wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

International Transport Strychacz, Jemielnica
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2672
Strona 2 z 5

Autor:  Denis [ 22 mar 2006, 22:12 ]
Tytuł: 

MarcinBTC nie umiem ściągnąć filmików.

Autor:  PIOTREK 1843 [ 22 mar 2006, 22:19 ]
Tytuł: 

To dziwne Denis.....klikasz na link i potem masz na dole odnosnik do sciagniecia filmiku i wszystko po polsku.....

Autor:  chudy [ 23 mar 2006, 11:18 ]
Tytuł: 

żeby otworzyć film musicie mieć QUICK TIME PLAYERA.
Filmiki są piękne, ale to są nr 19, i 23 a gdzie reszta?:D

może nie strychacz ale też gabaryt i filmik:
http://www.schwerlastinfo.de/fotoberich ... mersch.wmv

http://www.schwerlastinfo.de

Autor:  Tanginek [ 23 mar 2006, 20:42 ]
Tytuł: 

Fajnie by bylo jakbys zarzucil jeszcze filmikami z traski o ile takie posiadasz:P
Pozdrowionka

Autor:  luksio [ 31 mar 2006, 17:32 ]
Tytuł: 

Te filmiki zostały usunięte z serwera :!: :!: :/

Autor:  chudy [ 31 mar 2006, 21:31 ]
Tytuł: 

tak ponieważ ten serwer jest tylko tygodniowy :)

Autor:  DRIVER1965 [ 31 mar 2006, 23:57 ]
Tytuł: 

Dzisiaj Marcin prowadził konwój takim żółtym VW T-4A tu fotki z ostatniej trasy.Po Francji prowadził mnie Fr pilot i czasami policja.Na granicy Niemieckiej przejął mnie Marcin i tak zostało aż do Łańcuta.Ładunek miał 4 m szerokości.
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Autor:  Trc [ 01 kwie 2006, 12:30 ]
Tytuł: 

To zdjęcie jest bardzo ciekawe, http://img80.imageshack.us/my.php?image ... 0157mn.jpg (czyżby policjany tłumaczył jak wchodzić w zakręty :lol: :lol: ).
Odnośnie tego ładunku, tonażowo jak to wygladało?

Autor:  DRIVER1965 [ 01 kwie 2006, 13:10 ]
Tytuł: 

Tonażowo spoko 22 tony,maszyny do produkcji mebli,najgorsze jest to że po Francji jezdzi się tylko w dzień i tylko wyznaczonymi nacionalkami,ciasno,duży ruch.

Autor:  oski1234 [ 01 kwie 2006, 13:21 ]
Tytuł: 

DRIVER1965 Jak zwykle fajne foteczki, wogóle fajno masz pomykająć takim zestawikiem, tylko pozazdrościć ;P

Autor:  DRIVER1965 [ 01 kwie 2006, 14:35 ]
Tytuł: 

Fajno (przesrane) to Marcin bedzie miał.Jak wszystko wypali to dzisiaj rusza z Tarnowskich Gór konwój 11 aut 5m szer czerech pilotów,policja i przodem nasza firma leci rozbierać znaki.Jadą chyba do UA,zbytnio się nie interesowałem tym,wiem tylko że jakieś problemy są i nie wiadomo czy ruszą.

Autor:  chudy [ 01 kwie 2006, 14:39 ]
Tytuł: 

gabaryty są o tyle ciekawe że co trasa to auto wygląda inaczej i jest oczywiście na co popatrzeć :) fotki także ciekawe, a czy na tym zdjęciu nr 3. w T4 siedzi Marcin?
jak wyglądało z Pilotami? bo widać że jechał wasz T4, a potem inny pilot i radiowóz? aha, i o co chodziło z tym miskiem? :D

Autor:  DRIVER1965 [ 01 kwie 2006, 15:11 ]
Tytuł: 

Pilotował mnie tylko Francuz bo nasze wszystkie piloty miały zajęcie.Na fotce jest Marcin,a przyjechał po mnie na granice Francuską z Polski.Ten gliniarz zanim zaczął nas pilotować wysiadł się przywitać a w dłoni miałem 10 euro schowane i tak jest we wszystkich miastach,to już tradycja.Jak ktoś mi powie że we Francji nie ma korupcji to go wyśmieje.

Autor:  Cyryl [ 28 cze 2006, 15:07 ]
Tytuł: 

firma Strychacz powaliła mnie ceną i terminem.
potrzebowałem przewieźć element mieszczący się na niskopodwoziówce o wysokości 3,5m, pozostałe wymiary w normie po kraju. naczepa taka powoduje, że ładunek mieści się w dopuszczalnych wymiarach, więc nie potrzeba ani zezwoleń, ani pilotów. trasa z dojazdami po kraju 1000km. cena netto 1500,-euro.
mozliwość realizacji za miesiąc.

jak można się spodziewać podziękowałem.

Autor:  maniek1989 [ 28 cze 2006, 16:38 ]
Tytuł: 

Świetny sprzęt:D Pojazdy ponadgabarytowe naprawdę świetnie wyglądają. Odbiegaja od normy i dlatego je lubię:: (oczywiście oglądać:P ) Pozdro

Autor:  DRIVER1965 [ 28 cze 2006, 21:48 ]
Tytuł: 

I tak ma być,roboty mamy opór i stawki mamy wysokie,bo nie musimy spłacać leasingów i z tego powodu nie trzeba wysyłać aut za stawki głodowe.Jak myślisz dlaczego firmy padają ?,bo znajdują się firmy które jadą z kombajnami do Rosji za pół ceny.Krótko mówiąc cenimy się.Co do taboru to tak jak pisałem,nie mamy nowych aut,przy okazji zrobię fotki ostatnich naszych zakupów,4 szt Scania zakupione w Danii 2x420 1szt 460 i 1 szt 580.Doszła też naczepa specjalistyczna.

Autor:  chudy [ 28 cze 2006, 22:07 ]
Tytuł: 

a czy na wszytskie auta macie nowych kirowców czy stare wozy poszły na sprzedaż? może sie szykuje jakiś nowy wóz do odpicowania...?:D

Autor:  Cyryl [ 28 cze 2006, 22:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
I tak ma być,roboty mamy opór i stawki mamy wysokie,bo nie musimy spłacać leasingów i z tego powodu nie trzeba wysyłać aut za stawki głodowe.Jak myślisz dlaczego firmy padają ?,bo znajdują się firmy które jadą z kombajnami do Rosji za pół ceny...
oczywiście nie jestem za stawkami głodowymi, ale jednak powinna być również górna granica cen.
stawka nawet specjalistyczną naczepą po kraju 1,5 euro (6,-zł netto - 7,32zł brutto) jednak bez zezwoleń i bez pilota nie jako ładunek ponadnormatywny, za każdy przejechany kilometr przy okresie oczekiwania 1 miesiąc uważam za przesadę.
koszt własny to 2,70zł za km licząc amortyzację naczepy o cenie dwukrotnie przekraczającej wartość standardowej, czyli 4,60zl czystego zarobku - nie za dużo?

Autor:  DRIVER1965 [ 28 cze 2006, 23:11 ]
Tytuł: 

Krzysztof,my liczymy za kilometr we dwie strony i dopiero z tej stawki zjeżdżamy w dół.Zastanawia mnie tylko co to był za ładunek którego nie można załadować pod polandeke,a jednocześnie nie był to ładunek ponadnormatywny.Wszystko co wystaje powyżej 2,55 m szerokości i 1,5 m ponad zestaw 16,5 to wymaga zezwolenia.

Autor:  Cyryl [ 28 cze 2006, 23:21 ]
Tytuł: 

więc zostały wliczone kilometry w obie strony, oraz dojazd z bazy i powrót na nią.
natomiast ładunek to dwa zbiorniki jeden o wysokości 3,5 drugi 3,2m, które mieszczą się na zwykłą plandekę, jadnak nawet na naczepie typu mega przekraczają wysokość, wymagana jest więc naczepa niskopodwoziowa ze skrzynią ładunkową o wysokości 0,5 m nad jezdnią.
oba zbirniki zajmą nie więcej niż 10 m długości, mają 1,7 szerokości i razem ważą mniej niż 10 ton.
więc cena 1500 euro (netto) jest ceną ciągnika i naczepy niskopodwoziowej po kraju na trasie 1000km (z dojazdami) i jest szokująca.
otóż my kiedyś mieliśmy taką naczepę i za kraj brałem 3,-zł - 3,50zł za km przejechany, a zagranicą 1,2 euro.

[ Dodano: Pią, 30.06.2006, 6:24 ]
więc w sumie znalazłem innego przewoźnika i stanęło na około 3,5 zł za km przejechany, czyli tak jak ja kiedyś liczyłem i to wygląda na normalną cenę.

Strona 2 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/