wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=37252
Strona 2 z 4

Autor:  Borek [ 17 lis 2012, 16:03 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Byłem kiedyś na bazie Langena w Geleen. Zaczynali przeprowadzkę do nowej siedziby w Elsloo. Kiedyś stał u nich Freightliner i kilka pierwszych autek w firmie czyli wojennych Studebaker'ów. Dosyć spora firma, wtedy ponad 1300 aut, kilkanaście baz w Europie. Pracują u nich Polacy.

PS: Poznałem jednego z właścicieli firmy i jego córkę. Powiem, że na prawdę warto było ją poznać ;)

Autor:  Marecki [ 17 lis 2012, 17:29 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Cytuj:
PS: Poznałem jednego z właścicieli firmy i jego córkę. Powiem, że na prawdę warto było ją poznać ;)
Ze względu na urodę córki ? ;d

Autor:  RedasBdG [ 17 lis 2012, 18:14 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Ze względu na to co może po niej dostać :D

Autor:  dies_nefastus [ 17 lis 2012, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Cytuj:
Pracują u nich Polacy.
Zgadza się. Poznałem polaka, który tam jeździ wkoło komina i ciąga naczepy po zakładzie. Poza tym trochę tam "babochłopów" pracuje na ciężarówkach...

Autor:  Borek [ 18 lis 2012, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Cytuj:
Cytuj:
Pracują u nich Polacy.
Zgadza się. Poznałem polaka, który tam jeździ wkoło komina i ciąga naczepy po zakładzie. Poza tym trochę tam "babochłopów" pracuje na ciężarówkach...
Z tego co mi opowiadali to mieli dziwny system pracy. Żaden z kierowców, no może za wyjątkiem kilku Holendrów, nie miał własnego auta. Cały czas na skoczka, auta wyeksploatowane, praktycznie gołe i wesołe. Jedynie samochody tych stałych kierowców dobrze wyglądały i miały lepsze wyposażenie. Volva FH nie miały nawet halogenów :) Jak ich odwiedzałem to przyszły pierwsze DAF'y 105.410 SC. Po placu kręciło się sporo podkontenerówek zewnętrznych wykonawców.
Cytuj:
Cytuj:
PS: Poznałem jednego z właścicieli firmy i jego córkę. Powiem, że na prawdę warto było ją poznać ;)
Ze względu na urodę córki ? ;d
Dokładnie ;)

Autor:  Long [ 24 sty 2013, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Mijaliśmy się dwa dni temu w Żorach przy zjeździe na A1, jakoś po 15:00 było :wink:

Często tędy przejeżdżasz?

Autor:  korni8808 [ 24 sty 2013, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Cytuj:
Mijaliśmy się dwa dni temu w Żorach przy zjeździe na A1, jakoś po 15:00 było :wink:

Często tędy przejeżdżasz?

Szkoda, że Karol stał weekend w Hiszpanii i miał jechać do Paryża. Chyba w Żorach go nie było.

Autor:  Long [ 24 sty 2013, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Nie wiem, co robił, gdzie stał, ale że widziałem jego zestaw jestem całkowicie przekonany. No, chyba że w owej firmie jeździ więcej Jelczów SSC z czerwoną falbaną, trzema kostkami pod nią i tabliczką 'ANDRZEJ' za szybą... :]

Autor:  korni8808 [ 24 sty 2013, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Tylko Karol się przesiadł na MANa TGA i jeździ sam :wink: Co z reszta ma wpisane w profilu.

Autor:  Long [ 25 sty 2013, 0:43 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

To zmienia postać rzeczy. Nie śledzę profilów wszystkich użytkowników, żeby sprawdzić czy ktoś przypadkiem auta albo danych nie zmienił.
Tym bardziej nie zwracam na to uwagi, kiedy widzę taką zgadywankę jak u Karola :]

Autor:  dies_nefastus [ 17 mar 2013, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Małe odświeżenie tematu...
Zdjęcia nie są dodane chronologicznie.

Gdyby ktoś zastanawiał się jak duża jest fabryka Volkswagena w Baunatal, fotki zrobione na jednej z hal.
Obrazek Obrazek

Odwrócony szatan w Holandii || Oraz elektryczna tęcza (również NL)
Obrazek Obrazek

Rozładunek ekranów akustycznych w okolicach Hamburga. Stelonex zrzucał się przede mną. Wjazd przodem. 500m prost. Zrzutka i wycofanie się. Po drodze zakręt ok. 45st. Czas potrzebny na wycofanie ok. 20min.
Obrazek

Jakość mizerna, ale koleś wiózł cztery auta, których wartość przerasta PKB niejednego państwa w Afryce
Obrazek

Holandia. Rozładunek rur z Ostravy (lub Karviny, nie pamiętam)
Obrazek Obrazek

Holenderska trójośka
Obrazek

Jakby nie tańczyć, du*a zawsze z tyłu. Dwie złapane gumy w tygodniu.
Obrazek Obrazek

Z cyklu: Kierowca TIRa wielkim poetą był.
Terminal Olszyna || Belgia
Obrazek Obrazek

Nie ma to jak trafić na doborowe towarzystwo przy kręceniu pauzy :) (Francja)
Obrazek

Irun - Bordeaux. Przede mną kolega depcze gaz w podłogę. Niestety nic mu to nie pomoże bo jedzie DAFem
Obrazek

Kallo (Antwerpia). Papier z Niemiec. Uwielbiam zabezpieczać takie ładunki :/ Role tego papieru miały 3m wysokości.
Obrazek

Teraz Holandia.
Koleżka z parkingu || Jakieś "zoo" na strefie przemysłowej. Nie mam pomysły dlaczego tam akurat...
Obrazek Obrazek

Teraz swojskie klimaty. Czyli zdjęcie pt: "Polak na obczyźnie".
Parking w okolicach Kiel i sympatyczny kierowca busa. Może niezbyt młodzieżowo się ubrał, ale był w porządku i po moich 4 butelkach marnego piwa z niemieckiego aldika wyjął 0.7 ginu.
Obrazek

Belgia. Jakieś części samochodowe z Ostravy.
Auto było załadowane tak, że może bym zmieścił jeszcze jedno małe chińskie dziecko (pod warunkiem, że byłoby na czczo).
Obrazek

Jakieś tam ładunki
Obrazek Obrazek

Niedawny paraliż Francji (zima, 13.03). 200km z Paryża do Belgii jechałem prawie dwa dni. korki bagatela po 40-50km.
Tu akurat przedzieram się przez jeden lewym pasem, by za 5km wpaść w kolejny
Obrazek

U nas zbieracze puszek mają maksymalnie rower Wigry3 albo wózek typu "Edi". U Niemca sprawa wygląda trochę inaczej
Obrazek

Nie wiem co brał koleś, który wymyślił tę zupkę. Chińska z makaronem o smaku ziemniaczanego puree z boczkiem...
Obrazek

Jedna z najładniejszych tras w Niemczech. Czyli B27
Obrazek ObrazekObrazek
Obrazek ObrazekObrazek
Obrazek ObrazekObrazekObrazek Obrazek Obrazek

I na koniec "czołówka" pod Eindhoven ze świeżynką prosto z fabryki
Obrazek

Autor:  igoR84 [ 17 mar 2013, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Ach klimaty międzynarodowe :D
czyli rozumiem że na OPLA za szybko nie zawitasz?

Autor:  dies_nefastus [ 17 mar 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Cytuj:
Ach klimaty międzynarodowe :D
czyli rozumiem że na OPLA za szybko nie zawitasz?
Raczej nie. Odkąd Gliwice stały się samowystarczalne, nie wozimy im już nic z zachodu.
Była jeszcze w miarę stała robota z Opla lub Łabęd na Frankrajch, ale nie wiem, czy jeszcze to wozimy.
Obecnie jedyna samochodówka jaką robię to CZ-B/D/NL (nieregularnie) lub D-E-D (w kółku).
Ale kto wie - może się zdarzy jakiś Opel albo DeLilla :) "używiom, uwidim"...

Autor:  Daniel_Vos [ 21 mar 2013, 11:18 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Ile miałeś miejsc w Baunatal i ile godzin odstales? :D
Mam nadzieję, że już nigdy więcej tam nie zawitam.

Autor:  dies_nefastus [ 12 maja 2013, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Cytuj:
Ile miałeś miejsc w Baunatal i ile godzin odstales? :D
Mam nadzieję, że już nigdy więcej tam nie zawitam.
Sorki, że tak późno odpisuję - nie zauważyłem aktywności w tym temacie po prostu :)
Baunatal miałem raz i udało się zagruzić "od strzału", jedna hala. Czekałem w kolejce raptem jakieś 40 minut.

Aktual: http://www.flickr.com/photos/dies_nefastus/
Brak opisu tras. Za mało czasu i brak weny :)
Następnym razem coś naskrobię...

Tak na szybko w skrócie: Brak większych perypetii. Nudy i stagnacja.
Niemcy, Belgia, Holandia, Hiszpania. Nic godnego uwagi.
Wystrzał u niemca pod Buckautalem. Śruby trzymające zapas straciły integralność z naczepą (poszły spawy), więc nie mogłem go zdjąć i czekałem 15h, aż kierowca z firmy mi dowiezie inne koło. Przepalony tłumik (24t+górka pod Kassel), zaślepiłem dziurę kawałkiem blachy na drutach.
Ostatni tydzień MAN przestał na warsztacie (tłumik, oleje, smarowanie, inne duperele), a mi dali DAFa 105.460 SC. Nawet nawet. Ujdzie w tłoku, ale to nie to samo co MAN. No i takiego odejścia nie ma z ładunkiem.
Na koniec (w ostatni piątek) nie zmieściłem się pod mostem w Zutphen (NL) i musiałem cofać w bardzo niesprzyjających warunkach...

Autor:  Michał [ 12 maja 2013, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

http://www.flickr.com/photos/dies_nefas ... /lightbox/

Co to jest?

Autor:  korni8808 [ 12 maja 2013, 18:01 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

System pompowania kół.

Autor:  Wilk 09 [ 12 maja 2013, 18:06 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Cytuj:
http://www.flickr.com/photos/dies_nefas ... /lightbox/

Co to jest?
Jest to system pompownia i utrzymania optymalnego ciśnienia kół. Dość często stosowany w krajach takich jak Brazylia itp. Pozdrawiam Wilk 09 8) .

Autor:  KonradN [ 12 maja 2013, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

W Hiszpani na Seacie prawie każda lohra go ma

Autor:  Luka [ 12 maja 2013, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Opisy tras - Dies_Nefastus (kiedyś KRCR)

Fajna, niesztampowa forma relacji tras. Więcej tekstu wskazane, ale i tak relacje dają radę :)

Strona 2 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/