wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Renault Mascott http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5627 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | arekw [ 04 paź 2008, 19:40 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
ja chce kupic mascota i nie wiem co zrobic.autko z silnikiem 2,8 l z zabudowa kontener. |
Autor: | CB-lipek [ 06 paź 2008, 23:07 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
powiem tak kolego mysle ze warto kupić mascota , mamy 3 litrowego w firmie ma teraz ok 190 tys km a usterki w nim to wymiana chłodnicy przy 150 tys km i wymiana chamulców po 165 tys , pozatym jeszcze jedna wada to ząbkowanie opon , pozatym ok |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 06 mar 2009, 17:06 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
W poniedziałek zaczynam pracę po kraju w Renault Mascott. W związku z tym mam kilka (może banalnych) pytań, ponieważ nie miałem jeszcze do czynienia z tym autem: - Czy układ hamulcowy jest tam hydrauliczny czy pneumatyczny? - Czy można spokojnie ruszać z drugiego biegu czy będzie to zbyt duże obciążenie dla sprzęgła zwłaszcza pod ładunkiem? - Na co szczególnie zwrócić uwagę w tym aucie podczas eksploatacji? |
Autor: | Ramzes [ 07 mar 2009, 15:54 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Cytuj: Czy układ hamulcowy jest tam hydrauliczny czy pneumatyczny?
HydraulicznyCytuj: Czy można spokojnie ruszać z drugiego biegu czy będzie to zbyt duże obciążenie dla sprzęgła zwłaszcza pod ładunkiem?
A to zależy od silnika. Ja raz na jakiś czas jeżdżę Mascott-em 160 DXi i "jedynki" używam tylko za pierwszym razem, żeby się przyzwyczaić. Potem jej uzywanie jest dla mnie zbędne. Nawet z ładunkiem.Mascott ma kabinę zawieszoną niezależnie. Więc komfort jazdy jest dość dobry. Nie tłucze w kabinie na nierównościach, tylko auto "płynie". Tylko nie wiem czy ma to z tym związek, ale ten egzemplarz , którym czasem jeżdżę nadmiernie się "buja". Jest to conajmniej irytujące. Dlatego mimo wszysto wolę Daily. Co prawda jest słabsze, ale prowadzi się w porównaniu do tego Mascotta o niebo lepiej. |
Autor: | kacperroo [ 24 lis 2010, 17:39 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Witam, wszystkich na forum... jestem nowy mam pytanko, czy silniki 2.8 to są TD czy DCI zamierzam, kupić mascott'a i nie wiem właśnie z jakim silnikiem? mam złe wspomnienia z dci w osobówce kiedy przy 150tyś.km padły wtryski ... słyszałem ze ten 3.0 nissana dobry motor ale nie wiem czy mnie będzie stać na taki rarytas pozdro |
Autor: | Kadykianus [ 27 lis 2010, 13:17 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Cześć Nie wiem czy to w czymś pomoże. Ale silniki 2.8l stosowane w MAsterach i Mascottach to produkt firmy Iveco - Sofim. Nie są to 16 zaworowce. Ale to są szyny Common Rail I generacji . Chyba że to jakiś jeszcze starszy egzemplarz. Musisz napisać więcej danych silnika (rok produkcji, pojemność) ? Tak, Nissan jest na łąńcuchu rozrządu. Ale ciut gorzej z częściami w Renault. Lepiej dobierać w Nissanie. Szybciej dostaniesz. Pozdrawiam |
Autor: | kacperroo [ 02 gru 2010, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
I sprawa się wyjaśniła, kupiłem sprintera 413 2003r. Izotermę 4.50m z agregatem, jeszcze windę muszę podpiąć i wsio w kraj !!! |
Autor: | shavo [ 12 kwie 2011, 12:34 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Cytuj:
Na taki zestaw jest potrzebne B+e czy c+e??
|
Autor: | Borek [ 12 kwie 2011, 13:16 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Mascott wg. danych fabrycznych podchodzi raczej pod >3,5T także C+E |
Autor: | arti1987 [ 01 wrz 2011, 22:32 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Na taki zestaw wystarczy b+e to jest dcm 3490 + przyczepa |
Autor: | !Tommy [ 04 wrz 2011, 9:27 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Cytuj: Na taki zestaw wystarczy b+e to jest dcm 3490 + przyczepa
chyba naczepa
|
Autor: | arti1987 [ 06 wrz 2011, 21:39 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Nie masz oddzielnej kategorii prawa jazdy na naczepę kolego wiec c+E to dcm 3490 + przyczepa a dla twojego spokoju naczepa |
Autor: | DWR [ 22 paź 2011, 18:27 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Witam ! Orientuje się ktoś może od czego jest ta pomarańczowa kontrolka? |
Autor: | Long [ 22 paź 2011, 18:45 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Układ wtryskowy. Albo kabel podciśnieniowy pękł, albo czujnik do wymiany. |
Autor: | arti1987 [ 23 paź 2011, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
A dzieje Ci się coś z autem kolego ? |
Autor: | DWR [ 23 paź 2011, 20:39 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Ogólnie to nic specjalnego się nie dzieje, jeździ normalnie, wczoraj na tej zapalonej kontrolce zrobiłem 260 km i normalnie wszystko jeździ. |
Autor: | lukasz25 [ 09 lip 2012, 9:36 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Witam. Mam Renault Mascott z 2005r. ( 3.0 , 85kW) Aktualnie mam przejechane 100 tys. km. Po ilu tys. należy wymienić rozrząd? |
Autor: | p_filip89 [ 09 lip 2012, 11:34 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Cytuj: Witam.
Mam Renault Mascott z 2005r. ( 3.0 , 85kW) Aktualnie mam przejechane 100 tys. km. Po ilu tys. należy wymienić rozrząd? 3.0 jest na łańcuszku. |
Autor: | marek 62 [ 15 wrz 2017, 17:24 ] |
Tytuł: | Re: Renault Mascott |
Witam odświeżę temat ,zakupił szef takowe szczęście wywrotkę na pierwszy rzut wygląda solidnie i kopa ma.silnik 3.0. 150KM.pytanie moje jest takie czy wie ktoś od czego są te 3 z 4 przycisków pod radiem nie zrobiłem zdjęcia ale to tylko kwestia czasu.pierwszy jest do tempomatu ,2 -jakieś kółko z v w środku,3 (dwie litery)R i O , 4 to + - to chyba od radia.ale nie jestem pewien.oryginalnego radia brak tylko kostka renaulta jest czy z przejściówką na euro nie będzie problemu?I jeszcze jedno pytanie na liczniku po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka z rysunkiem mostu napędowego i tak jakby zygzaków od kół ? oczywiście po odpaleniu gaśnie. Z góry dzięki za podpowiedź. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |