wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Heisterkamp, Szczecin
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1683
Strona 11 z 20

Autor:  Aurox [ 10 sty 2007, 21:24 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Obrazek Obrazek
A to nowe malowania Histera czy jak?

Autor:  GRZEGORZ [ 10 sty 2007, 21:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A to nowe malowania Histera czy jak?
Czy ja wiem czy ono takie nowe trochę czasu już malują tak auta :wink:

Autor:  Długi [ 10 sty 2007, 22:30 ]
Tytuł: 

Aurox Trzeba było przeczytać temat od początku.
Obrazek

transport-online.nl

Autor:  Pazdz [ 23 sty 2007, 21:39 ]
Tytuł: 

Mały aktual...

3-osiowa Scania R Highline jeżdżąca w oddziale Trellebrog:


Obrazek

Obrazek


Tu już standart:


Obrazek


Obrazek


(C) http://www.lkw-infos.eu

Autor:  marcinp1985 [ 23 sty 2007, 21:43 ]
Tytuł: 

Te Dafiki ładnie mja ustawione odcięcie bo ostatnio z jednym w Francii szliśmy na równi pod lekkie wzniesienie i przy 95 zryzgnował.

Autor:  lukaszml [ 23 sty 2007, 21:58 ]
Tytuł: 

Z tego co mi wiadomo fabryka daje 89, więc zapewne Guldeny coś przy nim grzebały :)

Autor:  Adam84 [ 24 sty 2007, 1:10 ]
Tytuł: 

Wystrczy, że kierowca dogada się z mechanikiem na obsłudze serwisowej i już można podnieść moment odcięcia o trzy-cztery impulsy.

Autor:  DamLen [ 17 lut 2007, 18:22 ]
Tytuł: 

Pazdz czy mógłbyś się z nami osobiście podzielić tą "radosną nowiną" , bo sam też jeszcze nie wiem czy to prawda czy nie miałem wczoraj jakichś przywidzeń ? :lol: :shock:

Autor:  Pazdz [ 26 lut 2007, 15:42 ]
Tytuł: 

HKP będzie montować a autach klimatyzację postojową, czy jak kto woli niezależną. :shock: Jak zobaczę, to uwierzę... :lol:

A teraz kilka świeżych informaji:

Nowych Dafów 105 w HKP jest 100 sztuk. Wyposażenie standardowe, 410KM, automatyczna skrzynia biegów.

Wszystkie Scanie R Highline 340 z silnikami E4 (czyli 230 sztuk) będą wymieniane na Scanie R Topline 380 z silnikami E5.

I wszystkie nowe ciągniki będą miały klimę.

Autor:  mobilek07 [ 26 lut 2007, 16:50 ]
Tytuł: 

Nom generalnie to dobre wiesci, tylko i tak i tak będą skoczkowie :/ A i jeszcze jedna interesująca rzecz. W oddziale w Szczecinie sto sobie Scania Topline z naczepą że poszukujemy kierowców i co oni tam nie naobiecują, tylko po jakiego grzyba stoi tam Scania która ma 400 koni a kierowcy biedzą się z 340. Zastanawiające...

Autor:  Konrad-18- [ 26 lut 2007, 22:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Z tego co mi wiadomo fabryka daje 89, więc zapewne Guldeny coś przy nim grzebały :)
A guldeny maja 80 :)

Autor:  Darek_driver [ 26 lut 2007, 22:47 ]
Tytuł: 

Cytuj:
HKP będzie montować a autach klimatyzację postojową, czy jak kto woli niezależną. :shock: Jak zobaczę, to uwierzę... :lol:

A teraz kilka świeżych informaji:

Nowych Dafów 105 w HKP jest 100 sztuk. Wyposażenie standardowe, 410KM, automatyczna skrzynia biegów.

Wszystkie Scanie R Highline 340 z silnikami E4 (czyli 230 sztuk) będą wymieniane na Scanie R Topline 380 z silnikami E5.

I wszystkie nowe ciągniki będą miały klimę.
A to co? kto im sie do dupy dobrał? Niema juz kto jeździc to klimy pomontowali? To i tak im duzo nie da bo niedługo prawie kazda firma bedzie miała klime postojowa. Mój brat jeździł w Bistrans, przeszedł do tej firmy bo chłopaki go namówili i jest taki zły. Powiedział ze gorszego syfu niewidział. Porobił 3 miechy i niedał rady, teraz jeździ w GST STADLER i chwali sobie.

Autor:  Pazdz [ 26 lut 2007, 23:00 ]
Tytuł: 

Każdy pracuje tam, gdzie mu dobrze. Jemu Stadler odpowiada a innym co innego. Tak to już jest na tym świecie. :] Jeden woli ogórki, a drugi marynarza córki. :lol:

Autor:  Darek_driver [ 26 lut 2007, 23:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Każdy pracuje tam, gdzie mu dobrze. Jemu Stadler odpowiada a innym co innego. Tak to już jest na tym świecie. :] Jeden woli ogórki, a drugi marynarza córki. :lol:
Święta prawda :D Niektórzy zarabiaja pieniadze a inni zbieraja ochłapy :lol: :lol:

Autor:  Pazdz [ 27 lut 2007, 0:03 ]
Tytuł: 

Nie jeden by chciał zbierać takie ochłapy. Bo rozumiem, że twoja mało kulturalna aluzja tyczyła się HKP. A jak już jesteśmy tacy złośliwi, to:
Cytuj:
Porobił 3 miechy i niedał rady

Jak ktoś wyznaje zasadę TURu, to nigdzie miejsca nie zagrzeje.

Dlatego też w dalszej dyskujsji będę trzymał się swojego podpisu. Ty również się 3maj.

Autor:  Darek_driver [ 27 lut 2007, 0:45 ]
Tytuł: 

Ale ja niemam zamiaru sie z nikim kłócic. A ty co juz nie masz nic do powiedzenia i ujołeś sie honorem?
Co do tych ochłapów, to owszem, zgadzam sie, może i nie jeden chciał by takie ochłapy dostawać. Bo pensje która maja tam kierwcy nie są najgorsze, ale jak satnie obok siebie kilka osób z PL i zaczna mówić, "ja to zarobiłem tyle, ja to tyle a ja tyle". Tak to pensja nie jest zła. Ale biorąc pod uwage prace jaka wykonuja to kasa nie jest rewelacyjna. Dostajesz Scanie 340PS i załaduja Ci 24 tony towaru i jedź sobie. Klimatyzacji niemasz zadnej, zmieniaj te biegi jak głupi gdy w kabinie skwar jak w saunie. Przepinki naczep, lataj zakładaj klosze itd.
A w GST jedzie, dostaje Dafa 430, klima jest i jedzie. Nie cergieli sie z przepinkami, itd. Warunki pracy o niebo lepsze i wypłata również.
I o mojego brata sie niemartw, i o jego miejsce pracy również nie, to chyba logiczne, ze jak sie trafi lepsza oferta to sie korzysta, szczegółnie gdy w gre wchodza 2 razy wieksze pieniadze i lepszy komfort pracy. w Bistrans jeździł 4 lata, potem w HKP 3 miesiace i teraz w GST juz bedzie pół roku i niema zamiaru zmieniac firmy przynajmniej narazie.

Nie ma co sie okłamywać, HKP nie jest dobra firma, i pracuja tam w wiekszości ludzie bez zadnych perspektyw, ktorzy całe zycie byli wykorzystywani przez pracodawce i tam maja jak w niebie.
I nie martw sie, ja z Toba dyskusji też niezamierzam prowadzić, ponieważ dyskutowac to ja moge z ludźmi na moim poziomie, a tobie do tego poziomu brakuje jeszcze kilku latek doświadczenia i kilkuset tyś km. Ty również się 3maj.

Autor:  mobilek07 [ 27 lut 2007, 11:24 ]
Tytuł: 

Darek uważaj na słowa! Czy przez te 3 miesiące możesz uznac że kierowcy HKP(a jest ich z 700 albo i wiecej) są bez perspektyw? Poznałes ich? Pozatym niektórzy wolą miec przepinki(i nie czekac az cie załadują) i wolą jezdzic na gorszych warunkach pracy(co jest niewątpliwie brak koni w pojazdach) ale za to miec stałą kase i nie gonic żeby ci jak najwięcej km wyszło i na stałej robocie w systemie 3/1 lub 4/1(nie pamietam), i nie zjezdza sie na jakis żałosny weekend. Byc skoczkiem to mysle ze jest to kwestia przyzwyczajenia. 3majcie się!

Autor:  Pazdz [ 27 lut 2007, 18:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A ty co juz nie masz nic do powiedzenia i ujołeś sie honorem?

Oczywiście, że nie. Praca to nie wszystko. Nie miałem powodu.

Cytuj:
Bo pensje która maja tam kierwcy nie są najgorsze, ale jak satnie obok siebie kilka osób z PL i zaczna mówić, "ja to zarobiłem tyle, ja to tyle a ja tyle".

Tutaj mi się przypomina ciekawa historia pewnego kierowcy z firmy X, który na takie pytanie odpowiedział: "takich pieniędzy to ty w życiu nie widziałeś". :lol:


Cytuj:
Przepinki naczep, lataj zakładaj klosze itd.

No rzeczywiście 10 minut roboty. Bardzo długa i żmudna robota.

Cytuj:
Nie ma co sie okłamywać, HKP nie jest dobra firma, i pracuja tam w wiekszości ludzie bez zadnych perspektyw, ktorzy całe zycie byli wykorzystywani przez pracodawce i tam maja jak w niebie.

Tak Stadler to firma rozwijająca się i z perspektywami na przyszłość. :lol: Nie bądź śmieszny. To samo gó*** tylko pod inną banderą. A ta pensja 2 razy większa. :shock: :lol: Większa jest, ale kosztem czegoś. Komu ty chcesz coś udowodnić. Również znam kilka osób z tej firmy.

Nikt nie twierdzi, że w HKP jest jak w niebie. I nie przypominam sobie, żeby mój ojciec w jakiejkolwiek firmie był kiedykolwiek wykorzystywany. Za "stary" jest i wiele już przeżył, żeby do tego dopuścić. Ale każda krytyka jest znośna, nawet ta bez racjonalnego poparcia.

Cytuj:
obie do tego poziomu brakuje jeszcze kilku latek doświadczenia i kilkuset tyś km

Ja nie kwestionuję twojego doświadczenia, które wymierzyłeś w kilometrach. Kwestionuję tylko twój sposób zachowania i oceny. Szczególnie samooceny, której szczerze gratuluję. :] Pewnie jak kogoś spotykasz na parkingu, to zanim cokolwiesz powiesz, pytasz ile km przejechał. :wink:

Autor:  bosman [ 27 lut 2007, 19:27 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Dostajesz Scanie 340PS i załaduja Ci 24 tony towaru i jedź sobie. Klimatyzacji niemasz zadnej, zmieniaj te biegi jak głupi gdy w kabinie skwar jak w saunie. Przepinki naczep, lataj zakładaj klosze itd.
Czasami nierozumien narzekań niektórych osób na tzw. przepinki, zwłaszcza kierowców pracujących w transporcie międzynarodowym.
Proponuję niektórym popracować na kraju. Podam przykład: jeden z moich znajomych pracuje w firmie budowlanej w ciagu dnia wykonuję kilka-kilkanaście przepinek, najpierw podpina cementonaczepe i przywozi na zakład cement lub wapno, poźniej wywrotke i przywozi kruszywo i/lub piasek, poźniej podpina gruszke i rozwozi beton po budowach i jeszcze podpina burtówke z HDSem i rozwozi bloczki, pustaki i wszstko na krótkich dystansach, pracuje tak od chyba już 6lat, fakt, że przystosowanie się do takich warunków pracy wymagało nieco czasu i wysiłku ale efekt jest taki, że kolega jest zdrowy, wyprostowany, silny, postawny i niektórzy kierowcy wygladają przy nim jak dzieci. I niesłyszałem żeby narzekał, choć czasami schodzi mu dłużej niż 12h pracy.
To tyle tytułem OT.

Autor:  wojtekkoniu [ 27 lut 2007, 22:00 ]
Tytuł: 

mobilek07 napisał że woli 3/1 czy 4/1 niż marny weekend a jak nie byliśmy w UE to co też jeździliście na kabotażach miesiącami. Każdy jeździ jak mu pasuje.

Strona 11 z 20 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/