wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Ciągnik E4
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40351
Strona 2 z 2

Autor:  >lukasz< [ 03 paź 2013, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Ale problemy są z silnikiem czy jego osprzętem takim jak EGR i TurboCompond ? TCompond nie ma w 420 tylko w 480?

Autor:  SlawekDxI [ 03 paź 2013, 15:44 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

W 420 też było to TurboCompond.Ale nie we wszystkich.

Autor:  mateo6655 [ 04 paź 2013, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
Ale problemy są z silnikiem czy jego osprzętem takim jak EGR i TurboCompond ? TCompond nie ma w 420 tylko w 480?

Kolego mam Scanie R-480 2007 rok E4 w manualu na liczniku 550 tkm i na razie co robiłem to wymieniałem smoka bo stary łapał powietrze tak to spalanie po Polsce przy ładunkach 20-28 ton 29-31 litrów powiem ci że dzięki TurboCompond mam większą siłę niż 500 w V-ce . Serdecznie polecam , nie bierz Premium E5 z silnikiem Volva bo z serwisu nie wyjedziesz

Autor:  jabson [ 04 paź 2013, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
Cytuj:
Ale problemy są z silnikiem czy jego osprzętem takim jak EGR i TurboCompond ? TCompond nie ma w 420 tylko w 480?

Kolego mam Scanie R-480 2007 rok E4 w manualu na liczniku 550 tkm i na razie co robiłem to wymieniałem smoka bo stary łapał powietrze tak to spalanie po Polsce przy ładunkach 20-28 ton 29-31 litrów powiem ci że dzięki TurboCompond mam większą siłę niż 500 w V-ce . Serdecznie polecam , nie bierz Premium E5 z silnikiem Volva bo z serwisu nie wyjedziesz
O czym Ty piszesz człowieku? Miałeś DXi 450, czy nasłuchałeś się w uniwersytecie parkingowym? Problem miały Premium 450 ale z E4 a E5 są poprawione i to naprawdę wdzięczne auta. Osobiście znam chłopaków z serwisu Renault i nie słyszałem narzekań na ten model. O Scaniach też można wiele powiedzieć, szczególnie E4 gdzie EGR to zmora tego pojazdu.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 04 paź 2013, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
EGR/tCompond

W tych silnikach jest coś takiego że nikt nie wie dlaczego się rozpadają.
Trudno sie nie zgodzić, niby oparte to na sprawdzonym DC12 a coś jest na rzeczy i do końca nie wiadomo co, chcieli wyprzedzić konkurencję z Euro4 i strzelili sobie w kolano jak Krone z SafeLinerem, jeśli już E4 to wersja bez TC, mniej problematyczna. Model silnika DC12 xx, z TurboCompound były DT12 11 i DT12 12.

Autor:  MechanikSochaczew [ 05 paź 2013, 3:50 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Cytuj:
mam Scanie R-480 2007 rok E4 w manualu na liczniku 550 tkm

Zdejmij kolektor ssacy

Cytuj:

TurboCompond mam większą siłę niż 500 w V-ce .
Sam to stwierdziles? :lol:

Autor:  marlik [ 05 paź 2013, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

wykresy z hamowni ma na pewno.

Autor:  Kierownik [ 05 paź 2013, 20:13 ]
Tytuł:  Re: Ciągnik E4

Pewnie z raz jechał z 15 tonami, i poradził R500 z 24t, prowadzonego przez rencistę w tempie spacerowym, który już sprzedał to co właśnie zaoszczędza.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/