Offline
Użytkownik
Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Pompka powinna mieć określony wydatek ,zwiększa się go wykręcając mosiężną końcówkę pompki do przewodu zmniejsza wkręcając. Nie wiem ile powinno mieć twoje ogrzewanie ,mierzy się przez określony czas przy uruchamianiu łapiąc w menzurkę paliwo ze zdjętego przy ogrzewaniu przewodu. Możesz też mieć zawaloną nagarem komorę spalania i wtedy bez rozebrania i czyszczenia się nie obejdzie .Żebyśmy się zrozumieli chodziło mi o przewód powietrza od komory spalania ten na zewnątrz kabiny a nie o powietrze które się ogrzewa. Widziałem kiedyś specjalistę który psikał wd 40 do tego przewodu od komory na odpalonym żeby wypalić nagar ale nie polecam. Dym z wydechu szedł jak z odpalonego Jelcza przy -20.Pompką owszem steruje moduł ale jej wydatek musi być zgrany z obrotami silnika.