wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Volvo silnik d13a http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=47697 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | SlawekDxI [ 03 kwie 2018, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
Pompa na 100% Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Chyba że podstawa filtrów puszcza,ale raczej nie powinna,chyba że elektryczną pompką pchałeś ropę "na siłę". |
Autor: | zbyszekkk [ 03 kwie 2018, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
Filtry suche z zewnątrz ropa nie cofie się i nie pchałem rządna pompką elektryczna |
Autor: | zbyszekkk [ 04 kwie 2018, 13:39 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
Założyłem nowa pompę i dalej nie ciągnie |
Autor: | adam81 [ 04 kwie 2018, 15:22 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
A co robiłeś przy tym rozrządzie bo tego nie napisałeś, jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi ale ta pompka jest napędzana od rozrządu i tam coś poknociliście . Jeśli na ręcznej chodzi dobrze to raczej nieszczelności nie ma . |
Autor: | zbyszekkk [ 04 kwie 2018, 20:46 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
Kolego Pompa zassysa podłączyłem bezpośrednio z banki ale jest inny problem z pompki ręcznej wycieka paliwo a jak tam jest nieszczelność to zassysa powietrze i wpycha do 2 filtra i dlatego tam jest powietrze i z czasem się zapowietrzony jutro jadę po podstawę z pompka i zakładam zobaczymy co będzie |
Autor: | zzx [ 04 kwie 2018, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
no popatrz i pewnie postawiłeś trafną diagnozę. jak już naprawisz to tak dla przykładu rozbierz silnik i zobacz czy rozrząd nie jest przestawiony |
Autor: | zbyszekkk [ 04 kwie 2018, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
A czemu ma być przestawiony jak jest na znakach i wszystko jest ok pali ładnie chodzi nie stuka wchodzi na obroty a Ty nie wiem z czego się nabijasz skoro taki mądry jesteś to czemu nie napisałeś co mozna sprawdzić |
Autor: | zzx [ 05 kwie 2018, 7:26 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
jak to nie napisałem - przeczytaj jeszcze raz dokładnie cały temat - cieknie ci z pompki paliwa i dziwisz się silnik nie chodzi. chcesz grzebać tam gdzie nie ma potrzeby i szukać "szczęścia" jednocześnie wymagają od użytkowników forum diagnozy"na odległość". |
Autor: | SlawekDxI [ 05 kwie 2018, 8:40 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
Tej,a podstawa filtrów to chyba z pompką ręczną jest,nie?[emoji23] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | st01 [ 05 kwie 2018, 20:07 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
A obsady pompowtrysków jakie? |
Autor: | użytkownik usunięty [ 05 kwie 2018, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
Podam Ci jedno do myślenia. Volvo FH, 480 Euro 5, produkcja styczeń 2007, silnik D13A. Problem: kłopot z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju, praca na 4, 5 cylindrów przez kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika. Diagnoza: Brak liniowości podstawy filtrów paliwowych (stwierdzona przez serwis, później wyjaśnię). Rozwiązanie: Zgłoszenie reklamacyjne, wymiana podstawy na nową. Auto odebrane od dealera w Krakowie. Po 3, 4 miesiącach zmagań poszło na serwis. Okazało się, że pewna partia silników miała zamontowaną podstawę filtrów, która posiadała wadę fabryczną. Ta z kolei powodowała zapowietrzanie się układu zasilania. Jeździłem tym autem, po zgłoszeniu do serwisu i wymianie w/w podstawy problem znikł. |
Autor: | SlawekDxI [ 05 kwie 2018, 23:10 ] |
Tytuł: | Re: Volvo silnik d13a |
No jak podstawe wymieni to pewnie będzie dobrze,ktoś o podstawach pompowtryskiwaczy pisał,jaki to auto ma przebieg? W mojej okolicy ludzie przy ok 700-800 tyś wymieniali i mieli spokój,jedno auto ode mnie miało robione przy 1200000 km,nie odpalało normalnie,niskie ciśnienie paliwa i słaba moc,wstawiliśmy nową podstawę,pompę,podstawy wtrysków, normalnie zaczęła chodzić,jeszcze tylko wiązka silnika została... Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |