wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
VOLVO VNL670 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34440 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | olwin [ 13 lis 2012, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Ten zestaw w białym kolorze prezentuje się KAPITALNIE Pozazdrościć tylko |
Autor: | Kapsiu [ 13 lis 2012, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Załatw sobie jeszcze drugą biała antenę |
Autor: | MarianSzyguła [ 17 lis 2012, 20:01 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Cytuj: Załatw sobie jeszcze drugą biała antenę
Trafna uwaga, dzięki
|
Autor: | Michas 2 [ 18 lis 2012, 18:55 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Volvo kilka razy widziane w Stalowej Woli . Strasznie brudne |
Autor: | Michał M. [ 18 lis 2012, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Cytuj: Volvo kilka razy widziane w Stalowej Woli .
Strasznie brudne Cytuj: Obsługiwane kierunki: Illinois - New Jersey.
No chyba, że Stalowa Wola to jakieś nowe miasto w USA?
|
Autor: | Szaki [ 18 lis 2012, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Pomylił mu się temat, z biało-pomarańczowym Volvem |
Autor: | Michas 2 [ 19 lis 2012, 16:32 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
A no tak sory panowie |
Autor: | wojtas92 [ 08 kwie 2013, 22:54 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Tempomat na amerykańskich autostradach jest chyba nieoceniony prawda? Piękne, mimo że białe, bardzo mi się seria VNL podoba, choć T880 jest jeszcze ładniejsze. Szerokości! |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 08 kwie 2013, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
To widzę że standardowo 2 kółka na tydzień. Mam pytanie odnośnie lusterek na nosie jaka jest twoja opinia na ich temat? Mam zamiar sprowadzić takie same do mojego Volvo i czy warto? Wizualnie bardzo mi odpowiadają do tego modelu ale jak w nich widoczność na bokach i czy jest jakaś regulacja i czy nie drżą w czasie jazdy. Furka fajna a jakie masz zawieszenie z przodu? |
Autor: | eldorado [ 09 kwie 2013, 8:46 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
A ja z ciekawości zapytam: jaki można max. ciężar wozić na takim zestawie jak wasz? Jak sprawa wygląda z kontrolami na drodze? |
Autor: | Kwiatula [ 09 kwie 2013, 8:50 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Przebieg miesięczny coś koło 20 tysięcy km robi naprawdę wrażenie. Te 800 mil ze screena to na strzała czy z jakimiś przerwami? |
Autor: | Lukassz [ 09 kwie 2013, 13:27 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Cytuj: A ja z ciekawości zapytam: jaki można max. ciężar wozić na takim zestawie jak wasz? Jak sprawa wygląda z kontrolami na drodze?
Waga chyba mniejsza była, 38 ton? ( jak się mylę to mnie ktoś poprawi ). A co do kontroli to z mojej krótkiej wycieczki do USA to zapadło mi w pamięć to, że tam na bramkach na autostradach ciężarówki/autobusy muszą na wage zjeżdżać. Ogólnie policji na drogach nie widać jakoś bardzo wiele, w krzakach z suszarkami się nie czają jak u nas Z tego co mi mówił kuzyn mieszkający tam na stałe to mają jakieś swoje miejsca stałe i nie przemieszczają się zbytnio.
|
Autor: | Mauser [ 09 kwie 2013, 15:43 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Dopuszczalna masa całkowita takiego zestawu w Stanach to 80000 funtów, czyli nieco ponad 36 ton. A Volvo prezentuje się niesamowicie, gratulacje MarianSzyguła. |
Autor: | MarianSzyguła [ 09 kwie 2013, 17:59 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Cytuj: A ja z ciekawości zapytam: jaki można max. ciężar wozić na takim zestawie jak wasz? Jak sprawa wygląda z kontrolami na drodze?
Jak napisał Mauser, dopuszczalna waga to 80000 funtów, liczy się tylko masa całkowita i naciski na osie, nie ma pojęcia "ładowność", wszystko zależy od konfiguracji zestawu. Co do kontroli na drogach bywa różnie; policji jest dużo, ale jak nic nie wyrabiasz, to masz generalnie spokój, chociaż nie tak dawno zostałem zatrzymany na "ruski radar", po prostu jechałem szybciej niż wszyscy i zostałem "pouczony" przez policjanta. Oczywiście byłem niewinny Cytuj: Te 800 mil ze screena to na strzała czy z jakimiś przerwami? |
Autor: | Damian_DAF [ 09 kwie 2013, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Witam kolege z USA. Mam pytanie co do czasu pracy/jazdy. Z tego co napisałeś powyżej, max. możesz jechać 11 h. Jakie wam przysługują "krótkie" pauzy w czasie tych 11 h.? Macie jakieś przepisy o mieszczeniu się w dobie z pauzą jak u nas? Ile wynosi u was "długa" pauza po tych 11 h. harówki? Pozdrawiam. |
Autor: | MarianSzyguła [ 10 kwie 2013, 0:40 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Na dzień dzisiejszy nie ma obwiązkowej pauzy, więc teoretycznie można jechać bez przerwy przez 11h, zmiany wchodzą w lipcu; między innymi obowiązkowa przerwa po 8h jazdy. Kierowca może pracować max 14h w tym 11h jazdy, poźniej trzeba odpoczywać 10h i znów można pracować 14h /jechać 11/. Na siedem dni czas pracy nie może przekroczyć 70h; później potrzebny jest tzw "restart" czyli 34h odpoczynku. Tak to wygląda ogólnie; jest kilka możliwości manewru z godzinami np "split sleeper" czy ominięcie 34h restartu ale ja nie mam potrzeby tego używać. Nie każdy policjant może taki "logbook" zrozumieć więc lepiej, żeby wszystko było jasne i czytelne. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 10 kwie 2013, 1:08 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
Jak się domyślam ten motor ma 15 litrów ? Ile ma momentu obrotowego, bo pojemność spora jak na rzędowy silnik. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 10 kwie 2013, 10:56 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL670 |
15 litrów, 2508 albo 2237 NM przy 1200 obrotów. VNL jak VNL, widziałem takiego, co mu deska w pół pękła Oby ten Ci lepiej służył. |
Strona 2 z 5 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |