Cytuj:
A jak mowisz ze nie jezdza na tacho?? jak to mozliwe?? przeciez pierwsza lepsza inspekcja i po zawodach !?
Wszystko jest możliwe jeśłi mają tacho na kartę to wożą z sobą po dwie, trzy karty jeśli na tarczki to w inny sposób kombinują. Potem widać auta po rowach na autostradach z tablicami WSC a BAG jak ich widzi to odrazu ściąga do kontroli
Cytuj:
Gdzie najlepiej szukac roboty?? w Hartwigu, balticonie czy szukac tylko czegos zagranicznego??
To jusz musisz sam zdecydować teoretycznie tym większa firma tym więcej roboty powinni mieć bez posredników po drodze bezpośrednio od spedytora morskiego jak np Hapag Loyd czy NYK. Wchodząc na rynek jednym autkiem nie licz że dostanesz odrazu pełno zleceń zregóły to wygląda tak że w danej spedycji dostają robote starzy przewoznicy a to co zostanie jest dzielone miedzy nowych. W Balticonie napewno wygląda to tak że najpierw jest dzielona robota na ich własne pojazdy a potem na pod wykonawców.
Co do stawki za jeden kilometr na trasach Niemcy-Polska moja spedycja ma skalkulowane na 0,60 euro za każdy kilometr tam i spowrotem