wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

VOLVO VNL64T300
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33191
Strona 2 z 13

Autor:  eRKaZet [ 10 lis 2011, 23:07 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Podejrzewam raczej, że dali w łapę diagnoście.

Autor:  ogierek093 [ 11 lis 2011, 22:29 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Tu jest Polska, tu trzeba kombinować, proste :)

Autor:  andy the driver [ 12 lis 2011, 14:15 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Świetnie autko się prezentuję, w USA to też był twój wóz, czy odkupiłeś go od firmy w której pracowałeś? co do roboty na to auto myślę że najlepszym rozwiązaniem dla ciebie było by poszukać roboty pod wywrotkę, w okolicach Kłodzka jest trochę kamieniołomów :wink: , mógłbyś podać spalanie tego autka? życzę powodzenia w poszukiwaniu pracy :!:

Autor:  mateuszsl [ 12 lis 2011, 17:22 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Podejrzewam raczej, że dali w łapę diagnoście.
Niektórzy mają ciężko z głową...po co pisać tak bezsensowne rzeczy? Każdy wie jak to jest załatwiane, ale ex.moderator musi się pochwalić swoją jakże błyskotliwą wiedzą i arogancją ( w innych wątkach ) - nie lubię takich ludzi.

Co do Volva - jestem pod dużym wrażeniem. Ładnie odnowione, po prostu prezentuje się znakomicie. Czekam na zdjęcia wraz z naczepą :)

Autor:  DAKS [ 12 lis 2011, 17:46 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Co do naczepy, najlepszym rozwiązaniem chyba była by wywrotka dwu osiowa, sporo tego jest u zachodnich sąsiadów.

Autor:  kojakvolvo1976 [ 12 lis 2011, 19:14 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Świetnie autko się prezentuję, w USA to też był twój wóz, czy odkupiłeś go od firmy w której pracowałeś? co do roboty na to auto myślę że najlepszym rozwiązaniem dla ciebie było by poszukać roboty pod wywrotkę, w okolicach Kłodzka jest trochę kamieniołomów :wink: , mógłbyś podać spalanie tego autka? życzę powodzenia w poszukiwaniu pracy :!:
Tak jak napisalem w pierwszym poscie posiadam to auto powyzej 2 lat. Kupilem to auto od dealera volvo w Phoenix Arizona. Firma oddala go w rozliczeniu po 5 latach uzytkowania i kupila nowy, praktyka bardzo powszechna. Auto mialo problem z tulejkami pod pompowtryskami i to bylo prawdopodobnie przyczyna bardzo niskiej ceny. Na moje szczescie okazalo sie to niezbyt kosztowna naprawa i autko po naprawie zrobilo pod moja noga kolejne 125 000 mil w ciagu 18 miesiecy ciagnac kontenery z Chicago do klientow w promieniu 300 mil. Srednie spalanie oscylowalo w granicach 42 litrow z ladunkami nie przekraczajacymi 36 ton DMC (max legal w usa). Dopiero po wizycie w autoryzowanym serwisie volvo i kolejnej naprawie za 3000$ auto zeszlo ze spalaniem do 34L. Uwazam ten wynik do przyjecia przy predkosciach 110km/h szczegolnie ciagnac puszki. Wczesniej posiadalem volvo 99 rocznik z cumminsem M11 i na tej samej robocie miescilem sie w 30 litrach ale to juz nowy temat do dyskusji.

Autor:  Truckersky [ 12 lis 2011, 20:44 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Ładne autko,troszkę lipa że tylko dzienna kabina,ale pewnie jakaś robota na nie się znajdzie.Tak na moje oko to nie wiem czy tych ładnych błotników nie będziesz musiał zmienić, bo jak przyjdzie podczepić naczepę to już chyba takie ładne nie będą ;)

Autor:  kojakvolvo1976 [ 12 lis 2011, 21:43 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Odnosnie kabiny, to po dziennej szoferce nastepna wielkosc to kabina 430 http://www.volvotrucks.com/trucks/na/en ... erior.aspx
gdzie luzko ma szerokosc ok 120cm i na naczepe pozostaje nam jakies 10m czyli pozostaje do ciagniecia tylko wywrotka albo cysterna. Ponad to dwa mosty napedowe w ruchu dalekobieznym to zbedne zuzycie paliwa czyli najsensowniejsze zastosowanie to jazda w kolo komina z naczepa dwuosiowa o jak najmniejszej masie wlasnej zestawu. Jak ktos moze to napiszcie ile waza wasze konie najbardziej zalezy mi na egzemplarzach z dzienna kabina lub z niska z malym łozkiem.

Autor:  Kazik1404 [ 13 lis 2011, 16:45 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Jak możesz to dodaj jakieś zdjęcia wnętrza i jaki ogon ciągnie za sobą.

Autor:  andy the driver [ 14 lis 2011, 0:48 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Odnosnie kabiny, to po dziennej szoferce nastepna wielkosc to kabina 430 http://www.volvotrucks.com/trucks/na/en ... erior.aspx
gdzie luzko ma szerokosc ok 120cm i na naczepe pozostaje nam jakies 10m czyli pozostaje do ciagniecia tylko wywrotka albo cysterna. Ponad to dwa mosty napedowe w ruchu dalekobieznym to zbedne zuzycie paliwa czyli najsensowniejsze zastosowanie to jazda w kolo komina z naczepa dwuosiowa o jak najmniejszej masie wlasnej zestawu. Jak ktos moze to napiszcie ile waza wasze konie najbardziej zalezy mi na egzemplarzach z dzienna kabina lub z niska z malym łozkiem.
Mój ojciec ma dwa auta we flocie, jeden to FH12 pierwszej generacji w niskiej kabinie, drugi MAN TGA z wąską, niską kabiną i hydro- drive'm, w obu przypadkach kabiny sypialne i oba auta ciągają stalowe wywrotki firmy MEGA na trzech osiach, waga obu składów to nieco ponad 15 ton :wink:

Autor:  kojakvolvo1976 [ 08 gru 2011, 20:09 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Dodaje zdjecia z pod maski i srodka.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak auto wygladalo kiedy je kupilem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  mobil1994 [ 08 gru 2011, 20:36 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny :?: Do góry masz taki ala "kurnik" :?:

Autor:  patrykR500 [ 08 gru 2011, 20:46 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny :?: Do góry masz taki ala "kurnik" :?:

Zobacz na tył auta przecież to zwykły daily cab i jedno wyro . Spojler jest ogromny bez wygląda lepiej .

Autor:  kojakvolvo1976 [ 08 gru 2011, 20:47 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny :?: Do góry masz taki ala "kurnik" :?:
Jaki ala kurnik? Chyba po to zeby sie golebie o naczepe nie rozbijaly.

Autor:  KubaBiałystok [ 08 gru 2011, 21:18 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny :?: Do góry masz taki ala "kurnik" :?:

To chyba zwykły spojler, spójrz na lekki prześwit między kabiną a tym jak Ty to nazwałeś ala kurnikiem, nie wskazuje na to, żeby było tam jakieś zabudowanie w postaci sypialki.

Autor:  mati2651 [ 08 gru 2011, 21:51 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Cytuj:
Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny :?: Do góry masz taki ala "kurnik" :?:

To chyba zwykły spojler, spójrz na lekki prześwit między kabiną a tym jak Ty to nazwałeś ala kurnikiem, nie wskazuje na to, żeby było tam jakieś zabudowanie w postaci sypialki.
Przecież masz zdjęcie z tyłu to o co chodzi? I widać że to tylko spoiler a poza tym wyjaśnił co to jest i poco to jest. :evil:

Autor:  mobil1994 [ 08 gru 2011, 22:33 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Volvo podobne jakim jeździ nolibab. Ale co to za odmiana kabiny :?: Do góry masz taki ala "kurnik" :?:

To chyba zwykły spojler, spójrz na lekki prześwit między kabiną a tym jak Ty to nazwałeś ala kurnikiem, nie wskazuje na to, żeby było tam jakieś zabudowanie w postaci sypialki.
Przecierz masz zdjęcie z tyłu to oco chodzi? I widać że to tylko spoiler a pozatym wyjaśnił co to jest i poco to jest. :evil:

Brawo ;D Widać spostrzegawczy jestem ;D
To dzięki chłopaki za zwrócenie uwagi... Jak ja to zrobiłem :?: :lol:

Autor:  Kapsiu [ 08 gru 2011, 22:35 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Kurnik, heh ale dałeś do pieca :)
Ja to się dziwie, że takie wielkie spojlery na daycabach to pomagają coś w aerodynamice, wielki kawał laminatu postawiany prawie na pion.

Autor:  LKV Tomek [ 09 gru 2011, 18:40 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Kiedy auto zacznie pracować ?

Autor:  kojakvolvo1976 [ 19 maja 2012, 22:34 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Zgłosiłem pojazd do udziału w Master Truck Show k Opola www.mastertruck.pl/
Zapraszam do obejrzenia z bliska i do wymiany opini na temat cieżarówek z USA.

Strona 2 z 13 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/