Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 paź 2012, 8:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2011, 11:01
Posty: 325
Samochód: Strzęp
Lokalizacja: LLB

Kermiter rozumiem, dzięki bardzo za pomoc :]

_________________
Daf & Vovo
viewtopic.php?f=44&t=31972
Magnum
viewtopic.php?f=44&t=40157
http://g2.gangsters.pl/?ref=317


Post Wysłano: 02 cze 2013, 22:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 sie 2009, 17:25
Posty: 123
GG: 10467084
Samochód: Volvo FH 500
Lokalizacja: Chrzanów

Wiecie koledzy ja rozumiem ze jak kupuje naczepę kubaturową to po to żeby ją wykorzystywać. Pytałem o ładunki w granicach 24 ton ponieważ przestrzenne ładunki z PL do UE mogłem mieć w każdej chwili natomiast znalezienie czegoś na powrocie z ładunków kubaturowych nie było już takie łatwe. Znacznie prościej było dostać ciężki ładunek. Co do ramp to z tego co pamiętam MB Sprinter miał pewne problemy przy rozładunku ale to dlatego ze po wjechaniu elektrykiem na skrzynie samochód szedł niżej i ciężko było wyjechać z paletą. Myślę, że w przypadku naczepy której wysokość powinna być mniej więcej podobna takiego problemu by nie było bo dla niej 1000 kg więcej nie robi tak ogromnej różnicy. Natomiast ja raczej miałem dostęp do ładunków które w PL byłyby ściągane suwnica ewentualnie widlakiem na placu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: