ahaa.. czyli ten przykład kolego Jester co podałeś 3h jazdy 1h odpoczynku 3h jazdy 1h odpoczynku i potem 3h jazdy i 9 lub 11 czyli wynika z tego..
że nie ma nigdzie wyszczególnione ile maksymalnie pauz mogę mieć podczas mojej jazdy która wynosi 9h..
czyli nawet kolego Jester mogę zrobić coś takiego:
jechać 4h.. zrobić np 45minut pauzy... kolejno jechać 2.5h po tych 2.5h zrobić sobie pauzę 45minut to mamy już 6.5h jazdy i na te 6.5h jazdy już mam dwie pauzy 45tki zrobione po czym jechać np kolejne 2.5h i zrobić 11stke lub 9.. albo jechać 3.5h czyli wydłużony czas do 10 godzin i wtedy 11stka lub 9tka tak?
jeśli tak to ja nie rozumiałem tego.. co robić z drugą połową jazdy która wynosi 4.5h
myślałem,że jest jedna pauza 45min na 4.5h a drugie już musze bite jechać 4.5.. chyba,że biorę dodatkowo 1h wiecej to bite 4.5h po tym 45minut przerwy i 1h jazdy i 11 lub 9tka..
a tutaj wynika z tego wszystkiego,że nie ma ''LIMITU'' pauz..
czyli nawet mogę jechać tak,że:
4h jazdy 45minut przerwy.. po czym np.. 1.5h jazdy.. 45minut przerwy.. i np 1h jazdy i od nowa mogę zrobić 45minut przerwy dobrze to mówię kolego Jester?
pauzy 45minutowe mogę robić ile razy chce tak? byle ogólnie wyrobić się z czasem jazdy i pracy w maks 15h dobrze mówię? tylko,że zawsze nawet jak zatrzymam się na 1h czy 1.5h to muszę te 45minut odstać.. bo pierwszą można dzielić a drugiej nie tak?
czyli jednym słowem.. nawet jak bym jechał 1h.. to mogę zrobić 45minut.. i potem jadę 2h i od nowa mogę 45minut zrobić.. i potem np 30minut jadę i też mogę na 45stanać bo te 45wymagane jest jeśli się zatrzymam i chce odpoczynek tak??