wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Trasy by Levuss http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3659 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Levuss [ 17 cze 2006, 18:32 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jak Levuss oceniasz tą jednostkę wzgledem wcześniej poznanych?A co do traski to fajne autka,widoki i wogóle wszystko ok...
ja z tatą byłem w trasie to auto miało troche ponad 12 tys. km przejechane więc to jescze nie to co powinno być ale moje sugestie są następujące:-silnik ładnie ciągnie ale czasami miałem wrażenie że nasza stara 460 lepiej sobie radzi ale wiadomo auto ma dopiero ok 15 tys(na dzień dzisiejszy) a starsze Vovlo miało niecałe 800tys!!! więc juz dawno było ułozone a nowe FH będzie sie dopiero docierało -spalanie z ładunkiem w jedną strone 24 tony u spowrotem do kraju z 18 tonami wyszło 29 litrów więc jak na nówke to nie jest dużo ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z nowego FH |
Autor: | łukasz [ 18 cze 2006, 15:40 ] |
Tytuł: | |
No to faktycznie jest nowe auto i dopiero sie ''układa'' tam silnik,i coś można będzie o nim powiedzieć conajmniej powyżej 100000km...A co do wrażeń to bardziej mi chodziło o odgłos wydobywany przez silnik,hałaśliwość,kulturę prac-bo innych parametrów to narazie jeszcze nie można subiektywnie ocenić bo silnik jest jeszcze w ''zbyt świeżym stanie''... |
Autor: | Cheester [ 11 sie 2006, 21:57 ] |
Tytuł: | |
Europtir przyzwyczail nas ze ma Volvo a tu nagle skakanki. Mysle ze wybor nie jest zly bo w sumie to i to szwedzkie i dobre. Levuss mam nadzieje ze przekarzesz nam spostrzezenia konfrontacji Volva i Scani w waszej firmie a konkretnie ktore sprzety lepiej sie spisuja. Mysle ze szwedzkie rodzenstwo to ten sam poziom i wielkich roznic nie bedzie. |
Autor: | Levuss [ 11 sie 2006, 21:59 ] |
Tytuł: | |
Oby się dobrze spisywały zresztą Scania to Scania Volvo to Volvo oba Szwedy |
Autor: | Cheester [ 11 sie 2006, 22:10 ] |
Tytuł: | |
Levuss jeszcze jedno pytanko. Scanie zapewno spiete z naczepami Schmitza czy szef zakupil "ogony" innej firmy???? |
Autor: | Levuss [ 11 sie 2006, 22:11 ] |
Tytuł: | |
wszytkie teściowe sa spod znaku Schmitza |
Autor: | wojtekkoniu [ 12 sie 2006, 12:52 ] |
Tytuł: | |
A Scanie miały byc 470? |
Autor: | lodz_damian [ 12 sie 2006, 13:56 ] |
Tytuł: | |
widzialem te skanie w okolicach oldenzalu ) a FH stary typ widzialem dzisaj na parkgu na autostracie A2 |
Autor: | Enrique77 [ 12 sie 2006, 14:04 ] |
Tytuł: | |
Ogolnie szanuje Europtir-a za to jakie ta smigaja furki.Jak dla mnie najlepsza trojca -Scania-Volvo-Daf i wszystko w najwyzszych budach.Widac ze szef stara sie dbac o kierowce. |
Autor: | Levuss [ 12 sie 2006, 14:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Widac ze szef stara sie dbac o kierowce.
Dokładnie kolego dokładnie.
|
Autor: | olek [ 13 sie 2006, 16:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A co do wrażeń to bardziej mi chodziło o odgłos wydobywany przez silnik,hałaśliwość,kulturę prac
Kiedys bylem z tata w serwisie chinczykiem D12 i koles z serwisu powiedział "volvo to taki klekot nie to co scania"i trzeba przyzna ze te ze starszymi silnikami troche inaczej chodzily.Ale kolega Levuss moze potwierdzic ze te nowe silniki calkiem inaczej chodzą. [ Dodano: Nie, 13.08.2006, 16:11 ] Silnik tak nieklekocze i jest ciszej w kabinie |
Autor: | Levuss [ 13 sie 2006, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Kiedys bylem z tata w serwisie chinczykiem D12 i koles z serwisu powiedział "volvo to taki klekot nie to co scania"i trzeba przyzna ze te ze starszymi silnikami troche inaczej chodzily.
i niestety stare motory D12 miały taki dzwiek którego nie miała żadna inna cięzarówka moze chodził on głośno ale był to tak oryginalny dzwięk ze nie w sposób było go pomylic a że silnik na zewnatrz głośno chodzi to nie oznacze ze jego uciązliwe decybele dobiegają do kabiny w kabinach FH12 z silnikeiem D12 byla bardzo cicha a z nowym D13A jest jeszcze ciszej
|
Autor: | olek [ 13 sie 2006, 21:57 ] |
Tytuł: | |
Zgadza sie.Mnie osobiscie to nierobi wielkiej różnicyktory chodzi ciszej a ktory glosniej.Wkoncu to jest samochod do pracy a nie na pokazy.A wiadomo jest ze im przyjemniej w miejscu pracy tym lepiej sie pracuje. |
Autor: | łukasz [ 13 sie 2006, 23:46 ] |
Tytuł: | |
Ja bardzo lubię odgłos VOLVO, a jego hałas w sumie mi nie przeszkadza bo go zakłóca pracująca chłodnia... A co do nowego D13A to słyszałem jak pracuje i podobny to dzwiek,ale startuje trochę inaczej...Stałem obok,gdy nowe FH520 robiło z nami pazue i jak wstałem to już kolo sie szykował do startu-więc dobrze słyszałem dzwiek...Ale w środku to nie wiem jakie on odgłosy wydaje... |
Autor: | użytkownik usunięty [ 14 sie 2006, 9:58 ] |
Tytuł: | |
Witam wszystkich po baaaaardzo długiej przerwie. Na wstępie odrazu ustosunkuję się do wypowiedzi kolegi Levuss-a w sprawie Volvo z dilnikiem D13A. Nie ma się co wiele zastanawiać, rozpisywać, albowiem jest to silnik przygotowany pod Euro-4. Rozpisałem się trochę nie na temat, ale w następnym poście opiszę jedną z ciekawszych tras. |
Autor: | łukasz [ 14 sie 2006, 10:03 ] |
Tytuł: | |
Hehe podobne historie słyszałem o modelu z silnikiem D12D,gdy wchodził do produkcji w 2002r-każdy odradzał zakup modelu własnie z 2002r...U nas w firmie są 2 auta z 2002r i są trochę mułowate-a jest taki sam model z 2003 i dużo lepszy,ale biegi ciężej wchodzą...Każde auto w rzeczywistości różni się od siebie i niby mają taką samą moc,takie same przełożenie mostu-a nie muszą wcale ''iść'' tk samo bo dokładnie już to sprawdziłem na kilku autach... |
Autor: | olek [ 14 sie 2006, 10:09 ] |
Tytuł: | |
U nas w W.S bylo dokladnie to samo.Jak przyszedl do firmy pierwszy chinczyk był to czas kiedy te modele volvo byly nowoscia (2002) byl troche slabawy a jak w 2003 przyszly kolejne 2 fakt ze 420 to byly juz calkiem inne wozy.Tamte byly juz jakby bardziej dopracowane |
Autor: | użytkownik usunięty [ 14 sie 2006, 10:16 ] |
Tytuł: | |
Jednak fakt jest faktem i jak do tej pory nie mogę powiedzieć złego słowa na D13A. W puszce też jest ciszej no i to wyposażenie też już trochę "lepciejsze". Siadając za kółko modlę się - boże, żeby przy kolejnej modyfikacji nie zmienili wyglądu deski rozdzielczej. Wszak ta już jest zmieniona (np. "połówki" powędrowały pod obrotomierz, a nie jak wcześniej pod wskaźnik poziomu paliwa). |
Autor: | olek [ 14 sie 2006, 10:25 ] |
Tytuł: | |
My tez co do swojego FH niemozemy narazie nic zlego powiedziec.chodzi jak ma chodzic;) |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |