MAN [ 07 kwie 2008, 7:29 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Cytuj: Wynik naprawdę bardzo dobry, to co było wadą TGA stało się niewątpliwie zaletą TGX. Nowe silniki, skrzynia TipMatic
Gdzie tam jest w TGX nowy silnik czy skrzynia AS TRONIC czyli TipMatic. Poza nowym silnikiem V8 wszystkie silniki oraz skrzynie pochodzą wprost z TGA
|
Autor: | Łukaszz [ 07 kwie 2008, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Po pierwsze to napisałem, że tylko nowe są silniki, a nie skrzynie. Po drugie silniki D26 Common Rail są montowane w MAN-ach bodajże od roku 2007 tak więc takie stare jeszcze nie są. Co ciekawe te silniki dysponują tylko dwoma mocami, 480 i 540 KM, reszta jednostek napędowych montowanych w "bawarczyku" to dobrze już znane D20 Common Rail. |
Autor: | Igor [ 07 kwie 2008, 17:27 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGS i TGX |
Bo TGX różni się od TGA jedynie nowym zderzakiem, maską i kilkoma elementami deski rozdzielczej (szuflada zamiast małych przegródek, inny sterownik ogrzewania/nawiewów oraz inny panel radia - poza tym wszystko takie samo. |
Strona 10 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |