Cytuj:
Bolączką mana jest to jeśli zacznie wywalac jakie kolwiek komunikaty na wyświetlaczu, to w tym momencie nigdy się nie zaswieci komunikat o niskim poziomie płynu chłodzącego.
Kornel, masz rację że od płynu chłodniczego się nie zaświeci komunikat jak ma masę błędów, ale o wysokiej temperaturze płynu chłodniczego + czerwony wykrzyknik i "silniczek" (check engine - te z czerwonym zawsze wywalają "na przód") + kontrolka od płynu + komunikat że "Temp. wody chłodz. za wysoka" + buczek i STOP, już tak.
Nie wierzę w to, aby autor jechał z taką temperaturą przez blisko 100 km - w pierwszym wypuście F2000 (1995 rok), potrafił EDC zgasić silnik po przejechaniu 15 -20 km (generalnie sam układ chłodniczy MAN'a jest tak skonstruowany, że można jechać z wysoką temperaturą silnika do najbliższego parkingu), mając temperaturę 120*C (czyli czerwone pole) na zegarze. Przy TGA (sądząc po wcześniejszych postach), elektronika MUSIAŁABY wyłączyć silnik a wcześniej, musiałby mieć "istną dyskotekę" - taką, jak pisałem powyżej.