wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
[Renault, Magnum] Problem z hamulcami http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=12159 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | DAFIK_40 [ 28 gru 2007, 0:59 ] |
Tytuł: | Uwaga zagrożenie społeczne |
Takich ludzi powinno się zamykać, eliminować i nie dopuścić do dróg publicznych, a nie uczyć i podpowiadać jak ma eksperymętować taki "traktorzysta" co nie ma zielonego pojęci o mechanice tym bardziej o pneumatyce. Panowie to są HAMULCE od których niejednokrotnie zależy nasz życie, a każdy ma je tylko jedno i nie wolno z tym eksperymentować. LUDZIE - tacy jak ten gościu to jest przyszły zabujca, bo nikt z nas nie wie czy nie spotka się z nim na drodzę, jak on po zamienia "przewodziki" przy "pompie" (jaka pompa ?????????) to jest SZOK, powiąze na druty i wytoczy takie auto na drogę i w momencie kiedy będzie potrzebował tych hamulców one go zawiodą i niewinną duszę wyślę na łono Abrahama. Szanowni Forumowicze, apeluje do was o rozsądek ludziom z takim zasobem wiedzy technicznej nie można podpowiadać bo tylko wspólnie wyrządzimy sobie krzywdę. A tobie szanowny kolego radzę. Daj tą robotę ludziom którzy się na tym znają i naprawią ci auto zgodnie ze sztuką , jeżeli nie stać cię na naprawę w poważnym warsztacie to zlikwiduj transport i zajmij się czymś innym. To nie jest złośliwość z mojej strony, to jest tylko rada ze szczerego serca. Pozdrawiam |
Autor: | swietlik25 [ 28 gru 2007, 21:37 ] |
Tytuł: | |
sprawdż ciśnienie w tylnych siłownikach. jeśli przy pustym aucie jest ono niższe niż 2,5 bar najprawdopodobniej padł regulator siły hamowania. Podłącz zegar pod przewód który idzie do siłownika w miejsce oznaczone numerem 11 |
Autor: | Cyryl [ 28 gru 2007, 21:45 ] |
Tytuł: | |
nie rób nic, tylko pojedź do fachowca. jeżeli chcesz grzebać w układzie hamulcowym to zatrudnij się w serwisie jako pomocnik fachmana od hamulców i już po rocznej praktyce będziesz mógł dokonywać samodzielnie większość napraw. |
Autor: | swietlik25 [ 28 gru 2007, 23:54 ] |
Tytuł: | |
aby grzebać w pneumatyce hamulcowej roczna praktyka to za mało |
Autor: | jarek34 [ 29 gru 2007, 17:06 ] |
Tytuł: | HAMULCE MAGNUM |
WITAM WSZYSTKICH! Panowie jeżeli chodzi o te wasze chamulce to problemy zaczynaja sie w zestrojeniu ciśnień na poszczególnych osiach i kątów wyprzedzenia chamowania pojazd naczepa/przyczepa jak ktoś ma sytuację że często przepina pojazd z inną naczepą lub przyczepą dobrze by było pozgrywać wszysko tak samo, i skończą sie problemy. przypominam iż nie wszystkie typy pojazdów stroi sie tak samo. Pozdrawiam! |
Autor: | ego [ 30 gru 2007, 0:16 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: zawsze bierze pierwszy przód jak wspominają koledzy ale po drodze tylnych hamulców jest umieszczany "regulator siły hamowania" umieszczany miedzy tylną osią a ramą konia (gdzieś tam)
W jaki to sposób przy zawieszeniu na poduszkach zwiększa się odstęp między osią a ramą w zależności od ciężaru ładunku?? "pusty" ma minimalną siłę hamowania im bardziej go załadujemy zmniejsza sie odstęp między osią a ramą co powoduje otworzenie regulatora i zwiększanie skuteczności hamulców tylnych złe wyregulowanie czy ustawienie w nie odpowiedniej pozycji da opisany skutek działania przednich hamulców bez tylnych i na odwrót a samodzielne zamienianie węży może mieć fatalny koniec Gdzieś dzwonili,ale nie bardzo wiadomo gdzie..? Siła hamowania jest regulowana, owszem, ale ciśnieniem powietrza w poduszkach. A problem jest do rozwiązania, przez ustawienie wyprzedzenia hamowania naczepy.O czym koledzy tu już wspominali.Mający pojęcie o temacie, oraz potrzebne oprzyrządowanie fachowiec od pneumatyki zrobi to w kilkanaście minut. W przeciwnym wypadku, lub przy majsterkowaniu "a może się uda", to -w najlepszym razie- można zobaczyć ,jak wygląda tzw. scyzoryk. A w gorszym, to inni zobaczą. |
Autor: | swietlik25 [ 30 gru 2007, 0:52 ] |
Tytuł: | |
a jeżeli auto jest na resorach to z kąt weżmiesz ciśnienie z poduszek |
Autor: | MAN [ 30 gru 2007, 9:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a jeżeli auto jest na resorach to z kąt weżmiesz ciśnienie z poduszek
Jest mechaniczny zawór obciąrzeniowy z zawóru wychodzi ramie które za pomocą ciegna jest połączone np z mostem zalerznie od obciąrzenia wychyla się ramię w zaworze zmieniając ciśnienie w układzie hamulcowym
|
Autor: | ego [ 30 gru 2007, 15:32 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a jeżeli auto jest na resorach to z kąt weżmiesz ciśnienie z poduszek
Rozumiem,że pytasz skąd. Oczywiście ,że z miejsca o którym mówisz. Tyle,że niewiele spotyka się aut na zawieszeniu mechanicznym.No, może poza wywrotkami typowo budowlanymi
|
Autor: | dycha_84 [ 04 sty 2008, 21:41 ] |
Tytuł: | |
Witam zajmuje sie pneumatyka i z tego co wiem to w magnumce bierze ostro przednia oś, to jest standart, jest na to rozwiazanie, mianowicie Jak położysz sie pod samochód od przodu ro przed chłodnica zobaczysz zawor, jedno wejcie z góry i dwa po bokach tj zawór szybkiego odhamowania i ten zawor nalezy zastapic opoźniaczem, zakładam go w kazdej magnumce i kierowcy sa zadowoleni. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |