wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=28883 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | DRIVER1965 [ 02 sty 2011, 1:36 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Tak i podpowiesz kolegom jak można używać innych map Że ja się nie jorgnęłem po kapelach wpisanych na dole Zastanawiałem się,dlaczego AM nie chce puszczać ciężarówki przez Jędrzychowice.Znalazłem zwężenie przed przejście.troche to głupie |
Autor: | mariuszlol23 [ 02 sty 2011, 11:39 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Ktoś tu wspominał o nowym oprogramowaniu, które ma się pojawić w tym roku. Może więcej coś na ten temat powiedzieć ? |
Autor: | ziemalok [ 02 sty 2011, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Cytuj: Zastanawiałem się,dlaczego AM nie chce puszczać ciężarówki przez Jędrzychowice.Znalazłem zwężenie przed przejście.troche to głupie
Dobra rada :Przy wyborze trasy w AM zawsze wybieram tryb " Osobowy" - " typ trasy " szybka" , dodatkowo w MENU --> USTAWIENIA -->TRASA--> zakładka 2/6 - wpisuję gabaryty ciężarówki. Zaznaczam : Uwzględniaj,że pojazd ciężarowy, wpisuję : Masa : 40.0 ; nacisk na oś : 9.0 ; H= 4.00 lub 4.10 ; W=2.60 ; L=17.00 Start zaznaczyłem w Opolu , Koniec na A93 27 zjazd Autohof Shell ( tam jest Aldi oraz b. duży sklep z elektroniką " K(C)ONRAD - nie pamiętam jaka litera - poza tematem ), program wytyczył trasę autostradą przez Jędrzychowice. AutoMapa wersja 6.7, wersja 6.6 również tak wytyczała. By nie rozmydlać tego tematu, pozostałe ustawienia, które warto włączyć opisze w nowym temacie. Cytuj: Ktoś tu wspominał o nowym oprogramowaniu, które ma się pojawić w tym roku.
Konkretnie o jaki soft Tobie chodzi, może wtedy coś więcej będę mógł Tobie odpowiedzieć.
|
Autor: | mariuszlol23 [ 02 sty 2011, 13:34 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Cytuj:
Uważam, że na dzień dzisiejszy nie ma sensu wydawać więcej kasy, ponieważ za rok wejdzie prawdopodobnie nowy system oraz urządzenia do navigacji.
Chodziło mi o to zdanie
|
Autor: | elias26 [ 02 sty 2011, 19:07 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Co do Lark-ów to moja rada, nie kupujcie sprzetów 50.1 i 50.3 z procesorami taktowanymi na 266mhz, AM z wgraną europa chodzi wolno, trzeba pare opcji powyłączać, aby AM chodziła płynnie, co do filmów na 50.2 z procem samsunga chodzą płynnie, a na 50.1i 50.3 sie przycinają. Wiec wezcie i to pod uwage wybierając urządzenie na systemie Win CE 5.0( manta, Goclever , Lark...), kupujcie te z tymi lepszymi prockami. Ja wybrałem Larka 50.2 z w.w. procem(Samsung coś ponad 400mhz taktowany) i AM chodzi płynnie na max detalach, filmy również działają płynnie, wiec to co chciałem za tą cenę otrzymałem. Jak odbije od dna to sprzedam Larka, kupie lapka Pozdrawiam |
Autor: | DRIVER1965 [ 02 sty 2011, 23:07 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Czy ktoś może nastawić Automapę na opcję ciężarówki i wytyczyć trasę dając początek przed Ostrowem Wielkopolskim a koniec np w Kaliszu?Wszystkie wersje AM nie chciały puścić mnie przez Ostrów.Jak dam zbliżenie Ostrowa,widzę znak zakazu 2,5T ustawiony przy Statoil na ul Wojska Polskiego,przed skrętem na Słowackiego.W rzeczywistości nie ma tam takiego znaku. |
Autor: | ziemalok [ 02 sty 2011, 23:17 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Dzisiaj miałem okazję przejechać samochodem osobowym ok 100 km, trasa niedługa ale do testów możliwa. Zabrałem zakupionego Goclever-ka , z wgraną AutoMapą wersja 6.7, oraz TomTom-em ( oczywiście najnowszy możliwy dostępny soft oraz mapy ). W czasie jazdy, syn przełączał mapy , w trasie oraz w miastach. Moje spostrzeżenia : - Bardzo szybka praca AutoMapy - Bardzo szybka praca TomTom-a - w obu przypadkach wymienionych wyżej map, bardzo szybko urządzenie "chwytało" sygnał, Myślę, że pozostałe sprawy wyjdą podczas podróży zagranicznych, napisze tutaj o wszelkich spostrzeżeniach. Jak na chwilę obecna jestem zadowolony z zakupu. Cieszy mnie duży 5" ekran, myślę, że to urządzenie na 3 lata spełni me oczekiwania. Po tym czasie będą już nowe standardy, więc i ceny będą niższe. Na dzień dzisiejszy nie opłaca się wyrzucać więcej kasy, bo za rok będą nowsze urządzenia z lepszymi prockami, większą pamięcią, ceny na początek będą wyższe, ale ja nie dam się na to naciągnąć. Przeczekam na tym "glucie" - a za tą cenę warto;), dam radę - spoko Pozdrawiam i życzę zawsze mądrych i przemyślanych zakupów z głową , nic na szybko, bo szybko to pchły się łapie. Jeszcze jutro odpoczywam, prawdopodobnie we wtorek startuję, i zobaczymy się za ok 3-4 tygodnie. No chyba , że u Niemców będę częściej, więc nie ma sprawy mam modem ALDI-TALK to i łączność będzie. P.S. Wiecie o tym, ze E-Plus zmienił troszkę opcje rejestracji na "monat" ??? Nie sprawdzałem jeszcze tego , ale w razie "W" mogę podać jak należy tą opcję aktywować. |
Autor: | DRIVER1965 [ 02 sty 2011, 23:24 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Może coś napiszesz o necie u wroga?Mam modem,mam służbowy telefon z D Telecom.Korzystałem z netu,używając komórki jako modem.Zapłaciłem tylko 200eur :)Nic nie pobierałem,zablokowałem w przeglądarce automatyczne otwieranie obrazów,a i tak mnie złoiło. |
Autor: | Pazdz [ 02 sty 2011, 23:27 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Przejrzyj sobie ten temat: viewtopic.php?f=43&t=24187&st=0&sk=t&sd ... t=alditalk |
Autor: | ziemalok [ 03 sty 2011, 0:11 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Cytuj: Czy ktoś może nastawić Automapę na opcję ciężarówki i wytyczyć trasę dając początek przed Ostrowem Wielkopolskim a koniec np w Kaliszu?Wszystkie wersje AM nie chciały puścić mnie przez Ostrów.Jak dam zbliżenie Ostrowa,widzę znak zakazu 2,5T ustawiony przy Statoil na ul Wojska Polskiego,przed skrętem na Słowackiego.W rzeczywistości nie ma tam takiego znaku.
Faktycznie nie puszcza AM ( ustawiłem tryb osobowy lecz wpisane parametry ciężarówki), poszło przy wymuszeniu trasy przy dwóch zaznaczonych punktach PRZEZ,Statoil jest przy Raszkowskiej, skręt w al. Słowackiego (DK25), przy wymuszonej trasie utrudnienia pokazuje na odcinku ulicy Głogowskiej ( od Targowej do Ronda ). Ale poszło przez Ostrów . Ten zakaz 2,5 wg mnie ustawiony jest z lewej strony ulicy Raszkowskiej w strefie przemysłowej, drugi zaś na ulicy Browarnej. Sprawdzałem na Map&Guide 2010 wer.16 również ma problemy na tym odcinku, cuda niewidy. |
Autor: | leszek88888 [ 19 sty 2011, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Cytuj: : Goclever model 5040.
Witam!Tez zastanawiam się nad zakupem nawigacji, po Twoich postach jestem przekonany do zakupu ww modelu. Teraz pytanie, czy po zakupie tej nawigacji trzeba jakoś ją odblokować czy coś w tym stylu? Jestem zielony w navi, że tak powiem, no i jeśli mógłbym prosić o wyjaśnienie np jak wgrać te mapy jak to zrobić, tutaj albo na priv. Myślę, że jeśli ktoś mi to wytłumaczy to dam radę. Jeszcze jedno, będę jeździł prawdopodobnie Hiszpania- Rosja. Czy macie jakieś doświadczenie jak działają navi w Białorusi czy Rosji? |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 10 lut 2011, 5:12 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Witam,jak dla mnie to ciemna magia z tymi parametrami,wiec zapytam czy do mojego garmin nuvi 465T z usa moge wgrac te mapy o ktorych mowicie czy tylko orginalne oprogramowanie i za ile, zaznacze ze bede uzywal tej navi do jazdy zestawem po kraju moze UE. |
Autor: | ziemalok [ 13 lut 2011, 10:00 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Cytuj: ...... czy do mojego garmin nuvi 465T z usa moge wgrac te mapy o ktorych mowicie czy tylko orginalne oprogramowanie i za ile, zaznacze ze bede uzywal tej navi do jazdy zestawem po kraju moze UE.
1. Do wszystkich nawigacji firmy Garmin nie wgrasz żadnych map, o których tutaj mowa. 2. Tak do Garmin-ów mozesz wgrać TYLKO firmowe oprogramowanie oraz mapy. 3. Poniżej nazwa mapy Garmin-a, która będzie "pracowała" na Twoim urządzeniu : Mapy Europy Nazwa: CityNavigator Europe NT Atlantic Routable (mapa bazowa z danymi DEM) Wersja: 2010.20 oem 4. Na zrzucie pokazany jest obszar Europy z 99% "pokryciem : 5. Opis urządzenia oraz w/w mapy : Cytuj:
Nüvi 465T to urządzenie wprowadzone na polski rynek z końcem stycznia 2010 roku, przeznaczone w głównej mierze dla kierowców pojazdów o masie przekraczającej 3.5t (samochody dostawcze, autobusy, TIR-y, pojazdy z ładunkiem klasy ADR), zewnętrznie do złudzenia przypominające dobrze już znane modele z serii Nuvi 2xxW.
6. Jeżeli chodzi o cenę Softu oraz mapy : musisz się zwrócić do Firmy Garmin z zapytaniem o w/w Mapę.Złącza i porty w Nüvi 465T umiejscowione są w tym samym stylu jak w modelu 2xxW. Przedni panel prezentuje wyrazisty, 4.3" wyświetlacz dotykowy o rozdzielczości 480 x 272 piksele, obok którego, na prawej krawędzi, umieszczono złącze wbudowanego mikrofonu służącego do obsługi zestawu głośnomówiącego. Lewa ścianka urządzenia wypasażona została w slot kart SD pozwalający na skorzystanie z dodatkowych nośników danych zawierających np. opcjonalne mapy, zdjęcia lub przewodniki podróżne. Na górnej krawędzi tradycyjnie umieszczono dwufunkcyjny suwak, którego wychylenie do pozycji skrajnie prawej powoduje zablokowanie aktywności matrycy, zaś do pozycji skrajnie lewej - wyłączenie urządzenia. Tylna ścianka wyposażona została w port miniUSB pozwalający na połączenie urządzenia z komputerem lub jego ładowanie za pośrednictwem ładowarki sieciowej/samochodowej bądź przewodu USB-->miniUSB oraz stereofoniczny głośnik emitujący dźwięki komunikatów głosowych i alertów dla punktów POI. Pod względem możliwości nawigacyjnych Nüvi 465T oferuje zestaw dobrze już znanych z poprzednich modeli funkcji oraz kilka nowych, specyficznych ze względu na jego rozszerzone przeznaczenie. Pierwszą innowacją jest ekran powitalny, pojawiający się podczas uruchamiania urządzenia. Wyświetla on zapytanie o wybór preferowanego profilu pomiędzy tradycyjnym (przeznaczonym dla samochodów osobowych), a ciężarowym, umożliwiającym wprowadzenie dodatkowych parametrów takich jak: szerokość, wysokość i długość pojazdu, jego masę całkowitą, nacisk na oś, rodzaj naczepy/przyczepy oraz ich ilość, typ pojazdu (dostawczy lub szerokoszosowy), a także informacji o klasyfikacji przewożonych materiałów niebezpiecznych (użytkownik ma do wyboru kilka odgórnie zdefiniowanych klas materiałów: promieniotwórcze, wybuchowe, gazy sprężone, łatwopalne - ciecze, łatwopalne-stałe, utleniacze, trucizny, płyny żrące). Użytkownik może zdefiniować kilka profili i używać ich naprzemiennie w zależności od pojazdu bądź jego ładunku. Po dokonaniu wyboru odpowiedniego profilu urządzenie przechodzi do tradycyjnego menu, w którym za pomocą opcji Dokąd?, można szybko wyszukać cel podróży (adres, skrzyżowanie, punkt ulubiony lub miejsce parkingowe dla pojazdów ciężarowych) i uruchomić nawigację do tego celu. Po wyszukaniu celu podróży, zanim jeszcze uruchomi się właściwą nawigację dotykając przycisku Jedź!, tuż obok niego wyświetlany jest pasek informacji o zaplanowanej trasie, gdzie znajdziemy długość zaplanowanej przez urządzenie trasy oraz szacowany czas potrzebny na jej przebycie. Dotknięcie tego paska spowoduje natomiast wyświetlenie zaplanowanej trasy na tle mapy, jeszcze bez uruchomienia nawigacji. W tym miejscu użytkownik może dokonać modyfikacji planu podróży korzystając z funkcji STAA (Surface Transport Assistance Act) pozwalającej na skorygowanie wyznaczonej trasy tak, aby zaliczała się ona do tras preferowanych dla samochodów ciężarowych (wyświetlenie alternatywnej trasy względem pierwotnie wyznaczonej, która uwzględniać będzie np. zakręty o odpowiednim dla wybranego pojazdu ciężarowego promieniu skrętu). Nuvi 465T umożliwia również planowanie tras z wieloma punktami pośrednimi (opcja Trasy) oraz ich automatyczną optymalizację (sortowanie punktów pośrednich trasy tak, aby ich ułożenie było jak najbardziej optymalne). Ekran mapy oferuje użytkownikowi układ znany z ostanich urządzeń do nawigacji samochodowej firmy Garmin wzbogacony o kilka dodatków związanych z ruchem pojazdów ciężarowych. W lewym, górnym rogu ekranu dostępne jest pole informacji o kolejnym manewrze na trasie (podawana jest odległość do tego manewru oraz wyświetlane są ikony graficznie informujące o koniecznym do wykonania manewrze), którego dotknięcie powoduje otwarcie pełnego ekranu następnego manewru. Zamiennie z informacjami o kolejnych manewrach w polu tym wyświetlane są również ostrzeżenia informujące kierwocę o utrudnieniach związanych z ruchem pojazdów ciężarowych (np. o odległości do wiaduktu lub mostu, którego wysokość jest niewystarczająca aby pomieścić pojazd zdefiniowany w bieżącym profilu użytkownika). Wciśnięcie powyższego pola powoduje wyświetlenie okna informacyjnego zawierającego szczegółowy opis zdarzenia. Mniej istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa informacje ostrzegawcze, mające bezpośredni związek z wprowadzonymi do profilu użytkownika parametrami pojazdu takimi jak jego masa całkowita, długość, szerokość czy ilość osi, wyświetlane są w lewym, dolnym rogu ekranu w formie ikon podobnych do znaków drogowych (informacje widoczne w tym polu dotyczą m.in. zbliżania się do serii niebezpiecznych zakrętów, zbyt wąskiego względem rozmiarów pojazdu odcinka drogi itp.). Podobnie jak w poprzednim wypadku, tak i tutaj wciśnięcie pola z informacją powoduje wyświetlenie okienka ze szczegółową specyfiką danego ostrzeżenia. Górną część krawędzi ekranu mapy zajmuje pasek tekstowy zawierający informacje o zwrocie. Informacje te podawane są również w formie głosowej, poprzez wbudowany głośnik. Dolna krawędź ekranu to standardowo już przycisk Menu oraz dwa pola danych. O ile lewe pole danych, jak zawsze dotąd jest niezmienne (wyświetlana jest w nim aktualna prędkość przemieszczania się), o tyle o zawartości prawego pola danych decyduje użytkownik. Po jego dotknięciu wyświetlana jest lista typów danych, które można wybrać do wyświetlania w tym polu. Co istotne, wyboru tego dokonuje się niezależnie dla trybu z uruchomioną nawigacją po trasie i bez niej. Inne elementy, które mogą się pojawiać na ekranie mapy to informacja o ograniczeniu prędkości na drodze, którą się poruszamy, wyświetlana w lewym, dolnym rogu ekranu, informacja o utrudnieniach na drodze (w połączeniu z zewnętrznym odbiornikiem RDS/TMC - w komplecie z urządzeniem) w postaci okragłej ikonki, której kolorystyka symbolizuje brak utrudnień w ruchu (kolor zielony), niewielkie opóźnienie (kolor żółty) lub jego całkowite wstrzymanie (kolr czerwony) oraz wskaźnik niepreferowanej dla wybranego pojazdu rodzaju drogi (okrągła ikona w formie znaku drogowego umieszczona w prawym, dolnym rogu ekranu wyświetlana w chwili, gdy pojazd znajdzie się np. na drodze nieutwardzonej uniemożliwiającej dalszą jazdę). Wśród innych funkcji nawigacyjnych realizowanych przez urządzenie znaleźć można także nawigację do zdjęć. Nüvi 465T przygotowany jest do obsługi zdjęć instalowanych w jego pamięci, a pochodzących z serwisu Garmin Connect. Zdjęcia te posiadają zapisaną informację o położeniu obiektów na nich uwiecznionych i mogą służyć jako cel podróży w Nüvi. Zamiast wyszukiwania np. adresu, można za pomocą przeglądarki zdjęć dostępnej w urządzeniu wybrać fotografię obiektu, do którego chcemy pojechać i uruchomić nawigację. Użytkownik ma również możliwość wiązania własnych zdjęć z punktami ulubionymi zapisanymi w pamięci urządzenia. Miniaturki tych zdjęć są wyświetlane na liście puntków ulubionych, co znacząco ułatwia odszukanie interesującego punktu. W Nüvi 465T wprowadzono automatyczną obsługę stref czasowych - urządzenie rozpoznaje strefę w której aktualnie się znajduje (nie ma potrzeby ręcznej zmiany strefy), a także strefę w której leży docelowy punkt nawigacji. Jeśli punkt docelowy położony jest w innej strefie niż punkt startowy, różnica czasu wynikająca ze zmiany stref zostanie uwzględniona w prezentowanym na ekranie czasie przybycia do celu. Nie zapomniano również o pomocnej funkcji Gdzie jestem?, za pośrednictwem której można szybko sprawdzić w pobliżu jakiego skrzyżowania i jakiego adresu się aktualnie znajdujemy (wyświetlana jest też pozycja w formie współrzędnych) oraz skorzystać z wyszukiania najbliższych posterunków policji, szpitali i stacji benzynowych. Nüvi 465T posiada również znaną już z wcześniejszych modeli tej klasy funkcję asystenta pasa ruchu. Asystent pasa ruchu to funkcja, która dla np. rozjazdów na autostradach, wyświetla na ekranie Nüvi informację o pasach ruchu, które należy zająć na dojeździe do skrzyżowania, aby bez problemu trafić we właściwy zjazd. Działanie tej funkcji jest ściśle uzależnione od zasobu danych zawartych w mapach, stąd asystent pasa ruchu nie jest funkcją dostępną dla wszystkich skrzyżowań. W trakcie nawigacji skorzystać można również z komunikatów o utrudnieniach drogowych - TMC (Nüvi 465T został przygotowany do obsługi tego typu danych). Komunikaty te dostępne są na wybranych obszarach Europy, stąd nie zawsze możliwe będzie ich odebranie. Jeśli urządzenie posiada możliwość odbioru tych danych, w trakcie nawigacji może ostrzegać kierowcę o czekających go utrudnieniach na drodze - korkach, robotach drogowych, wypadkach, itp., a także planować trasę z ominięciem tych miejsc. Wśród funkcji dodatkowych urządzenie oferuje dostęp do przeliczników jednostek miar i walut, kalkulatora i funkcji czas na świecie, która umożliwia jednoczesne wyświetlanie aktualnego czasu w trzech wybranych przez użytkownika strefach czasowych oraz graficzne sprawdzenie obszarów pór dnia i nocy na świecie. Urządzenie posiada również możliwość pracy z własnymi bazami punktów POI (np. bazami fotoradarów) jak i np. przewodnikiem podróżnych - Garmin Travel Guide. Nüvi 465T jest także wyposażony w system Pomocy, opisujący wszystkie funkcje realizowane przez urządzenie. Nuvi 465T posiada wbudowany moduł Bluetooth przeznaczony do współpracy z telefonem komórkowym. Dzięki temu urządzenie może przejąć rolę zestawu głośnomówiącego dla kompatybilnych telefonów komórkowych. Inne funkcje realizowane dzięki Bluetooth, jednak ściśle zależne od funkcjonalności telefonu komórkowego, to możliwość korzystania z historii połączeń, spisu telefonów (wszystkie te listy są automatycznie synchronizowane w trakcie nawiązywania połączenia z telefonem) oraz wybierania głosowego. Standardowo rządzenie wyposażone zostało w funkcję Garmin Lock, pozwalającą na wprowadzenie kodu PIN, który będzie wymagany przy każdym jego uruchomieniu. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn wprowadzenie PIN-u nie będzie możliwe, urządzenie zostanie odblokowane jedynie w miejscu, gdzie uruchomione było zabezpieczenie kodem PIN (tzw. bezpieczna lokalizacja). Funkcja ta zabezpiecza przed nieautoryzowanym użyciem urządzenia. 7. Tu masz adres strony firmowej GARMIN : http://www.garmin.com/pl/ Pisałeś, ze urządzenie jest z USA , więc prawdopodobnie cena może być wysoka. Tyle co oficjalnie mogę Tobie napisać na zadane pytanie Pozdrawiam |
Autor: | rafałek [ 13 lut 2011, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
witam mam pytanie do ziemalok, a mianowicie co sądzisz o nawigacji GOCLEVER 5066 w sumie chyba niczym się nie różni od GOCLEVER 5040 jedynie może procesor |
Autor: | ziemalok [ 15 lut 2011, 9:30 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Cytuj: ........co sądzisz o nawigacji GOCLEVER 5066 w sumie chyba niczym się nie różni od GOCLEVER 5040 jedynie może procesor
Dobry wybór, dodatkowo ma parę gadżetów więcej - Polecam.Dodatkowe gadżety służą do szerszego wykorzystania ( np. oglądanie filmów słuchanie muzyki, radia itd. ), wszystko zależy od tego jak ktoś chce wykorzystać. Chociaż osobiście do oglądania filmów poleciłbym model Firmy GOCLEVER z 7 calowym ekranem - to nawet fajnie śmiga Np ten model : GOCLEVER 7066FM BT HD Opis produktu : -System operacyjny Windows CE 5.0 -Wyświetlacz przekątna 7 -Wyświetlacz rozdzielczość 800 x 480 -Wbudowana pamięć 4096 -Pamięć RAM 64 -Rodzaj odbiornika GPS Mediatek -Rodzaj zasilania Battery 2.5 hrs -Nadajnik FM (MP3 transmiter) -Bluetooth (zestaw głośnomówiący) -Ładowarka samochodowa -Uchwyt na szybę -Slim 12mm -Czytnik kart SD: tak, microSD -Wyjście audio: gniazdo typu jack 2,5 -Bateria: Litowo-jonowa bateria wewnętrzna (czas pracy do 2,5h) -Temperatura pracy: od -10 do +30 stopni Celsjusza - ceny od 452,00 zł do 478,00 zł. Generalnie można powiedzieć, że urządzenia tej firmy są dobre i cenowo na każdą kieszeń. Pozdrawiam |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 19 lut 2011, 3:16 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
w stanach nuvi 465T kosztuje 300$ |
Autor: | leszek88888 [ 24 lut 2011, 15:45 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Potrzebuje mapy tomtom, czy ktoś podpowie jaka wersja jest najnowsza i gdzie ją mogę "znaleźć" Proszę o pomoc tutaj lub na priv. Pozdrawiam |
Autor: | bartus [ 28 lut 2011, 13:50 ] |
Tytuł: | Re: Problem z wyborem navigacji GPS ;( pomocy |
Cytuj: witam
Działa OK, dosyć szybko łapie pierwszy sygnał i później już raczej nie gubi. Ma jednak pewną wadę - w dzień, przy słonecznej pogodzie wyświetlacz nie należy do najczytelniejszych (jasność powinna być trochę większa).mam pytanie do ziemalok, a mianowicie co sądzisz o nawigacji GOCLEVER 5066 w sumie chyba niczym się nie różni od GOCLEVER 5040 jedynie może procesor Ma też wbudowany bt (można wykorzystać jako zestaw głośnomówiący), ale przy większych prędkościach dla mnie niestety jest za mała głośność |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |