wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGX 18.680 V8 i DAF XF E6 510 Braytex Trans Bydgoszcz http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=43991 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | davo76 [ 10 lut 2015, 23:44 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Taki ma wlasnie charakter V8, ja mialem jeszcze wieksza pojemnosc w Ivecu bo az 17,2 i tez dwie turbiny a moment tez byl taki sobie. Jednak to co na papierze a jazda w terenie to dwie inne rzeczy, poprostu kto jezdzil V8 i R6 to wie o co chodzi...wiecej znaczy lepiej a jesli chodzi o gary to jak najbardziej sie to sprawdza W kazdym razie auto lux... |
Autor: | endriu007 [ 11 lut 2015, 0:01 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
davo76 bo te starsze konie mechaniczne też jakieś takie mocniejsze były, boję się pomyśleć czym będzie się jeździć przy normie spalin euro20 |
Autor: | caterpillar [ 11 lut 2015, 9:13 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Cytuj: Cytuj: Autko piękne, lecz różne opinie słyszy się o V8 Manowskiej konstrukcji
Bardziej to konstrukcja Liebherra niż MANa po drugie moment obrotowy 3000NM z V8 i do tego z ukł Biturbo Dziwne jest to że moja rzędowa 6 w FH ma większy moment z jedną turbiną i z pompo wtryskiem Zawsze podobały mi się te Many, i nawet Ojciec ma ochotę takiego kupić, zobaczymy czas pokaże Poważnie spalanie plasuje się na poziomie 34l/100km ? Pozdro Twoja rzędowa 6 ma większy moment, bo została stworzona od początku do końca jako motor do napędu ciężarówek. Tutaj mamy silnik, który został zaadoptowany do tego celu - w domyśle była to jednostka do dźwigów i innych specjalistycznych maszyn. No właśnie - tutaj kolejny wniosek - skoro mamy 2 turbiny, ogromną pojemność, a wartość jednostkowa momentu nie powala to... to znaczy, że będzie dostępny on w bardzo szerokim zakresie, dużo szerszym niż w D16 - i tak jest w przypadku tego silnika, z tego co kojarzę. Samo auto bardzo, bardzo egzotyczne i efektowne A to nawet nie wiedziałem że jest to silnik Liebherra Zgadza się moment dostępny w bardzo szerokim zakresie bo od 1000rpm do 1700rpm Cytuj: Taki ma wlasnie charakter V8, ja mialem jeszcze wieksza pojemnosc w Ivecu bo az 17,2 i tez dwie turbiny a moment tez byl taki sobie. Jednak to co na papierze a jazda w terenie to dwie inne rzeczy, poprostu kto jezdzil V8 i R6 to wie o co chodzi...wiecej znaczy lepiej a jesli chodzi o gary to jak najbardziej sie to sprawdza W kazdym razie auto lux... Iveco to już całkiem inna maszyna wiem wiem jak one chodzą, Ojciec mój kiedyś jeździł turbostarem 380konnym 14L silnik I wiem że chodziło to nie miłosiernie nawet dzisiejsze konstrukcje Iveco są bardzo dobre, to poprostu auta stworzone do jazdy w górach |
Autor: | Tolas [ 08 mar 2015, 11:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Napis na blendzie ma zniknąć ? Jest tam z tego samego powodu co flaga Polski na drzwiach zaraz obok ilości koni . Często zaczepiają mnie kierowcy i pytają sie jak to sie stało, ze Polska firma ma takie auto . Szczerze powiem ze to pierwsze i ostatnie V8 w firmie. Niestety ze wzgledu na ekonomie wygrywają inne silniki. Faktycznie jest to konstrukcja Liebherra. Oba turbo zaraz po zakupie auta jako używane poszly do regeneracji w firmie - Car Tur z Bydgoszczy . Możecie to uznać jako reklamę, ale szczerze ich polecam. Lepiej było zrobic regeneracje niz potem chrzanić sie z tym gdzies na drodze, dodatkowo lewe turbo juz zaczynało dawać sie we znaki. Co do mocy - jest dostępna prawie w całym zakresie, a po 2 tysiącach rpm otwiera sie piekło ... Przy czym rzadko kiedy auto osiąga takie obroty. Samochod został kupiony taki a nie inny bo tak ja jak i ojciec mamy bzika na punkcie motoryzacji . W dodatku ojciec zawsze jezdzil u kogos slabiakiami, ktore z wyposażenia miały full elektrykę czyli ... Akumulator . W tym roku dołącza dwa kolejne zestawy , beda to jednak samochody nowe i tu trafiło sie na Dafa E6 i naczepe Kassbohrer. Szczegóły jak przyjdzie pierwsze auto. |
Autor: | davo76 [ 08 mar 2015, 20:41 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Jezeli chodzi o ekonomie to wlasciwie bylo wiadomo z gory...to takie bardziej flagowe auto w firmie niz jakas flotowka, niestety jesli chcemy miec ekonomie to najlepiej R6 nie wiecej jak 500 koni. Ja kiedys mialem 6 lat V8 i po zamianie na R6 (porownywalnej mocy) spalanie faktycznie spadlo o jakies 4-5 litrow, auto sprzedalem 12 letnie ale obie turbiny byly fabryczne i w dolocie nie bylo oleju... kiedys auta robili inaczej Wracajac do tematu Twoje auto jest super i sam bym chcial takie miec, choc dobrze wiem ze jednak jest drozsze w eksploatacji wiec jakby nie bylo mniej zarabia, taki urok tylko czy zawsze w zyciu nalezy sie kierowac rozsadkiem Kazdy ma jakies marzenia |
Autor: | Tolas [ 08 mar 2015, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Cytuj: tylko czy zawsze w zyciu nalezy sie kierowac rozsadkiem Kazdy ma jakies marzenia
Tu sie zgadza . Nic nie daje człowiekowi takiego kopa jak spełnienie marzenia. Życzę tego każdemu z całego serca.Co do auta - kupowane było z nastawieniem na większe spalanie, ale tak jak napisałeś flagowe auto firmy. Tak jak to wcześniej napisałem - jest jedno takie i na jednym takim sie skończy |
Autor: | mirekwalczyk [ 02 kwie 2015, 8:16 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Dokładnie. Kupowanie flagowych aut ma też swoje uzasadnienie . Po prostu celowanie w klientów o większym portfelu, którzy cenią standardy i suma summarum firma zarobi więcej. |
Autor: | Edler [ 02 kwie 2015, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Pokaz mi takich co placa chociaz pól euro wiecej za to że naczepe ciągnie jakaś konkret fura typu wlasnie taki Man, a jutro jade zamawiać nowe FH16 |
Autor: | mateuszsl [ 02 kwie 2015, 13:02 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Na "dobrą sprawę" - co Ci da wskazanie takiej firmy, co płaci "więcej" za to, że naczepę holuje jakaś "konkret fura", skoro i tak nie będziesz tam jeździł. Kto Ci się podzieli taką wiadomością? Ale czy firmy płacą za to czy nie (na 99% nie), to już jest osobny temat. Pytanie tylko, czy wszędzie trzeba kierować się rozsądkiem i nie pozwolić sobie na "odrobinę" szaleństwa. |
Autor: | 5eba [ 03 kwie 2015, 9:34 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Ja znam tylko firmy które by z chęcią stawkę obniżyły i możesz jechać kamazem nawet Rozwozimy kruszywa po budowach domów itp - jakoś nikt nie powiedział nigdy, że dam Ci 10zł więcej za kurs bo jako jedyny w okolicy masz ciągniki z przednim napędem i z łódką z 26t piachu wjeżdżasz tam gdzie inni mają problem wywrotką 6x4 z 14t ... nie wspominając o innych jeżdżących zwykłymi ciągnikami ... |
Autor: | T440 [ 07 maja 2015, 12:16 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Widzę, że firma się rozwija. Daf ładny i pasuje mu ten kolor, ale trochę mu będzie brakować do flagowego MAN-a. Daf super wygląda w tym kolorze i z tymi trąbami na dachu. |
Autor: | Wilk 09 [ 07 maja 2015, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Co tu dużo pisać Daf świetnie się prezentuje w tym kolorze. Jak trochę nim pojeździsz to napisz jak się sprawuje ten silnik z ta mocą i skrzynia po górach. Życzę Ci wielu bezawaryjnych kilometrów w nowym nabytku . |
Autor: | eldorado [ 08 maja 2015, 6:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Fajna 510 automat? manual? |
Autor: | R620 [ 08 maja 2015, 16:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Pokazałeś polskiemu typowemu dziadowi jak transport się nie opłaca, gratulacje Sprzęt świetny, nic więcej nie potrzeba jeśli jeszcze do tego ma ledy powodzenia. |
Autor: | Tolas [ 09 maja 2015, 8:40 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
eldorado 510 automat - i już teraz musze powiedzieć, że sama skrzynia na dojeździe/ruszaniu ze skrzyżowania reaguje szybciej w porównaniu do MAN-a , a już wogóle do 105. Natomiast rozpędza się ospale, ale na razie auto śmierdzi nowościa, myślę, że jakoś się to nauczy mnie Obiecuje więcej fotek i wtedy aktualizację pierwszego posta z opisem opcji. R620 jak ktoś mi powie, że transport się nie opłaca to dostanie od razu w dziób.... Wszystko, zależy od Ciebie , ale najważniejsza zasada - Szanuj się! ...no i druga zasada - zero współpracy z Polakami - ograbi Cię, okradnie, ma kosmiczne terminy zapłaty i do dzisiaj jedna menda społeczna wisi mi za zlecenie sprzed roku... Mówię tu o robocie pod spedycja. Jak ktoś ma dobrą robotę z "pierwszej ręki" to niech się jej trzyma nogami i rękoma, bo to co się dzieje na rynku tłumaczy skąd się biorą "Dziad Transy". Co do sygnałów - wyglądają świetnie, a brzmią... no i do tego Turkse Fluit. Nakręce też film jak one śmigają Samochód bedzie doposażany w zasłony - do seryjnych będą "doszyte" dodatkowe - w zime webasto mniej musi grzać, w lato jakoś tak ta temperatura nie daje się we znaki (sprawdzone w MAN-ie), no i podłoga z pikowanej eko-skóry, utrzymanie porządku w kabinie (co tydzień lądują w pralce na bazie - nic im się nie dzieje, a kabina zupelnie inaczej wygląda). |
Autor: | łukasz [ 10 maja 2015, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Pogratulować nowego zakupu Jesteś typowym przykładem człowieka,że jak się chce to można,a nie ciągłe narzekanie,itd... Już pierwsze Twoje auto mile zaskoczyło większość forum,bo topowy MAN to jednak wciąż rzadkość i to wcale nie tylko u nas w kraju.Widać,że motoryzacja to Twój lekki bzik i nie należysz do ludzi,dla których transport to kupowanie nowego auta z formą wypasu ''zderzaki w kolorze'' i to się chwali,że są jeszcze ludzie których stać na sprzęt na poziomie,robotę na poziomie i mam nadzieję wypłatę na poziomie... Coś czuję,że jeszcze nie raz nas pozytywnie zaskoczysz na forum i na to liczę... Tak dalej Panie |
Autor: | patrykR500 [ 11 maja 2015, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
Nowe auto i już modyfikacje gwarancja nie jest zrywana przez takie przeróbki to tylko malowanie plastików ale nawet. Czy im obojętne co kto robi ze swoim autem. W sensie ASO dafa itp jeśli chodzi o serwis gwarancyjny. Graty fury . |
Autor: | Tolas [ 12 maja 2015, 12:21 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGX 18.680 V8 Braytex Trans Bydgoszcz |
To jest wnętrze - nigdzie tam nie ma plomb itp itd. W MAN-ie tyle nie robiłem, bo w sumie leży mi tamto wnętrze, ale w "holenderskim jelczu" przygniatał mnie te szary plastik rodem z reklamówki z TESCO. Dzisiaj już się czuje lepiej i ruszyłbym dalej z robota, ale czekam na materiały do "tuningu" myślę, że pod koniec tygodnia będę miał już wszystko gotowe wtedy poskładam i porobię zdjęcia |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |