wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Magtrans, Busko Zdrój http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5928 |
Strona 11 z 19 |
Autor: | piotrekmag1 [ 09 maja 2010, 19:06 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Ładunek był zabezpieczony prawidłowo, koło strzeliło podczas zakrętu na pewno... Winy kierowcy żadnej. Chyba nie zdajecie sobie sprawy, że nawet po dociśnięciu prętów do ściany przedniej, odpowiednim zamocowaniu łańcuchami i pasami, po gwałtownym hamowaniu potrafią przesunąć przednią ścianę... |
Autor: | korni8808 [ 09 maja 2010, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
no dlatego kolegę pytałem ale on chyba sobie nie zdaje sprawy z sił które mogą działać na ładunek podczas wypadku |
Autor: | Leszek [ 09 maja 2010, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
A ja wam nadal tłumacze, że tego typu łądunku się nigdy dobrze nie dociśnie. Zawsze się zluzują pasy |
Autor: | helmut [ 10 maja 2010, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Cytuj: Ładunek był zabezpieczony prawidłowo, koło strzeliło podczas zakrętu na pewno... Winy kierowcy żadnej.
Cytuj: no dlatego kolegę pytałem
Chłopie podczas hamowania normalnego tj. hamulcami czy takiego jak tu omawiamy działają podobne siły. Gdyby nie kabina oraz grunt z elementami brukowanymi to te pręty wystrzeliłyby na 20 metrów albo i więcej. Ciekawe wtedy gdzie taki pocisk w postaci 20T prętów by się zatrzymał ale on chyba sobie nie zdaje sprawy z sił które mogą działać na ładunek podczas wypadku Cytuj: Chyba nie zdajecie sobie sprawy, że nawet po dociśnięciu prętów do ściany przedniej, odpowiednim zamocowaniu łańcuchami i pasami, po gwałtownym hamowaniu potrafią przesunąć przednią ścianę... Zależy od długości prętów jak są krótkie (nie w tym przypadku) stawia się na środku żeby obciążyć równomiernie wszystkie osie i jedzie na wydrę, uda się albo nie. |
Autor: | Pazdz [ 10 maja 2010, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Cytuj: Ja jedziłem w wieku 19 lat i potrafiłem dobrze zabezpieczyć ładunek. Niestyty przy tych prętach nie jest to za wesołe. Dociągniesz pasy na maxa i po przejechaniu 100km wszystko luźne. Trzeba dociągać. I tak w ciągu kursu na Niemcy z 5x
A to ciekawe. Ja również miałem okazje wozić drut zbrojeniowy niejednokrotnie z Niemiec do Włoch i z Francji do Belgii. Na przód szły palety, żeby zasztauować ładunek do ściany przedniej i tym samym nie przekroczyć nacisku na oś napędową. Maty pomiędzy przekładki i zwoje i dobrze rozłożony i spięty ładunek nie miał prawa drgnąć. Na odcinku ok. 2 tyś km ani razu nie dociągałem pasów i po zajechaniu na miejsce mocowania były nienaruszone.Cytuj: i jedzie na wydrę, uda się albo nie.
To nie teleturniej. |
Autor: | Leszek [ 10 maja 2010, 22:45 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Cytuj: A to ciekawe. Ja również miałem okazje wozić drut zbrojeniowy niejednokrotnie z Niemiec do Włoch i z Francji do Belgii.
Tam jest inaczej. Spróbój załadować to w Polsce. Pojedziesz na Zawiercie czy Ostrowiec, pieprzną ci na naczepe i rób co chcesz. Może łaskawie ci suwnicowy przesunie jak mu browara dasz. Ot takie polskie realia...Cytuj: Na przód szły palety, żeby zasztauować ładunek do ściany przedniej i tym samym nie przekroczyć nacisku na oś napędową. Maty pomiędzy przekładki i zwoje i dobrze rozłożony i spięty ładunek nie miał prawa drgnąć.
Trzeba mieć palety... Reszta... j/w
|
Autor: | eFHacz [ 11 maja 2010, 8:23 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Leszek ma racje w Ostrowcu jak się ładowaliśmy prętami na Niemcy,trzeba było z 4-5 razy dociągać pasy i jeszcze wystawały po za naczepę: Pozdrawiam |
Autor: | piotrekmag1 [ 07 lis 2010, 14:18 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Chciałbym zaprosić : Nowa strona firmy MAGTRANS FanPage na Facebooku firmy MAGTRANS (zapraszam, niedługo powiększymy flote, o co, i w jakiej ilości, tylko na tej stronie ). |
Autor: | Denis [ 11 lis 2010, 18:47 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Cytuj:
Bardzo fajna stronka Jeśli to nie tajemnica co planujecie kupić ?
|
Autor: | Dolar [ 11 lis 2010, 19:49 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Wow, na Facebooku moja fotka nawet się znalazła |
Autor: | piotrekmag1 [ 13 lis 2010, 19:44 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Cytuj: Wow, na Facebooku moja fotka nawet się znalazła
Dokładnie, troszkę bez pozwolenia, ale było bardzo ładne . Dzięki!
|
Autor: | TruckService [ 17 lis 2010, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
2letnie naczepy na allegro do sprzedania?jakiś mały kryzys do firmy wszedł? |
Autor: | Traker_87 [ 18 lis 2010, 21:16 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Może jakaś wymiana albo coś... odrazu kryzys musi być PS: A ja mam pytanko, czy jest w Mag-Trans 'ie możliwość pracy bez doświadczenia? |
Autor: | SIOJU [ 20 lis 2010, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Cytuj: 2letnie naczepy na allegro do sprzedania?jakiś mały kryzys do firmy wszedł?
Jeżeli dobrze pamiętam, to i Many 2 lub 3 letnie też są do sprzedaży.
|
Autor: | piotrekmag1 [ 12 gru 2010, 15:05 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Już oficjalnie można powiedzieć, kontrakty na nowe auta zostały właśnie podpisane . Pod spodem są linki do strony i FanPage'u na Facebook. Niedługo tam napiszemy co będzie zamówione. Zapraszam . |
Autor: | martinfh [ 12 gru 2010, 18:32 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Co do sprawy zabezpieczania drutów. Podkładki drewniane to podstawa. Druga sprawa w Polsce jako tako nie jest dokładnie sprecyzowany sposób zabezpieczania ładunku. Wystarczy przejechać się do DE, pierwsza lepsza kontrola BAG i nagle wszyscy potrafią mocować ładunki. 3 pasy na odciąg na lewo, 3 na prawo, plus jeden "hamujący" przed przesunięciem w ścianę z odpowiednią matą lub paletą ustawioną na sztorc. Takim opasaniem jak na zdjęciu możecie mieć z 20 pasów i tak nie będzie tak jak ma być( wg prawa). Druga sprawa to taka, że drut żebrowany aby się przesunął do przodu musi na niego zadziałać bardzo duża siła, lub też być bardzo ślisko na powierzchni ładunkowej (brak przekładek, drut prosto na płyty kładziony, platforma odkryta, po deszczu, ble ble ble). W rzeczywistości po "opasaniu" 6 pasami żadnemu z jakim miałem do czynienia nic się nie przesunęło. Oczywiśćie pasy sprawdzane, ponownie dociągane i cały ładunek dosunięty do przedniej ściany, co jakby nie bylo zabezpiecza przed pierwotnym przesunięciem. Jeśli mamy go około metr od ściany, ma on wystarczająco miejsca żeby nabrać energii i ze ściany zrobić atrape. pozdrawiam |
Autor: | helmut [ 12 gru 2010, 22:54 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
O tych nieszczęsnych drutach napisano już całkiem sporo, dla dociekliwych polecam niemieckie normy branżowe VDO, nr nie pamiętam. Są bardzo ładne zdjęcia i opisy jak zabezpieczyć poszczególne rodzaje ładunków. Nasi przewoznicy oszczędzają na autostradach to o zakupie publikacji i szkoleniach można zapomnieć. Finał tego całego zdarzenia jest taki że świętokrzyskie krokodyle mają materiał poglądowy dla kursantów na kwalifikację wstępną Kiedy ja byłem na kursie na przewóz rzeczy hitem było zdjęcie rury kilkunastometrowej o średnicy dwóch metrów która przebiła na wylot ścianę czołową naczepy i kabiną niebieskiego Mana F2000, nastąpiło to w momencie hamowania, gdy mańkowi wyskoczył na krzyżówce autobus. Sam też swojego czasu woziłem rury z huty Częstochowa na zagłębie Rurhy. Pozdrawiam |
Autor: | piotrekmag1 [ 05 lut 2011, 19:36 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
Witam, już w poniedziałek pierwszy odbiór nowych aut. Na Naszej giełdzie zamieściliśmy pojazdy do sprzedaży, łatwo natrafić na dobry pojazd, w dobrej cenie . GIEŁDA MAGTRANS - http://www.magtrans.eu/index.php/gielda Przypominam o Facebooku (aktualności na bieżąco, zdjęcia z powrotów aut na plac itp.) - http://www.facebook.com/Magtrans W poniedziałek odbieramy 7 sztuk Renault Magnum 480DXi, a już pod koniec lutego ? Inna marka w zdecydowanie kilkakrotnie większej ilości. Zdjęcia z odbioru umieścimy w poniedziałek na Facebook |
Autor: | Igor [ 05 lut 2011, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Magtrans, Busko Zdrój |
A co robi moje zdjęcie w "giełdzie"? |
Strona 11 z 19 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |