wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRINTER
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40159
Strona 2 z 2

Autor:  MechanikSochaczew [ 29 cze 2013, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Co to za różnica czy 70km czy 5.

Ciekawe kiedy będzie atego na 3.5t.

Autor:  AdamB [ 29 cze 2013, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

A który dostawczak nie jeździ przeładowany? jeżeli ma ładowność 800 do 1800 kg to maks 4 palety a reszta towaru ma jechać kolejnym autem? to było by bezsensowne i nieekonomiczne dla każdej firmy a zakup eurocargo, 815d czy daf lf45 to sa już o wiele większe koszty i niestety wymagają licencji która jak wiecie bardzo łatwo stracić.

Autor:  trolu [ 29 cze 2013, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Za 20 tyś netto sprzedam CI ładnego Mana 12.224 z 2000 roku rama do zabudowy.
Więc nie mów ze takie auto to potężne koszty.

Autor:  MechanikSochaczew [ 29 cze 2013, 17:23 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

To po ki c*uj robisz cos co sie nie oplaca?

Autor:  trolu [ 29 cze 2013, 17:26 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Polaczki tak maja nie ważne ze na etacie zarobił by 2 tys na łapę. Miał wszystko w pupie. Woli sam skręcać na druty i zarabiać 1000 zł nie spać myśleć. Ale najważniejsze ze nie dorabia szefa :mrgreen:

Autor:  AdamB [ 29 cze 2013, 17:31 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Dzięki ale ja szukam nowego auta a nie kilkunastoletnie do którego będzie się ciągle dokładało

Autor:  MechanikSochaczew [ 29 cze 2013, 17:32 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

I fakture biorą na wszystko bo kosztów szukają.

Autor:  AdamB [ 29 cze 2013, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Łukasz skąd wiesz że się nie opłaca? po pierwsze dla mnie bez sensu kupowanie jest auta za grubo za ponad 200 tysięcy zł aby raz na jakiś czas przewieść 4-5t bo musiał bym być idiotą aby robić taki biznes życia i moja prośba nie wracajmy do ładowności tylko prosiłem o pomoc jakie z ww aut wybrać.

Autor:  AdamB [ 29 cze 2013, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

oczywiście bo inaczej nie ma podkładki że mechanik naciąga i chce co chwila pieniędzy za wymiane tych samych elementow a jeżeli jest f-v jest podkładka i możliwość reklamacji

Autor:  LisTruck [ 29 cze 2013, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Jeśli chcesz szczerej rady to na Twoje przewozy z podanych przez Ciebie aut to............................................................................................................................ żadne :!: Niestety taka jest prawda, wszyscy piszemy Ci po kolei to samo. Takie auto długo nie pożyje szlak trafi ramę i wydane przez Ciebie np. 130000zl na auto, jak ITD Cię łapnie to nie ważne czy będziesz miał 2.5t czy 4.5t to i tak o wiele za dużo i masz przekichane, a w razie poważniejszego wypadku nie chcę mi się myślec jaka może byc kara.
Taka moja rada: Przejedz się po dealerach i poproś o jazdę testową ze 3 paletami kostki to akurat 4.5t i wybierz to które będzie jechac nalepiej :lol: Klient nasz Pan a producent przecież te auta do tego stworzył więc na pewno się zgodzą :wink:

Autor:  AdamB [ 29 cze 2013, 20:46 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

I nareszcie słyszę jedną sensowną radę i pewnie też tak zrobię. Jeżeli chodzi o żywotność ramy zdaję sobie z tego sprawę dlatego ten sprinter jest pod znakiem zapytania bo z tego co wiem rama tam jest tylko do kabiny i dlatego łamią się. Jeżeli chodzi o Iveco wiem że ma ramę całościową nie wiem jak tylko jest w przypadku Cantera Fuso

Autor:  Detektyw [ 29 cze 2013, 22:50 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Cytuj:
A który dostawczak nie jeździ przeładowany? jeżeli ma ładowność 800 do 1800 kg to maks 4 palety a reszta towaru ma jechać kolejnym autem? to było by bezsensowne i nieekonomiczne dla każdej firmy a zakup eurocargo, 815d czy daf lf45 to sa już o wiele większe koszty i niestety wymagają licencji która jak wiecie bardzo łatwo stracić.

Mój firmowy nie jeździ przeładowany nigdy. Zazwyczaj max 600-700kg, gdzie realna ładowność też jest mniejsza niż ta w dowodzie. Co więcej często jeździ załadowany caluteńki a kartony poupychane są na totalny ścisk.
Kombinuj co jest lekkie i można to importować mając konkretny zysk.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 30 cze 2013, 2:30 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Cytuj:
A który dostawczak nie jeździ przeładowany? jeżeli ma ładowność 800 do 1800 kg to maks 4 palety a reszta towaru ma jechać kolejnym autem? to było by bezsensowne i nieekonomiczne dla każdej firmy a zakup eurocargo, 815d czy daf lf45 to sa już o wiele większe koszty i niestety wymagają licencji która jak wiecie bardzo łatwo stracić.
Ojciec kupił sobie fajną, dużą przyczepę o dużej ładowności i jak ma więcej to ją zapina. Jak pszczoły luzem to wyłącza ViaTolla i jedzie samym busem.

Śmiechem żartem pełen legal, hamuje dobrze (hamulce najazdowe) a wkłada więcej niż na 35C15.

Da się oczywiście samym busem, sam raz ciągnąłem 3.5 tony śmieci, tylko to już nie hamowało.

Autor:  LisTruck [ 30 cze 2013, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Cytuj:
Cytuj:
A który dostawczak nie jeździ przeładowany? jeżeli ma ładowność 800 do 1800 kg to maks 4 palety a reszta towaru ma jechać kolejnym autem? to było by bezsensowne i nieekonomiczne dla każdej firmy a zakup eurocargo, 815d czy daf lf45 to sa już o wiele większe koszty i niestety wymagają licencji która jak wiecie bardzo łatwo stracić.
Ojciec kupił sobie fajną, dużą przyczepę o dużej ładowności i jak ma więcej to ją zapina. Jak pszczoły luzem to wyłącza ViaTolla i jedzie samym busem.

Śmiechem żartem pełen legal, hamuje dobrze (hamulce najazdowe) a wkłada więcej niż na 35C15.

Da się oczywiście samym busem, sam raz ciągnąłem 3.5 tony śmieci, tylko to już nie hamowało.
No i święta racja po coś w końcu są przyczepy a teraz nowe Sprintery 316 i 319 mają na haku 3.5t więc i odchudzony 519 będzie miał 3.5t i takim zestawem można tonaż przewozic :idea:

Autor:  bielik1 [ 30 cze 2013, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Każdy jeździ tak przepisowo? Halo halo a gdzie są kierowcy wywrotek z forum na które wchodzi po 25ton zamiast 16?
2 tony na busie na bliźniakach to nie przeładowanie, 5 to przesada bo mało które auto z takim ciężarem hamuje.
Opinie możesz znaleźć na /http://www.autocentrum.pl/oceny/ tam są oceny użytkowników.

Autor:  Hype [ 30 cze 2013, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Canter ma ramę po całości. Auto bardzo wytrzymałe, ewidentnie konstrukcja pod więcej niż w papierach, no i w ogóle wóz bezawaryjny (mowa o modelu 3C13, przebieg 100 tys. km). Jedynie opony, które były fabrycznie na tylnej osi rozeszły się od kilogramów.
Masa własna auta jest spora, tak więc w Twoim wypadku skoro to ma być kontener z windą, to wcale bym się nie zdziwił gdy by doszło do 3,5 t.
Poniżej masz zdjęcia ramy (chyba standardowo jak w każdym korozja, także na felgach, auto ma 4 lata).
http://pokazywarka.pl/dv4qs9/

Autor:  AdamB [ 30 cze 2013, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

dzięki wielkie za odpowiedź odnośnie Cantera właśnie słyszałem wiele pozytywnych opinii o tym wozie a co do korozji to w ramach czesto zdarza sie drobna korozja po 2-3 czy 4 latach

Autor:  CZOŁGI [ 05 wrz 2013, 21:32 ]
Tytuł:  Re: Dostawczy Bliźniaki: Canter Fuso 3C15, DAILY 35C15, SPRI

Cytuj:
Z calego serca duzo patroli ITD bo jestes chory czlowiek....
Dołączam się do życzeń.
Cytuj:
Z tego zdaję sobie sprawę że czasem zdarza się taka sytuacja i trzeba ulec ale ciągnięcie ewidencji czasu pracy kierowcy itp rzeczy oraz opłacanie viatola niesie za sobą o wiele większe koszty.
Hm. To może płać?

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/