wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

DAF 510 E6 "II"
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45934
Strona 2 z 4

Autor:  andy the driver [ 30 lip 2016, 15:21 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Dopiero teraz zwrocilem uwage ze pod prawym zbiornikiem jest ta listwa z obrysami ale juz jej brakuje pod tlumikiem, czy fizycznie niemozliwymm bylo jej przedluzenie pod tlumik? bo wedlug mnie wygladalo by to lepiej niz listwa pod samym zbiornikiem :wink:

Autor:  PrzemoBTC [ 30 lip 2016, 15:24 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Cytuj:
Dopiero teraz zwrocilem uwage ze pod prawym zbiornikiem jest ta listwa z obrysami ale juz jej brakuje pod tlumikiem, czy fizycznie niemozliwymm bylo jej przedluzenie pod tlumik? bo wedlug mnie wygladalo by to lepiej niz listwa pod samym zbiornikiem :wink:
Wylot z tłumika - dość znaczne temperatury, że już nie wspomnę jak by zaczął sadze wypalać.

Autor:  Bauer [ 30 lip 2016, 15:36 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Szaki, możliwe, że klosz się rozkręcił aczkolwiek mi się coś takiego jeszcze nie stało.

Nie no patrzę na te zdjęcia, oglądam i cholera no naprawdę pocisk. Może dlatego, że sam mam zboczenie na czarny kolor. :)

Autor:  davo76 [ 30 lip 2016, 16:50 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Pod prawym zbiornikiem pierwsza lampka sie chyba juz zutylizowala od temperatury ? ? ?

Autor:  bart [ 31 lip 2016, 14:33 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Cytuj:
Dopiero teraz zwrocilem uwage ze pod prawym zbiornikiem jest ta listwa z obrysami ale juz jej brakuje pod tlumikiem, czy fizycznie niemozliwymm bylo jej przedluzenie pod tlumik? bo wedlug mnie wygladalo by to lepiej niz listwa pod samym zbiornikiem :wink:
Cytuj:
Co się stało z obrysem pod zbiornikiem?

Co do auta to super, ukłon za pomysł.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Cytuj:
Szaki, możliwe, że klosz się rozkręcił aczkolwiek mi się coś takiego jeszcze nie stało.

Nie no patrzę na te zdjęcia, oglądam i cholera no naprawdę pocisk. Może dlatego, że sam mam zboczenie na czarny kolor. :)
Cytuj:
Pod prawym zbiornikiem pierwsza lampka sie chyba juz zutylizowala od temperatury ? ? ?
Niemożliwym było wykonanie tej listwy, która przechodziła by pod "rurą" wydechową. Tak jak zaobserwowaliście, brakuje na zdjęciu klosza, który się stopił i w lampie zebrała się woda. Aczkolwiek zaobserwowałem że DAF stojąc w słońcu na Master Truck, na odpalonych światłach postojowych, wytworzył tak wysoką temperaturę wraz z połączeniu z +40C na zewnątrz zwichrowało klosze na wszystkich kloszach od tych lampek. Ten jeden stopił się do tego stopnia i powstała mała dziurka, szkoda żeby woda wprowadziła zamieszanie w kablach. Obecnie wszystkie już wymienione, wszystko za sprawą Truck-Accessories.nl, którzy mimo Truckstar Festival dali rade zamówić i sprowadzić światełka. Przy okazji kupiłem logo Nude Bus Club - z polecenia Jelle Schouwstra, mówił że w środku Red Light District, więc uzupełniam braki.
Obrazek
Obrazek

Autor:  bart [ 10 sie 2016, 15:08 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Cytuj:
ZA-JE-BI-STY! Jedyne co się rzuca w oczy to różne odcienie żółtej folii na światłach.
Problem tkwi w tym ze Lightforce dostarczył nam zółte dekle, które niestety mają lekko inny kolor. Ja juz zdążyłem sie przyzwyczaić.
Cytuj:
Cytuj:
Bart starcza ci z tej jazdy na racine za ta padake?
A jak nie starczy to dołoży...przecież większość przewoźników dokłada do interesu...:D
Taka czy inna padaka, kązdy decyduje sam o tym jakie auto i w jakiej konfiguracji zakupuje - do wykonywanej przez nas pracy starcza nam w tej padace 510 koni, odpowiednie dodatki takie jak światła LED czy 1495 L zbiorniki, dzięki którym nie musimy tankować co kółko. Zresztą co ja będę się wypowiadał jak i tak Kierownik wie swoje.

Cytuj:
Zamontowaliście chyba największe dostępne reflektory?? Dobrze wyglądają, kangur dla wielu kontrowersyjny ale dla mnie ładnie siadlo bo cały dół pozostał odkryty- mało spotykane u nas w kraju, blenda to cześć dolozona z ENA truck ??
Ładne połączenie kolorów, pozdrowienia dla właścicieli,
Użytkownik Filippo ewidentnie czuje rozgoryczenie ze nie będzie miał okazji porozbijac tego samochodu jak to w ma zwyczaju swojej błyskotliwej kariery :wink:

PS. Ja wam życzę wytrwałości na tym dość trudnym obecnie kierunku: Wielkiej Brytanii.
Halogeny które zamontowaliśmy to Lightforce 240 Blitz, dają takie oświetlenie dodatkowe podczas podróży po wąskich angielskich drogach czy krętych landach południowych niemiec, że głupotą jest kupowanie, często niewiele tańszych, Helli. Jedyny minus jaki można by stwierdzić to brak żarówki postojowej.

Dokładnie tak jak mówisz Blenda to produkt z dystrybucji EnaTruck. Jest ona o 9 cm dłuższa od standardowej. Niestety wymaga przeróbki/zmiany mocowań blendy.

Odniósłbym się do trudności kierunku, ale zapewne obraziłbym tych, któzy pod presją informacji w mediach zrezygnowali z tego kierunku, bo jakby nie spojrzeć, wszędzie jest raz lepiej a raz gorzej ;-)

Jako odświeżenie:
Obrazek
Obrazek

Autor:  VeRay [ 10 sie 2016, 18:51 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Jak już się tak bawić na bogato to wypadałoby lusterka i klamki polakierować na czarno, lepiej i estetyczniej by to wyglądało. A co do stopionych obrysówek to tam mają siedzieć żarówki R5W a zapewne są zamontowane R10W które się za bardzo grzeją.

Autor:  Bauer [ 10 sie 2016, 19:48 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Cytuj:
Jak już się tak bawić na bogato to wypadałoby lusterka i klamki polakierować na czarno, lepiej i estetyczniej by to wyglądało. A co do stopionych obrysówek to tam mają siedzieć żarówki R5W a zapewne są zamontowane R10W które się za bardzo grzeją.
Mają być 10W. Nawet pisze na tym panelu co wkładasz żarówki. U sibie mam 10 wsadzone i zero oznak topnienia.

Autor:  Kierownik [ 10 sie 2016, 19:50 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Ale jesli 10tki topia plastik, to jest spora szansa że 5tki nie będą.

Ps.
Kierownik to nic nie wie. Grzecznie pyta, i tyle.

Autor:  MAN [ 10 sie 2016, 20:34 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Przecież mówił że lampka się stopiła od wydechu jeuro sejsć a nie od żarówki :wink:

Autor:  MichalScania [ 10 sie 2016, 22:09 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Piękny sprzęt w dodatku w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym, gratuluję projektu :)

Autor:  VeRay [ 10 sie 2016, 22:33 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Cytuj:
Cytuj:
Jak już się tak bawić na bogato to wypadałoby lusterka i klamki polakierować na czarno, lepiej i estetyczniej by to wyglądało. A co do stopionych obrysówek to tam mają siedzieć żarówki R5W a zapewne są zamontowane R10W które się za bardzo grzeją.
Mają być 10W. Nawet pisze na tym panelu co wkładasz żarówki. U sibie mam 10 wsadzone i zero oznak topnienia.
No to masz jakiś szajs. Ja mam ori Hella i jak byk napisane R5W.

Autor:  Luka [ 10 sie 2016, 23:07 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Nie sądzę, żeby miało być więcej niż 2x5W. To już daje 10W, czyli tyle ile światła pozycyjne. 2x10W to już bardzo dużo, prawie tyle co stopy albo przeciwmgłowe.

Autor:  Bauer [ 10 sie 2016, 23:14 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Helle dwużarówkowe mam z tej holenderskiej strony z akcesoriami. Skoro mam 2x 10W i nie topnieją to znak, że jednak nie jest taki szajs o którym mówisz :P jeśli ty musisz mieć 2x5W bo ci się klosze roztopią to może ty masz szajs :) mówiąc oczywiście żartobliwie.

PS. Teraz tak rozkminiając to może te 10W oznaczało, że suma obu żarówek ma wynosić ową liczbę a nie, że w obu gniazdach mają znajdować się żarówki z tą wartością. Wtedy zgadzałoby się, że mają być 2x5W.

Autor:  VeRay [ 10 sie 2016, 23:22 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Cytuj:
Nie sądzę, żeby miało być więcej niż 2x5W. To już daje 10W, czyli tyle ile światła pozycyjne. 2x10W to już bardzo dużo, prawie tyle co stopy albo przeciwmgłowe.
Dokładnie, żarówka od stopu ma 21W. Poza tym te obrysy mają świecić a nie oświetlać drogę.

I nie mówię, że mi się szkła topiły bo nie testowałem żarówek 2x R10W. Ale w oryginalnych obrysach Scanii tych w blendzie miałem założone żarówki R10W i tam się szkło topiło, a była tylko jedna żarówka. R10W nadaje się świetnie do tylnych pozycji.

Autor:  bart [ 27 sie 2016, 22:37 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Wspólne zdjęcia z jednym z naszych 510 E5. Przy piątku ładowaliśmy razem w Belgii a potem maszerowaliśmy sobie razem w kierunku Joost Truck Stoop i w dzisiejsze sobotnie popołudnie powolutku wlecieliśmy na Niemiecka ziemie, przy tej okazji udało się zrobić dwie fotki, jeszcze w Belgii.
Obrazek
Obrazek

Wcześniej nie miałem możliwości wrzucić zdjęć wnętrza, więc nadrabiam braki!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Gruby131 [ 28 sie 2016, 10:20 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Wnętrze wygląda kozacko. Moim zdaniem najciekawsze auto na WC.

Autor:  reniek [ 28 sie 2016, 14:04 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

A ta karta kierowcy na ostatnim zdjęciu w konsoli środkowej to co to oznacza? Pauzujesz na "otwartym tacho" czy "wirtualny zmiennik"?

Autor:  Lukassz [ 28 sie 2016, 14:28 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

Cytuj:
A ta karta kierowcy na ostatnim zdjęciu w konsoli środkowej to co to oznacza? Pauzujesz na "otwartym tacho" czy "wirtualny zmiennik"?
No wiesz, auto to nie hotel...

Autor:  Użytkownik usunięty [ 28 sie 2016, 14:39 ]
Tytuł:  Re: DAF 510 E6 "II"

:lol:

Szukanie dziury w całym w wydaniu forum WC osiągnęło zenit :D

Strona 2 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/