wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Man TGA http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=88 |
Strona 2 z 23 |
Autor: | Kasia [ 08 cze 2006, 23:13 ] |
Tytuł: | |
TGA --- Dziś u nas MAN przeprowadzał jazdy próbne ( dla wybranych osób ) , Miałam przyjemność przejechać się Nowym TGA 48.440 XLX, - Bardzo MI się podobało i bardzo ciekawe wnętrze , eleganckie duuużo przestrzeni, Wszystko w automacie( nawet mi się podobał nigdy ni jeździłam automatem, wszystko się spawdza w komputerze pokładowym nawet olej co ciekawe , że nie posiada bagnetu przy silniku , bardzo mnie to zainteresowało ,nie wiedziałam o tym ). Przyjemna jazda, eleganckie wnętrze nic dodać- nic ująć. . |
Autor: | Quba [ 12 cze 2006, 9:23 ] |
Tytuł: | |
Ja nie moge całkowicie ,,zjechać" manów bo nie było mi dane nimi aż tak dużo podróżować ale miałem przyjemność krótsze odległosći nimi pokonać!A był to man z 410 konnym motorem.Rzucało,piszczało i niewiem co jeszcze!Wiem,że moja wypowiedź nie jest obiektywna ale z moich malutkich doświadczeń wynika,że jest to bardzo twarde auto.Niewiem,może się mylę ale takie jest moje zdanie.Drugim aspektem i powodem dlaczego tak myśle może być fakt,żę tym manem jeżdżą praktycznie wszyscy kierowcy w firmie bo auto to jest na niemieckich blachach i przeznaczone do jazdy na trasie Polska-Bułgaria.Być może to jest powodem rozklekotania i dlatego moja opinia nie jest pochlebna.W każdym razie ja nie jestem zwolennikiem manów i nic mnie nie przekona!Z całym szacunkiem dla Miłośników przez duże M tego pojazdu! |
Autor: | Kasia [ 12 cze 2006, 19:53 ] |
Tytuł: | |
chcę odowiedzieć na pytanie zadanę koledze z poprzedniej wypowiedzi jeżeli chodzi o Many to ma duże doświadczenie w tej dziedzinie jeździłam każdym modelem ale MAN jest dla mnie i tak na pierwszym miejscu: Po pierwsze uważam ,że jest to komfortowe auto , wygodne szczególnie z kabiną XLX, lub XXL -ta największa kabina ma dużo zalet -nie mówiac o kabinie XLX jest troszkę mniejsza ale bardzo BARDZO Komfotowa. jeździłam i z każdym typem silników i automaty i manualne wszystkie są ZARĄBISTE , Tojest nieprawdą, że many są twarde- wręcz przeciwnie ( dla ciekawostki jeździłam VOLVO FH 16 z 580konnym silnikiem super auto -NAPRAWDE ) , Ale i tak MAN uważam jest na Pierwszym miejscu a Volvo na II |
Autor: | Kasia [ 13 cze 2006, 18:55 ] |
Tytuł: | |
MAN TGA to piękny ciągnik 440 jeździłam na dniach otwartych Mana i nie ma w tym nic dziwnego , a poza tym są jeszcze różne ciekawe informacje na temat tych pięknych wozików( miałam nawet przyemność obejżeć go pod moim domem PRZEPIĘKNY Model ten mniejszy XLX PIĘkny naprawdę tylko silnik miał troszkę słabszy bo 430, ale w miarę ciekawy.) |
Autor: | łukasz [ 17 cze 2006, 13:41 ] |
Tytuł: | |
Ten z motorem 440km to nic innego jak odmiana Euro-5 silnika D20...Odmiana Euro-3,4 ma moc 430km a moment 2100Nm co powinno wiekszość z pewnoscią zadowolic...Ogółem to MAN jak dla mnie moze byc,ciekaw jestem nowego TG-A,którego zwiastuny już od dawna są na WC...Oj bedzie się działo... [ Dodano: Sro, 21.06.2006, 14:29 ] Jak tak czytam wypowiedzi kolezanki KASI to sądzę,że ona jest chyba jakimś ekspertem od ciężarówek... Jezdziła każdym MAN-em(łącznie ze specyfikacjami kabin,mocy i modeli...) to bardzo ciekawe-bo będzie tego lekko mówiąc od cholery.Koleżanka jest też już tyle w branży,że jezdziła najnowszym FH16 i XF105...O różnych innych modelach nie wspomnę,bo przecież trzeba na czymś opierać uwzględnianie najlepszej ciężarówki jak MAN wzgledem reszty...Przecież nie można sobie mówić''MAN jest najlepszy bo jest'' bo taki poważny forumowicz i tak zagłębiona osoba w transporcie nie może się mylić... Wiesz co kolezanko:ja proponuję,żebyś coś więcej o sobie opowiedziała,a swoje przechwały udokumentowała czymś wiarygodnym bo już nie jeden był taki na tym forum co nam z palca wyssane historie poddawał... |
Autor: | marcinp1985 [ 04 lip 2006, 19:39 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Od kąd TGA pojawił się na rynku zawsze mi się podobał , kabina jest świetnie zrobiona , deska rozdzielcza też , wogóle wygląd tego samochodu do dziś się podoba .
MAN TGA 18.480 XXLTu masz prawdziwego "TYGRYSA" (C) http://www.lkw-infos.net |
Autor: | Łukaszz [ 16 lip 2006, 12:19 ] |
Tytuł: | |
mediarelations.lanxess.com http://www.linatra.cz forums.subdriven.com |
Autor: | łukasz [ 02 sie 2006, 10:19 ] |
Tytuł: | |
Jedyne co mi sie podoba z tej wersji TG-A to panel wskazników i wyświetlacze pomiędzy nimi...Wiadomo,że wielkość kabiny też ma duże znaczenie-ale jakoś jak dla mnie ten kokpit jest zbyt prosty i funkcjonalny.Ja nie lubię,aż tak uproszczonych kokpitów-to wyzwala u mnie negatywne opinie o nich...No i widać na zdjęciach ten nasz poczciwy Comfort Shift... Powiedz mi tylko Pazdz który przełącznik jest od górnej-dolnej skrzyni bo zapomniałem...Ten wciskany,czy przesuwany? |
Autor: | Pazdz [ 02 sie 2006, 12:39 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: jakoś jak dla mnie ten kokpit jest zbyt prosty i funkcjonalny.Ja nie lubię,aż tak uproszczonych kokpitów-to wyzwala u mnie negatywne opinie o nich.
A u mnie wręcz przeciwnie. Cenię MANa własnie za prostotę. Dzięki temu wszystko jest funkcjonalne i pod ręką. A niezaokrąglony kokpit to jeszcze więcej miejsca w kabinie, która i tak jest bardzo duża. Nie ma na co narzekać, bo na tyle lat to napewno chciałbys pomykac takim TGA Cytuj: Powiedz mi tylko Pazdz który przełącznik jest od górnej-dolnej skrzyni bo zapomniałem...Ten wciskany,czy przesuwany?
Wciskany przełącznik na samym dole, to zakres skrzyni (mała/duża); trochę wyżej przesuwany, to od połówek; no a w gałce magic button. |
Autor: | łukasz [ 02 sie 2006, 12:49 ] |
Tytuł: | |
Pewnie,że bym nie pogardził-ale oceniam wyrażam tylko swoje spostrzeżenia co do MAN-a wzgledem innych ciężarówek... Moim zdaniem bardzo poprawił się kokpit TG-A dzięki tej nowej kierownicy i zlikwidowaniu tego pokretła sterującego różnymi funcjami na rzecz przycisków w kierownicy...Teraz MAN umieszcza tam w niektórych wersjach taki mały schowek-podobne rozwiązanie jak w nowym FH,tyle że troszkę mniejszy-ale bardzo funkcjonalny i potrzebny... |
Autor: | Kasia [ 03 sie 2006, 20:16 ] |
Tytuł: | |
chciałam powiedziec chłopcy, ze JAK tak czytam was obu to mi sie przypomina naszą rozmowę na temat TGA po 1 Łukasza sie nie da przerobic na TGA którego tak kocham nad zycie (no i jeszcze kogos) , ponieważ jeździ FH ale jak kiedys pojade na Wielkopolskę swoim TGA to dam mu sie przejechac bo i tak uważam ze MAN TGA jest lepszy od FH w 100%, i tyle, a co do mojego szefa PAZDZiu powiem tak: SUPER ZE TAK SIE WYPOWIADASZ na temat mojej naukochanszej ciezarówki uważam jak ty , ze ten kokpit w Maniku TGa jest prosciutki sporo miejsca nie wadza sie jak sie chodzi po kabinie, można tańczyc a co do skrzyni biegów to wole automaty, chodź taka tez jest super , w ko cu to TGA , A W NOWEJ KIEROWNICY TGA POPROSTU SIE ZAKOCHAŁAM jak jechałam nowym manem TGA 18.440 XLX to stwierdziłam ze najpiękniejsze auto, już sobie wyobrażam jakie jest nowe TGA XLX nawet nie moge sie doczekac jak zasiąde za stery |
Autor: | Pazdz [ 03 sie 2006, 20:21 ] |
Tytuł: | |
NIe pozostaje mi nic innego, tylko zyczyć powodzenia. Co do MAN-a, to lubię bardzo ta markę, ale niekiedy warto obiektywnie spojrzeć na całą wielką "7". |
Autor: | cezar1966 [ 04 sie 2006, 8:33 ] |
Tytuł: | |
Kasia - lejesz miód na moje serce - jak dobrze pójdzie, to za parę miesięcy bedę powoził takim nowiutenkim TGA !!! Dla mnie jest piękny - super komfort w kabinie (wieeelkiej), doskonały silnik (ekonomiczny i o równomiernie rozwijanej mocy), doskonały nowy retarder i swietne skrzynie - i ta KomfortShift i pełny automat. Jednym słowem SUPER !!! (nie wspomnę o różnych wysokościach siodła) |
Autor: | łukasz [ 04 sie 2006, 10:33 ] |
Tytuł: | |
Witaj Kasiu po małej przerwie... Co do tego FH,to troszke się mylisz bo z VOLVO miałem najwięcej doczynienia i poprostu jemu najbardziej ufam bo nigdy mnie nie zawiodło...MAN-a uważam za dobrą cięzarówke i tyle-bo nie miałem z nim aż takiej styczności...Co do wypowiedzi kolegi cezar1966 ,to pomijając to że pisze się Comfort Shift-to po drugie on występuje tylko w skrzyniach manualnych a nie w ''automatach''-Tip Matic-u...Mi jeszcze bardzo podoba się podświetlenie wskazników w MAN-ie TG-A-poprostu bajka A co do planów Kasi i cezara1966 to życzę jak najszybszego spełnienia... |
Autor: | łukasz [ 21 sie 2006, 22:38 ] |
Tytuł: | |
Z tego co ostatnio zauważyłem to MAN bardzo poprawił wyniki sprzedaży i swój wizerunek w Polsce...Dawniej jeszcze kilka lat temu było widać bardzo wyrazną dominację VOLVO i SCANII,a teraz MAN nawet wyprzedził te szwedzkie wozy i prowadzi w czołówkach sprzedaży...Ale potrafili zaoferować dobry produkt,za w miarę rozsądną cenę-a jak wiadomo dziś cenę stawia na pierwszym miejscu wieu przewozników...Pojazdy te udowodniły też,że potrafią być ekonomiczne-chociaż słychać opinie o nekających problemach MAN-ów z elektroniką(podobne opinie ma Iveco Stralis...).Ale od wejścia w życie modelu TG-A w 2000r następuje coraz powszechniej widoczne szybkie rozwijanie tej marki.Najpierw model,który dla wielu był szokiem jeśli chodzi o ilość zastosowanej w nim elektroniki,potem rozwinięcie gamy o podwozia wieloosiowe,wodny retarder,nie dawno całkowicie nowy silnik D20-który cieszy się ogromną popularnością,dodatkowy bardzo przydatny napęd Hydro Drive,piękna i poreczna kierownica która zastąpiła tą dużą i niezbyt ładną poprzednią...Nie długo zobaczymy efekt finalny w postaci nowego TG-A uzbrojonego w całkowicie nowy motor D26 który jak się domyślam będzie kolejnym strzałem w dziesiątke... Coraz bardziej lubię MAN-a... |
Autor: | DamLen [ 03 wrz 2006, 14:17 ] |
Tytuł: | |
Zabudowa służy najprawdopodobniej jak widać z drugiego zdjecia, do wstępnej obróbki ściętych drzew. W tym wypadku kilka bali jest wiązanych ze sobą, wsuwane są one tam przy pomocy wysięgnika i właśnie dlatego kabina jest specjalnie przerobiona. Siedzi w niej operator który tym steruje |
Autor: | marcinp1985 [ 06 wrz 2006, 19:27 ] |
Tytuł: | |
Ładny MAN-ik ! http://www.lkw-infos.net |
Autor: | łukasz [ 06 wrz 2006, 22:42 ] |
Tytuł: | |
Ktoś próbował zrobić z niego 5Star-a,ale jak wiadomo występuje on w połączeniu tylko z kabiną XXL...Ale MAN-ik jest i tak ładny |
Autor: | HitmaN [ 07 wrz 2006, 13:38 ] |
Tytuł: | |
Tylko zwróc uwagę że ten XLX ma na osłonie przeciwsłonecznej nazwe firmy a XXL ma mały napis 5 Star |
Autor: | marcinp1985 [ 07 wrz 2006, 19:41 ] |
Tytuł: | |
Dla porównania : MAN TGA 18.430 XXL D20 i oba:MAN TGA 18.430 XXL D20 i MAN TGA 18.430 XLX D20 http://www.lkw-infos.net |
Strona 2 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |