Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 07 maja 2007, 8:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Tytuł:
Post Wysłano: 08 maja 2007, 15:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 maja 2006, 18:33
Posty: 443
Lokalizacja: WM

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
© Fotogaleria Łukasza

_________________
"640 KB pamięci operacyjnej powinno każdemu wystarczyć." - Bill Gates, 1981r.

Fotogaleria, Trasy - zapraszam do przeglądania i komentowania.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 maja 2007, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Tytuł:
Post Wysłano: 19 cze 2007, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Obrazek Obrazek

Zdjęcia są mojego autorstwa.


Tytuł:
Post Wysłano: 11 sie 2007, 11:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2007, 20:07
Posty: 240
GG: 7415224
Samochód: CATERPILLAR 320 CL ME
Lokalizacja: Kasinka Mała

Igor w Polsce zrobiłeś zdjęcie tej scanii z Dalija Speed?

POZDRAWIAM

_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988


Tytuł:
Post Wysłano: 12 sie 2007, 21:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Igor w Polsce zrobiłeś zdjęcie tej scanii z Dalija Speed?
To zdjęcie robione jest na obwodnicy Brzeska.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 26 lut 2008, 17:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 sty 2008, 16:56
Posty: 35
GG: 0

Witam
Koledzy może ktoś poda numery na benzynę, ropę i inne produkty, które przewozi się ADR-ami. Kolega Mariusz 81 podał już kilka:
kod 1789 - kwas solny
kod 2031 - kwas azotowy
kod 1791 - podchloryn sodu
kod 2582 - chlorek żelaza
kod 3264 - ładunek ciekły, żrący, nieorganiczny


Post Wysłano: 27 lut 2008, 9:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

W tym temacie LINK w moim poście masz odnośniki do bardzo szczegółowego wykazu kodów ADR (kody od 1001 do 9500).


Post Wysłano: 27 lut 2008, 11:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2006, 18:00
Posty: 503
GG: 7138832
Samochód: Jelcz-Scania
Lokalizacja: Tarnów

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kolejne zdjęcia
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Zdjęcia mojego autorstwa

_________________
Szybszy, nie znaczy lepszy.
B,C,E


Post Wysłano: 29 lut 2008, 1:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Trochę tu namieszałeś bo dwie fotki przedstawiają cementonaczepy zaliczane do silosów a nie cystern.


Post Wysłano: 13 mar 2008, 14:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 16:05
Posty: 212
Lokalizacja: Łódzkie

Temat nie został wyczerpany, a więc jeśli może ktoś udzielić mi odpowiedzi na pytania które mnie ciekawią będe wdzięczny. Mianowicie chodzi mi o transport artykułów spożywczych. Jak się dokonuje załadunków i rozładunków i jak się czyści wnętrza cystern. No bo wiadomo nie za każdym razem wozi się cały czas to samo. I jak jest z szukaniem ładunków na tego typu przewozy? Napiszcie co i jak z tym wszystkim...? Pozdrawiam

_________________
nie pyskuj bo ściana
najlepsza przyjaciółka-fajerka


Post Wysłano: 13 mar 2008, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

Załadunek może odbywać się dołem lub górą, ale zawsze do umytej cysterny ( nie ma możliwości załadowania produktu, nawet gdy wcześniej był wieziony identyczby produkt, zawsze trzeba myć ) Załadunek górą odbywa się poprzez wlanie produktu do komory poprzez górny właz. Załadunek dolny następuje po podłączeniu pompy do zaworów dennych i w ten sposób produkt jest wpychany do komory ( wtedy trzeba otworzyć odpowietrznik w górnym włazie )
Co do mycia cysterny to jedzie się na specjalną myjnie cystern i tam pracownicy myją komory poprzez włożenie specjalnych głowic ciśnieniowych do środka, czasami potrzeba parować cysternę, czasami po myciu schłodzic ( są różne typy mycia i procedury po umyciu ). Po umyciu wystawiany jest certyfikat mycia, bez tego dokumentu nie załadujesz towaru...
Co do ładunków na cysternę spożywczą to musisz się kontaktować z takimi spedycjami jak Pawtrans, Foodtankers, HS Transport, Hansetank, Transmlecz... oczywiście najlepiej wozić prosto od producenta ...

Więcej informacji na ten temat w zakładce firmy transportowe pod nazwą np: PAWTRANS
Mam nadzieję że coś pomogłem


Post Wysłano: 13 mar 2008, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2007, 11:11
Posty: 301
GG: 0

A ile trwa mycie i ile suszenie cysterny :?: o ile suszenie cysterny się robi


Post Wysłano: 13 mar 2008, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

Cytuj:
A ile trwa mycie i ile suszenie cysterny :?: o ile suszenie cysterny się robi
To wszystko zależy od tego jaki produkt był transportowany. Po koncentratach owocowych, mycie nie sprawia większych kłopotów i trwa to kilkanaście minut, ale po czekoladzie, olejach schodzi troche dłużej nawet ponad godzinę. Potem jeszcze parowanie, a jak ma być ładowany towar w minusowej temperaturze to chłodzenie wnętrza beczki...
Trudno jednoznacznie określić czas mycia ( od 30 minut do nawet 1,5 godziny ) zależy to też od myjni i ilości komór w cysternie.


Post Wysłano: 14 mar 2008, 15:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2007, 11:11
Posty: 301
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
A ile trwa mycie i ile suszenie cysterny :?: o ile suszenie cysterny się robi
To wszystko zależy od tego jaki produkt był transportowany. Po koncentratach owocowych, mycie nie sprawia większych kłopotów i trwa to kilkanaście minut, ale po czekoladzie, olejach schodzi troche dłużej nawet ponad godzinę. Potem jeszcze parowanie, a jak ma być ładowany towar w minusowej temperaturze to chłodzenie wnętrza beczki...
Trudno jednoznacznie określić czas mycia ( od 30 minut do nawet 1,5 godziny ) zależy to też od myjni i ilości komór w cysternie.
Aha, podziękował a jak się suszy cysterki :?: :]


Post Wysłano: 14 mar 2008, 15:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

My nigdy swojej nie suszyliśmy ( chyba )... Ale przypuszczam że tak jak silosy tzn. rura z gorącym powietrzem do środka komory i cała filozofia... tak mi sie wydaje


Post Wysłano: 17 mar 2008, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Cytuj:
My nigdy swojej nie suszyliśmy ( chyba )... Ale przypuszczam że tak jak silosy tzn. rura z gorącym powietrzem do środka komory i cała filozofia... tak mi sie wydaje
To zalezy czy myjka posiada sprzet do suszenia beczek (prosciej mowiac jak to okreslil kolega rura z bardzo goracym powietrzem) a jesli tak owego nie posiada pozostaje tradycyjny sposob suszenia czyli otwieramy gorne wlazy oraz zawory spustowie i czekamy az komory wyschna z tym ze trzeba uwazac aby nam nie napadalo do srodka :lol: :] Prosty i skuteczny sposob aczkolwiek bardzo czasochlonny 8)

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 18 mar 2008, 0:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lis 2006, 16:05
Posty: 212
Lokalizacja: Łódzkie

Dzięki za odpowiedź, ale mam takie jeszcze jedno pytanie. Co i jak gdy spuszczamy ladunek czy cos zostaje zawsze w przewodach czy moze cos takiego wogole nie ma miejsca?

_________________
nie pyskuj bo ściana
najlepsza przyjaciółka-fajerka


Post Wysłano: 18 mar 2008, 7:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

Cytuj:
Dzięki za odpowiedź, ale mam takie jeszcze jedno pytanie. Co i jak gdy spuszczamy ladunek czy cos zostaje zawsze w przewodach czy moze cos takiego wogole nie ma miejsca?
Wszystko zależy od tego jaki produkt wieziesz. Im żadszy tym mniej go zostaje na ścianach komory. Takie produkty jak oleje, soki, mleko - zlatują prawie do końca, natomiast czekolada czy koncentrat pomarańczowy - to w tym przypadku sporo zostaje, ale przeważnie na każdy produkt jest tolerancja na straty...

Nie mniej jednak są takie firmy co mimo że produkt zleciał do końca to i tak odpisują na wadze stratę. Znawcy tematu napewno wiedzą o kogo chodzi, tak robi m.in. "Bandyta"


Post Wysłano: 23 mar 2008, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2005, 20:54
Posty: 213
Samochód: FSC Żuk A11B+Schmitz 1995r
Lokalizacja: Sobienie Jeziory WOT

To i ja pokaże FM-ke mojego wujka. Sam siedzi za fajerką.
Obrazek
(C) http://www.bialchem.pl

_________________
Ale pompa już pękła!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: