wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Volvo VT http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=988 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | SAKULAS [ 29 gru 2009, 14:20 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
Wszystko ładnie pięknie. Tylko ten drąg do zmiany biegów tragedia . Wiem, wiem inaczej nie można ale nie moge tego przetrawić. |
Autor: | mariusz90r [ 29 gru 2009, 14:36 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
Taka dźwignia zmiany biegów w USA to tradycja, a nie tam jakieś głupkowate automaty w ciężarówkach montować. |
Autor: | SAKULAS [ 29 gru 2009, 15:11 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
UP Nie miałem na myśli automatu, który osobiście wolę tylko w osobówkach. To ja wiem, że te drągi to u nich tradycja orientuje sie w temacie, ale mogli by go troche jakims mieszkiem obudować czy coś. Ale coś za coś. U nich tunelu nie ma więc musi być taki długi i sterczący , ale nie goły. |
Autor: | FLYP [ 29 gru 2009, 16:22 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
Taki goły, ma swój urok |
Autor: | mariusz90r [ 29 gru 2009, 17:16 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
Właśnie to mi się u amerykanów podoba, że nie bawią się w jakieś nie potrzebne elektroniczne szmargały. Kierowca jest od tego, aby zmieniać biegi, a nie automat. Dawniej kierowcy w Europie mieli gorsze ciężarówki(chodzi mi o skrzynie biegów, wspomaganie kierownicy itp.) i jakoś sobie radzili a teraz mają o niebo lepiej i na tym powinno pozostać. Może jestem konserwatywny i nawiedzony, ale uważam, że miedzy innymi wajchowanie biegami daje urok zawodowi kierowcy i nie chciał bym jeździć automatem czy to w osobówce czy to w ciężarówce. Sorry za OT. PS: Kiedyś nawet wyczytałem, że w nowych amerykańskich truckach nie montuje się webasta tylko kierowcy śpią przy włączonych silnikach i dogrzewają się standardowym ogrzewaniem, ale w tym temacie to powinni pójść w ślady europejskich producentów i zacząć je montować. |
Autor: | Long [ 29 gru 2009, 22:05 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
Cytuj: PS: Kiedyś nawet wyczytałem, że w nowych amerykańskich truckach nie montuje się webasta tylko kierowcy śpią przy włączonych silnikach i dogrzewają się standardowym ogrzewaniem, ale w tym temacie to powinni pójść w ślady europejskich producentów i zacząć je montować.
Zaskoczyła mnie ta informacja, bo montowanie ogrzewania postojowego w nowych ciężarówkach było dla mnie rzeczą oczywistą, a jednak w przypadku amerykańskich aut jest inaczej. Z ciekawości odszukałem temat poświęcony samochodowi Piotrka (użytkownik hiob), i faktycznie jest tak, jak mówisz: Cytuj: Ja nie mam webasto ani innego dodatkowego ogrzewania i nie ma tu takiej potrzeby. Dużo jeżdżę po południowych stanach, gdzie jest relatywnie ciepło, a do -10C wystarcza mi elektryczny koc i dobry śpiwór. Gdy ma być zimniej i tak nie wyłączam silnika, ale to jest dosłownie parę nocy w roku.
|
Autor: | mariusz90r [ 29 gru 2009, 22:42 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
Właśnie o jego forum mi chodziło. Tam to wyczytałem. |
Autor: | globetrotterlongline [ 30 gru 2009, 13:23 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
Cytuj: Jest obecnie w ofercie volvo north america tylko od 2008 moc spadla do 600KM dodano DPF i rozszezono EGR dla spelnienia nowej normy na emisje spalin EPA07 co jest prawie odpowiednikiem EURO 5 i tak jak nadmienil kolega powyzej volva wychodza tylko z silnikami volvo lub cummins a inne silniki byly w ofercie do 2003. Na rok 2010 nowa EPA2010 bedzie w volvo i cummins osiagana przez stosowanie EGR+DPF+SCR i parametry maja byc zblizone do EURO 6 na 2013
więc czy ja mam problemy ze wzrokiem czy VT po prostu niema na tej stronie http://www.volvo.com/trucks/na/en-us/BAHome.htm
|
Autor: | kojakvolvo1976 [ 12 sty 2010, 1:00 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VT |
Racja sam sie zdziwilem ze nie ma VT w ofercie i po rozmowie z dealerem dowiedzialem sie ze zaprzestali budowac ten model od 2010 z powodu zbyt malego zainteresowania ,szkoda. Silnik D16 bedzie w ofercie w modelu VNL ale moc max tylko 535KM. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |