wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
MAN F2000 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=63 |
Strona 2 z 23 |
Autor: | łukasz [ 19 lip 2006, 19:54 ] |
Tytuł: | |
Ej Sztanga do mnie pijesz?Ja tego z palca nie wyssałem...Kilku kumpli moich i ojca jezdziło F90,F2000 i przesiedli sie oni z MAN-a z VOLVO FH,SCANIA 4 czy DAF-a XF,bo zrezygnowali z transportu międzynarodowego na rzecz krajowego...I praktycznie każdy z nich narzekał na zbyt poziome ustawienie kierownicy,co przy dłuższej jezdzie nie było zbyt wygodne.Ja teraz jezdze L-ką MAN-em L2000 i jego regulacja kierownicy jest dla mnie równiez za mała i przy dłuższej jezdzie nie wychodzę z tego auta zbyt uśmiechniety...Może przyczyna tkwi w tym że wszyscy Ci kierowcy łącznie ze mną są wysocy-ponad 190cm wzrostu... |
Autor: | Cyryl [ 20 lip 2006, 9:50 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ...Kilku kumpli moich i ojca jezdziło F90,F2000...
więc ja swojej opini nie opieram na zdaniu kumpli, tylko swoim. również mam opinię kierowców, który mi podlegają, a przez te lata byli mali i duzi.wiele uwag na temat MAN-ów było, jednak "nadgarstki" to coś nowego. przypominam, że kolumna kierownicza w MAN-ie ma regulację kąta nachylenia. są uwagi na temat tej regulacji, po 10 latach zabezpieczenie tej regulacji nie trzyma dobrze. co do zaś nadgarstków, na nadwyrężenie takowych cierpią młodzi kierowcy po jednoosobowych orgiach seksualnych w kabinie. |
Autor: | łukasz [ 20 lip 2006, 10:24 ] |
Tytuł: | |
Bardzo smieszne CYRYL... Moje zdanie też tam wyraziłem jak zauważyłeś,bo jeżdże dość dużo MAN-em L2000,który ma taką samą kierownicę jak w F2000,tak samo regulowaną i w takim samym stopniu i powtarzam po raz kolejny że niezbyt mi odpowiada położenie tej kierownicy gdyż jest ono zbyt pionowe...A jeśli nie wiedziałeś o nadgarstkach to popytaj też kierowcó ACTROS-a I serii... |
Autor: | Cyryl [ 20 lip 2006, 11:19 ] |
Tytuł: | |
ja w pracy ma 35 kierowców MAN-a, pracuję z nimi od ponad 10 lat, przez ten czas sporo innych przewinęło się. rozliczam ich, kieruję pojazdy na warsztat i jak powiedziałem dla mnie to nowość. ponieważ ja mogę się nie znać i mieć tylko fragmentaryczny wgląd w eksploatację MAN-a F2000, spytałem więc innych. jako szef warsztatu pracuje u nas gość wywodzący się z fabrycznego serwisu MAN-a dla spokoju zapytałem go, ale jego zdanie było zbliżone do mojego. |
Autor: | łukasz [ 20 lip 2006, 11:44 ] |
Tytuł: | |
Ja nie podważam Twojej wiedzy,tylko stwierdzam fakt...Skoro czuję sie niezbyt wygodnie za kierownicą MAN-a to chyba mam prawo.Nie podważam innych cech tego auta,bo są one według mnie dobre,ale ta pozycja trochę mi przeszkadza i po dłuższej ezdzie odczuwam lekki dyskomfort... |
Autor: | Dawid21 [ 18 lis 2006, 19:14 ] |
Tytuł: | |
Mój tata jeżdził Manem F2000 403 KM.Świetnie nim się jeżdziło bez awaryjny zawsze zostawil coś.Zimą nie było problemu z odpaleniem.Ogólnie super sprzęt w środku bardzo pojemny.Jedynie co brakowalo to koni 403 to troche za mało. |
Autor: | patrykL [ 23 gru 2006, 21:51 ] |
Tytuł: | |
mam problem z oska wleczona w manie 26-343, mianowicie opada na postoju badz podczas jazdy bez powodu tzn. na pustym aucie; czy ktos wie jaka moze byc przyczyna? dodam ze auto i zabudowa to komplet od poczatku, bez przekladek |
Autor: | magnum161 [ 23 gru 2006, 23:27 ] |
Tytuł: | |
Może to byc wina jakiejś uszczelki od hydrauliki proponuję to sprawdzic dokładnie |
Autor: | sebotrucker [ 24 gru 2006, 0:26 ] |
Tytuł: | |
Kolego u nas są 2 przełączniki od podnoszenia oski jeden podnosi ja na minute i pyźniej opuszcza przy czym ona jest minimalnie podniesiona niewidac tego ale to pomaga w zakretach a 2 przełącznik jest od podnoszenia osi na stałe czyli jak uato jest pute naciskam na przycisk przycisk opada ale kontrolka sie swieci i koła są w górze a jeżeli ją chcesz opuścić to naciskasz na przycisk oska opada lub jak jest bardzo naldowany to oska automatyczni sie opuści W twoim manie może elektromagnes maż walniety i co jakiś czs opuszcz albo naciskasz ten przycisk co wymieniłem jako pierwszy |
Autor: | patrykL [ 24 gru 2006, 0:36 ] |
Tytuł: | |
ten pierwszy o ktorym mowisz jest do unoszenia oski (faktycznie na okolo 1 minute) jesli auto jest zaladowane a ty masz problem z ruszeniem na sliskiej nawierzchni, wtedy nacisk jest przenoszony na napedowke; uzywam wlasciwego, ale dzieki za rade; faktycznie musze sprawdzic elektromagnes |
Autor: | sebotrucker [ 24 gru 2006, 0:42 ] |
Tytuł: | |
a kolegu uciebie też jest cos takiego, że jak go wciśniesz to on nie wcisnie sie tylko powraca do pierwotnej pozycji a drugi chodzi normalnie |
Autor: | Mateusz19811 [ 04 mar 2007, 23:17 ] |
Tytuł: | Moze i stary |
Może i stary ale ten man jest bez awaryjny nie to co te nowe mecdesesy volvo i te tga cos sie zepsuje i serwis a tu sie nie ma co popsoc mam mana f2000 z 1999 roku 19 403 i idzie jak burza smiga z polkonka i daje se rade nawet z calkowita 55t ale to na dystansach 100km w jedna strone mowie wam super autko:P |
Autor: | Dafik5 [ 05 mar 2007, 9:07 ] |
Tytuł: | |
W latach 1995-2000 powstało 220 tys. pojazdów z silnikiem D 2866 LF 20, 12 l poj., o mocy 400 KM i momencie 1730 Nm. Olej co 45 tys. km, przekładnia ZF 16S 151, hamulce tarczowe z przodu, Euro-2 i Euro-3. DMC - 18 ton. Miałem okazje się nim przejechać jest swietny! |
Autor: | GRZEGORZ [ 13 cze 2007, 14:47 ] |
Tytuł: | |
Całkiem fajny i zadbany man-ik |
Autor: | Pablo91 [ 26 cze 2007, 18:22 ] |
Tytuł: | |
W ostatnim TRAILER MAGAZINE jest artykul o MAN-ach pewnej firmy transportowej ktora posiada sporo tych modeli. |
Autor: | Sylwester [ 25 sie 2007, 17:30 ] |
Tytuł: | |
musze powiedziec ze pozycja za kierownica nie jest rewelacyjna, np w porownaniu do Scanii czy nawet Dafa, to jest jedyna wieksza wada, a pozatym to auto bardzo solidne, niezawodne, i chyba nigdy nie zawiedzie kierowcy. |
Autor: | AdekS [ 12 wrz 2007, 18:55 ] |
Tytuł: | |
Kolego, poszperaj w dziale "Garaż" tam na pewno znajdziesz jakieś zdjęcia wnętrz. |
Autor: | patrykL [ 12 paź 2007, 12:13 ] |
Tytuł: | |
witam! mam problem i w zwiazku z tym poszukuje elektryka lub elektromechanika do Mana! za pomoc z gory dziekuje! pozdrawiam! |
Autor: | Daniel_Vos [ 12 paź 2007, 14:04 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ej chłopaki! jeśli ma który możliwość może zażuci parę fotek od wnętrza kabiny?? bo robie model ciężarówki z kabiną od F2000 xD
|
Strona 2 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |