Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2012, 20:27
Posty: 6

Dzięki raz jeszcze za podpowiedzi i dobre rady, 27 mam wykupiona godzinkę dla treningu na placu a egzamin 30 , no cóż zobaczymy, z tym łamaniem za bardzo przyczepy to wiem że zwracają na to uwagę i przerywają jeśli za bardzo złamiesz, mnie uczyli że max. złamanie to 1/3 przyczepy, właśnie czy w tej przyczepie są jakieś kółka od plandeki , haki albo coś żeby można było zobaczyć ile tego jest i policzyć szybko do jakiego momentu się można łamać?
pozdrawiam
fini


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2011, 13:41
Posty: 25
GG: 5960447
Lokalizacja: Wejherowo

Starman z przyczepa. Jakies tam "koleczka" na plandece sa chyba ale na to bym nie liczyl 30 pazdziernika bedzie juz ciemno po 16 zalezy na ktora masz egzamin. Bedzie ciemno, slonce zacznie Cie slepic i panika. Staraj sie wyczuc auto nie rob na pamiec bo to Cie zgubi. A tam pytales sie jeszcze jak z tym podczepianiem. Stoi 2 starman obok starej "traktorowej" przyczepy. Przyczepa jest tak ustawiona ze wystarczy wcelowac w zaczep nie musisz nic wahlowac dyszlem gora dol boki cofnij tylko rowno a zaczep wchodzi idealnie. Spinalem tylko przewod od elektryki. pozdro


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2012, 20:27
Posty: 6

Mack masz rację, mam egzamin na 19.30 także i tak pewnie wiele nie zobaczę(kółka na plandece), z tą przyczepą do podczepiania to plus że nie ma regulacji w dół , górę, mam nadzieję że dobrze podjadę i zapnę od razu
oki jak będę miał jeszcze pytania dam znać, dzięki wielkie
a po egzaminie również się odezwę jakikolwiek by nie był wynik :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
pozro
fini


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: