Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 gru 2018, 16:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 gru 2018, 6:12
Posty: 23

Cytuj:
To pozostaje miec nadzieje ze przy ewentualnej kontroli trafisz na kogos o takim samym rozumowaniu jak ci do ktorych dzwoniles

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Brak słów na te przepisy, skoro inspektorzy je rozumują każdy inaczej, a człowiek później ma być mądry przy kontroli...


Post Wysłano: 19 gru 2018, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

tarczka jest na 24 godziny - resztę sobie policz.

pytałem wcześniej co robiłeś w niedzielę i sobotę - pytanie miało konkretny cel.
normalnie jak nie masz możliwości rejestracji automatycznej (tarczka w tacho) masz to zrobić ręcznie - wystrczyło wypisać zaświadczenie i nie było by problemu.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 19 gru 2018, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 gru 2018, 6:12
Posty: 23

Cytuj:
tarczka jest na 24 godziny - resztę sobie policz.

pytałem wcześniej co robiłeś w niedzielę i sobotę - pytanie miało konkretny cel.
normalnie jak nie masz możliwości rejestracji automatycznej (tarczka w tacho) masz to zrobić ręcznie - wystrczyło wypisać zaświadczenie i nie było by problemu.
To dlaczego dwóch inspektorów wprowadziło mnie w błąd? Zarówno pani jak i panu przedstawiłem dokładna sytuacje z poniedziałku. Oboje powiedzieli ze nie ma konieczności wyjmowania tarczki o 24 gdyż jak włożyłem tarcze o 13:20 to do tej godziny mogę jej używać dnia następnego. Oczywiscie powiedziałem o tym ze mam wyrysowana na niej pauzę do tej godziny, powiedzieli ze nic nie szkodzi, gdyż tarcza jest „wazna” od okresu aktywności a nie przerwy.


Post Wysłano: 19 gru 2018, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

A to pauza nie jest aktywnoscia?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 19 gru 2018, 20:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 gru 2018, 6:12
Posty: 23

Cytuj:
A to pauza nie jest aktywnoscia?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Zapytaj instruktorki z ITD to ci wyjaśni. Ja pisze to co mi powiedziano. Chyba sprzątaczki tam przy telefonach nie siedzą? Powiedziała ze od 13:20 do 13:20 tarczka ważna


Post Wysłano: 19 gru 2018, 20:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Przeczytaj odpowiednie rozporządzenie badz instrukcje tacho to tez ci sie wyjaśni jakie mamy aktywnosci i wtedy wyjdzie ze instruktorka potwierdzila to co pisze zzx oraz ja

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 19 gru 2018, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 gru 2018, 6:12
Posty: 23

Cytuj:
Przeczytaj odpowiednie rozporządzenie badz instrukcje tacho to tez ci sie wyjaśni jakie mamy aktywnosci i wtedy wyjdzie ze instruktorka potwierdzila to co pisze zzx oraz ja

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Co ty mi gościu wmawiasz ze potwierdziła? Przecież nie jestem idiota przedstawiłem jej sytuacje ze miałem weekendowke w sobotę i niedziele, a w poniedziałek wyrysowalem pauzę do 13:20 i się jej pytam czy mogę jechać na tej tarczce do 2:30 i wyrysować pauzę na następnej nowej tarczce od 2:30 do zaczęcia nowej pracy. Powiedziała ze tak jest to poprawne. Mogę ci podać numer i sam się zapytasz.

Chętnie zobaczę to rozporządzenie lub instrukcje jak masz :) skoro wiesz lepiej niż instruktor


Post Wysłano: 19 gru 2018, 21:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Tachograf rejestruje w funkcji czasu: przejechaną przez pojazd drogę, jego chwilową prędkość oraz "aktywność" kierowcy, czyli okresy jego jazdy, innej pracy, dyżuru (oczekiwania) i odpoczynku.

Przez telefon powiedziala ci ze tarczka liczona jest od aktywnosci. Skoro pauza jest aktywnoscia a ty rozrysowales ja od 00:00 to od wtedy masz zaczeta tarczke. Mam ci dalej tlumaczyc czy potrafisz myslec i sam dojdziesz do wniosku ze powiedziala to samo co my tylko ty nie rozumiesz pojęć.

Btw twoje tacho twoja sprawa nikt nie bedzie za ciebie mandatu placic.
Zapytales to ci odpowiedzielismy co z tym zrobisz twoja sprawa
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka



_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Ostatnio zmieniony 19 gru 2018, 21:28 przez ciucma102, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 19 gru 2018, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 1200
Samochód: Osobowy 😅
Lokalizacja: PJA

To nawet nie wiesz jakie rozporządzenia Cie obejmują?
"Kończ waść, wstydu oszczędź!"

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


_________________
"Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu." ~ Jacek Walkiewicz


Post Wysłano: 19 gru 2018, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 gru 2018, 6:12
Posty: 23

Cytuj:
Tachograf rejestruje w funkcji czasu: przejechaną przez pojazd drogę, jego chwilową prędkość oraz "aktywność" kierowcy, czyli okresy jego jazdy, innej pracy, dyżuru (oczekiwania) i odpoczynku.

Przez telefon powiedziala ci ze tarczka liczona jest od aktywnosci. Skoro pauza jest aktywnoscia a ty rozrysowales ja od 00:00 to od wtedy masz zaczeta tarczke. Mam ci dalej tlumaczyc czy potrafisz myslec i sam dojdziesz do wniosku ze powiedziala to samo co my tylko ty nie rozumiesz pojęć.

Btw twoje tacho twoja sprawa nikt nie bedzie za ciebie mandatu placic.
Zapytales to ci odpowiedzielismy co z tym zrobisz twoja sprawa
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
A co miałem zrobic innego skoro nie otrzymuje w firmie weekendowek i musiałem sam kreślić pauzę na tacho? Napisałem ci wyzej jak jej przedstawiłem sytuacje i co na to odpowiedziała, rozmawiałem tez dla potwierdzenia jej słów z kolejnym z innego miasta. Również powiedziałem do niego te słowa co tu napisałem i oboje widocznie nie znają przepisów mowiac ze mogę jechać na poniedziałkowej tarczce po 24:00 mimo ze wykreśliłem na niej wcześniej już pauzę. [PODKRESLILEM TO ZE MAM JUŻ WYJRESLONA PAUZĘ NA TEJ TARCZY DO 13:20 i wspomniałem czy nie przeszkadza to ze „praca nadpisze te pauzę”- odpowiedz „nie ponieważ Pauza ta jest zaliczana do poprzedniej wykresówki” . Po za tym nie słyszałem jeszcze o osobach które jada z zegarkiem w ręku bo wybija 2400 i trzeba się zatrzymać w szczerym polu żeby wymienić tarczkę.

Nie mam zamiaru się przekomarzać czy tez udowadniać swoje racje, pisze tylko to co potwierdziły dwie NIBY uprzywilejowane osoby podające się za pracowników ITD, których zreszta numer wziąłem z głównej strony. Mogę jutro nagrać swoją rozmowę i tu wkleić bo zadzwonie do kolejnego miasta z tym samym zagadnieniem :)

PS. Mało tego zapytałem Panią: „Czy mogę wykreślić pauzę na nowej tarczce która bede używał we wtorek począwszy od czasu w którym dojechałem do celu czyli od 2:30. Pani odpowiedziała: „ nie na tej co miał pan włożona w tachograf”, Ja: „ Ale tam jest już wykreślona pauza od 0000-13:20” Pani: „Chwileczkę zerknę na tarcze, faktycznie czyli musi Pan wykreślić pauzę na nowej tarczy od 2:30 do rozpoczęcia kolejnego cyklu pracy wtedy zachowana zostanie ciągłość”

Taki był nasz dialog wszystkie słowa identycznie wypowiedziane.


Post Wysłano: 19 gru 2018, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Chlopaku nie musisz mnie niczego udowadniac. Zadales pytanie to dostales odpowiedź jak sie sprawa ma odnosnie aktualnych przepisow. To ze inspektor interpretuje je inaczej nie jest dla mnie zadnym.usprawiedliwieniem mam swoj rozum i potrafie zrozumiec co jest w nich napisane.

Odnosnie pytania co powinienes zrobic albo zatrzymac sie o polnocy i zmienic tarczke albo zrobic to o jakiejkolwiek innej godzinie ktora by ci odpowiadala nikt ci glowy nie urwie jesli nie bedzie w pelni wyrysowana

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 19 gru 2018, 21:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 gru 2018, 6:12
Posty: 23

Cytuj:
Chlopaku nie musisz mnie niczego udowadniac. Zadales pytanie to dostales odpowiedź jak sie sprawa ma odnosnie aktualnych przepisow. To ze inspektor interpretuje je inaczej nie jest dla mnie zadnym.usprawiedliwieniem mam swoj rozum i potrafie zrozumiec co jest w nich napisane.

Odnosnie pytania co powinienes zrobic albo zatrzymac sie o polnocy i zmienic tarczke albo zrobic to o jakiejkolwiek innej godzinie ktora by ci odpowiadala nikt ci glowy nie urwie jesli nie bedzie w pelni wyrysowana

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Skoro lepiej interpretujesz przepisy niż inspektor :) miałeś już jakaś kontrole? Jeździsz na tarczkach?


Post Wysłano: 19 gru 2018, 22:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Sam przeczytaj przepisy potem sie nad nimi zastanow to odkryjesz magiczny swiat wiedzy.
Na tarczkach jezdzilem, aktualnie mam cyfrowke. Kontroli mialem kilka choc akurat przez itd jeszcze nie mialem okazji. Jak na razie bez mandatu mimo iz mialem grube wykroczenia to zawsze udawalo sie uzasadnic je

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 20 gru 2018, 10:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2016, 16:20
Posty: 157

Dyżurny z ITD bardzo dobrze CI odpowiedział i nie wprowadził w błąd, tego się trzymaj.

Prosty przykład.

Zaczynasz dniówkę o 6:00. Na rewersie rysujesz odpoczynek od 0:00 do 06:00. Dalszą część rejestruje Ci tachograf , jazda, odpoczynek, praca inna, dyżur, kończysz powiedzmy o 18:00. Śpisz w aucie. Tarcza pozostaje w tachografie i spokojnie może tam być do następnego dnia. Przecież o północy nie będziesz zmieniał tarczy na nową... sama w sobie zmiana tarczki jest już zerwaniem odpoczynku... na logikę ludzie. Generalnie w takich przypadkach najlepiej jest robić pauzę na "otwartym" tacho i wszelkie odpoczynki rysować ręcznie.

Ogólnie 1 tarczę masz na 24h, niemniej jeżeli najdzie Ci pauza na jazdę (w takich przypadkach jak powyżej) nic Cię nie dzieje, tak może być. Gorzej jakbyś 2 dni jeździł na tej samej tarczce non stop... A na bezpodstawne użycie 2 tarcz w ciągu doby jest odpowiedni taryfikator...

No i w Twoim przypadku, gdzie zacząłeś o 13:20 i pracowałeś do 2:30 należy zrobić tak:
-na tarczce rysujesz odpoczynek od północy do 13:20
-wsiadasz i normalnie pracujesz
-kończysz pracę o 02:30 dnia kolejnego i taką datę wypisujesz na zakończeniu tarczki (faktyczną datę kiedy kończysz).

Jeżeli firma nie wystawia Ci "urlopówki" to możesz ręcznie wyrysować tarczkę z całym dniem pauzy (np. sobota, niedziela).

Kiedyś, zanim wprowadzono urlopówki drukowane, były takie "ala" tarczki koloru bodaj żółtego, gdzie wypisywało się odpoczynek tygodniowy od do.


Post Wysłano: 20 gru 2018, 14:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Czyli twoim zdaniem jesli narysuje na odwrocie pauze do 22 o tej godzinie np zaczne prace to nie bedzie problemu ze przod tarczki nie pokrywa sie z tym co narysowales z tylu. To dopiero oszczednosc 1 tarczka na 2dni

O jesli konczy o 18 to moze wtedy wlozyc czysta tarczke aby nie musiec wstawac w srodku nocy

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 20 gru 2018, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2016, 16:20
Posty: 157

Cytuj:
Czyli twoim zdaniem jesli narysuje na odwrocie pauze do 22 o tej godzinie np zaczne prace to nie bedzie problemu ze przod tarczki nie pokrywa sie z tym co narysowales z tylu. To dopiero oszczednosc 1 tarczka na 2dni
Tak, moim zdaniem nie ma problemu.
Cytuj:
O jesli konczy o 18 to moze wtedy wlozyc czysta tarczke aby nie musiec wstawac w srodku nocy
No i co mu to da? Wstanie rano i? Zacznie prace na tej samej tarczy co wsadził dzień prędzej o 18? A co jak będzie tego dnia (na tej tarcze wsadzonej dzień szybciej o 18) pracował dłużej niż do 18 ? Tak czy siak najdą mu 2 aktywności, albo będzie stawał po krzakach zmieniać tarcze? No bo przecież nie wsadzi tej tarczki na noc tylko po to, żeby rano wsadzić jeszcze kolejną. To jest bezpodstawne użycie takiej ilości tarcz. Masz robić tak, aby z tarczki można było odczytać aktywność. A to, że pauza najdzie na pracę i odwrotnie w niczym nie przeszkadza. Serio jeździłeś autem z analogiem? Chyba przerzuty Częstochowa-Siewierz.


Post Wysłano: 20 gru 2018, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Serio znasz przepisy. Skoro dla ciebie nachodzenie aktywnosci ja siebie jest ok tp nie mamy o czym rozmawiac

Na przerzutach czestochowa siewierz nie jezdzilem bo bym ci prace zabieral za to po unii owszem.

Nie rozumiem twojego problemu. Nikt mu nie kaze trzymac tarczki 24h w tacho jak zmieni np po 20h to nie bedzie to bezpodstawne uzycie dwoch wykresowek.
Ja juz wytlumaczylem jak zrobic zeby aktywnosci na siebie nie nachodzily bo to jest wykroczenie. Uwazasz inaczej twoja sprawa kazdy jezdzi jak mu pasuje

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka



_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 21 gru 2018, 14:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 gru 2018, 6:12
Posty: 23

Cytuj:
Czyli twoim zdaniem jesli narysuje na odwrocie pauze do 22 o tej godzinie np zaczne prace to nie bedzie problemu ze przod tarczki nie pokrywa sie z tym co narysowales z tylu. To dopiero oszczednosc 1 tarczka na 2dni

O jesli konczy o 18 to moze wtedy wlozyc czysta tarczke aby nie musiec wstawac w srodku nocy

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
Czyli według ciebie jakbym stał na weekendowce od soboty do poniedziałku do 23:30 i wszystko rysował na tarczkach, również w poniedziałek od 00-12 i od 12-23:30 to musiałbym włożyć te tarcze poniedziałkowa na 20 minut i zmienic ja o 24;00? Przecież nie mógłbym włożyć nowej bo to byłoby użycie dwóch bezpodstawnie w tej samej dobie. Chłopie co ty w ogóle wygadujesz


Post Wysłano: 21 gru 2018, 15:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Najpierw sie dowiedz co to jest bezpodstawne uzycie dwoch wykresowek jednego dnia a potem zabierz glos.

Wy jacys uposledzeni jestescie skoro uwazacie ze tarczka jest na jeden dzien i ma byc w tacho od 00:00do 00:00

Chlopaku a gdzie ja pisalem cos o wkladaniu tarczki na 20min. Wtedy o 23 40 wkladasz czysta tarczke podkreslam czysta czyli taka na ktorej nie malowales szlaczkow na odwrocie powtarzam czysta i na tej CZYSTEJ sobie pracujesz i wtedy nie masz problemu ze ci sie nie zgadza przod tarczki z tylem

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka




_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 21 gru 2018, 18:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 gru 2018, 6:12
Posty: 23

Cytuj:
Najpierw sie dowiedz co to jest bezpodstawne uzycie dwoch wykresowek jednego dnia a potem zabierz glos.

Wy jacys uposledzeni jestescie skoro uwazacie ze tarczka jest na jeden dzien i ma byc w tacho od 00:00do 00:00

Chlopaku a gdzie ja pisalem cos o wkladaniu tarczki na 20min. Wtedy o 23 40 wkladasz czysta tarczke podkreslam czysta czyli taka na ktorej nie malowales szlaczkow na odwrocie powtarzam czysta i na tej CZYSTEJ sobie pracujesz i wtedy nie masz problemu ze ci sie nie zgadza przod tarczki z tylem

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
Gościu z jakiej racji mogę włożyć czysta tarczkę skoro poprzednia jest niedokończona, zaczęta od 0000 i używana do 23 czyli NIEPEŁNA DOBĘ. A podobno tarczka jest na 24h wiec chyba coś ci się niezgadzają TWOJE Przepisy. Rozumiem ze można używać tarczy pracując X godzin następnie zrobic 9-11h przerwy i włożyć nowa bo ZAKOŃCZYŁEM PRACE PRZERWA DOBOWA. A ty co zakończyłeś, przerwe przerwą? Skonczylem temat, zreszta nie wiem po co się tu jeszcze udzielam skoro dostałem odpowiedzi od dwóch inspektorów a czytam wypociny jakiegos kierowczyka który jeszcze nie był kontrolowany a się mądrzy jak rozumie przepisy.

Gubisz się sam w swoich przepisach mowiac najpierw ze przerwa jest aktywnością i jak zaczalem ja rysować na tarczy to muszę tarcze wykorzystać Max do czasu w którym zaczalem kreślić z tylu. A potem mówisz ze jak wyrysowalem tarcze do 23:30 przerwą to mogę użyć nowej czystej tarczy a poprzednia zostawić od 23:30 do 0000 nieuzupelniona i jeszcze wmawiasz ze to nie jest używanie dwóch tarczek w jednej dobie....


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: