Strona 11 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1350 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lut 2011, 18:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 21:52
Posty: 94
Samochód: stare ale jare
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Cytuj:
Głośnik ty chyba jesteś psychiczny 7t towaru na auto o 3t ładowności

Mżesz walnąć 30 m3 tylko nie dziw sie jak ci koła poodpadają
Wreszcie nazw.ktoś po imieniu :lol: :lol: :lol: bo sam się do tego przymierzałem :!:


Post Wysłano: 26 lut 2011, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lut 2011, 18:33
Posty: 10
GG: 0
Samochód: atego1229

Dzięki Kurot. Dziś wyjąłem pompe, rozkręciłem ja i doszedłem że chodziła w dobrym kierunku właśnie z tym co Kurot napisał- smarowaniem. odwrotnie nie dało by rady.
Łopatki tekstowit. według mnie to łopatki są dobre ale wymienie je na nowe i pompe dam w poniedziałek do szlifu bo sa rowki i tam może uciekać kompresja.
A merc muj ma 7.5 dmc i 6L silnik i sobie dobrze z nia radzi.
I resor tez daje rade z pełną. I mysle ze jest do niego wystarczająca.


Post Wysłano: 26 lut 2011, 21:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2011, 20:31
Posty: 18
GG: 0
Samochód: man

Jasne że będzie jezdził jak nie masz złośliwej konkurencji :shock: .


Post Wysłano: 26 lut 2011, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

Nie wiem jaką to auto ma ładowność po wyglądzie sądzę że większa beczka by weszła.
Kolego Kurot..
Jaką maksymalnie beczkę można włożyć na RENAULT Premium?


Post Wysłano: 26 lut 2011, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

Cytuj:
Cytuj:
Głośnik ty chyba jesteś psychiczny 7t towaru na auto o 3t ładowności

Mżesz walnąć 30 m3 tylko nie dziw sie jak ci koła poodpadają
Wreszcie nazw.ktoś po imieniu :lol: :lol: :lol: bo sam się do tego przymierzałem :!:
Nie koniecznie po imieniu bo na imię mam Artur :P


Post Wysłano: 26 lut 2011, 23:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2008, 18:49
Posty: 270
GG: 1
Samochód: Liebherr LTM1100
Lokalizacja: Bydgoszcz

Cytuj:
Nie wiem jaką to auto ma ładowność po wyglądzie sądzę że większa beczka by weszła.
Kolego Kurot..
Jaką maksymalnie beczkę można włożyć na RENAULT Premium?
Taki fachowiec jak Ty powinien wiedziec. kolega kurot wczesniej odpisal ze 10-12m3 a max 30 m3

_________________
usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.


Post Wysłano: 27 lut 2011, 3:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Mercedes 814 8t DMC 140KM
z tymi rowkami to dziwne pompa na tekstolicie niepowinna się tak zużyć a z tym podciśnieniem to pompa może się zawolno kręcić jakie masz przełożenie na kołach pasowych?
Masz przystawkę przyszpieszającą czy bezpośrednią?
Pozatym lepiej uważać bo używana beczka może niewytrzymać dużego podciśnienia
łopatki na skręconej pompie najlepiej jak by się nieruszały na boki ale muszą sie lekko wsówać i wysówać czasami trzeba dorobić podkładki o określonej grubości do skręcenia pompy jak by były metalowe łopatki to miałbyś z tym sporo motania a i składaj ją na leżąco inaczej można sobie łatwo łożysko rozwalić
dobra idę spać jak byś coś chciał jeszcze wiedzieć to dzwoń numer na szambiarce

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 27 lut 2011, 11:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lut 2011, 18:33
Posty: 10
GG: 0
Samochód: atego1229

Przystawke mam 1:1, koło pasowe od przystawki 100mm na pompie 50mm. Daje 600/700 obr/min silnika. Co po mojemu daje Przy 600-1200 a 700-1400obr/min pompy.
Kupiłem ta pompe z beczka i wiadomo co tam wcześniej było...
Kurot muj mail ekowirtrans@interia.pl nie dowidze nr na beczce, nawet jak przybliże.


Post Wysłano: 27 lut 2011, 12:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Może masz wirnik w pompie źle złożony. Kiedyś jakiś elektromajster założył mi go na środku i też ciągnąc nie chciała. Na dole płytki powinny się chować, a u góry wyłazić. Bardzo dziwna sprawa z tymi rowkami, bo u mnie nawet jak w demagu korpus pękł, to nie było żadnych rowków ni nic...

Pospawali, szlif i jazda 8)

U mnie beczkę 14m3, przy obrotach 900/minute ciągnie z płytkiego ok 12 minut, jak jest głębiej no to z 16.

A jak podjechałem pod same szambo i przedłużka cała obroty 1200 to ciągnęła prawie godzinę :lol:

Wiem, wiem... zaraz powiecie, ze nie da się wybrać z takiej głębokości, następnym razem zrobię wam zdjęcia :wink:


Post Wysłano: 27 lut 2011, 12:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 lut 2011, 18:33
Posty: 10
GG: 0
Samochód: atego1229

Wirnik też mam na dole. czyli na dole mała szczelina a na górze duża.
ale jest jeszcze jedo pytanie?
U mnie przy wlocie-ssaniu jest mniejsza szczelina, a na wylocie większa. Różnica ok 1cm.
Czy tak powinno być?
Nie mogę tu wstawić obrazka, bo bym narysował.


Post Wysłano: 27 lut 2011, 14:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Co do głebokaści to nic niepowiem bo jej niepodałeś
1:1 to jest przełożenie przystawki czy stosunek obr silnika do obr przystawki bo to jest rużnie podawane
u mnie w volvo przy 1000 obr silnika skrzynia zwalnia do 520 obr przystawka jest 1:1,8 + paski 1:1,2 przy 1000obr silnika na pompie jest 1123 obr/min a na jałowym z 800 obr
zdięcie jest kilja stron wcześniej 8)
polskie pompy są głupoodporne tam się nieda tego złożyć źle conajmiej jak ktoś nie jest psychiczny :lol:

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 27 lut 2011, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2010, 13:12
Posty: 30
GG: 0

http://www.kurot.cba.pl/news.php


Kolego "kurot" z ciekawości zapytam od czego jest ten skrót cba w twojej stronce ?? :) :) :P


Post Wysłano: 27 lut 2011, 14:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

cba to darmowy serwer na strony ;)

Moja pompa to demag witing chłodzona cieczą :)


Post Wysłano: 27 lut 2011, 15:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Jestem tajnym apentem CBA mam na imie Tomek i dostałem misję inwigilowania środowiska szambiarzy w celu dowiedzenia się dlaczego te firmy jeszcze wogule funkcjonują pomimo tylu przeszkód biurokratycznych oraz zaporowych cen prowadzenia działalności zdobyte informacje mają posłużyc do zapobieżenia upadku państwa a ten skrót to kolejna wpadka agencji :lol:

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 27 lut 2011, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2011, 20:31
Posty: 18
GG: 0
Samochód: man

Ja mam w jednym pompe t 509 przystawke zwiększajaca obroty i jak zamkne zawory skręce zaw. bezp. włącze ssanie to po kilku min silnik zdusi :shock: .


Post Wysłano: 27 lut 2011, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

To mocną pompę masz.
Bo raz taki jeden gość co ma STAR'a 200 z pompą T-509 i kiedyś zamarzł zawór antyprzelewowy u góry na beczce, pompa chodziła dobre 10min do póki zawór podciśnieniowy się nie otworzył.


Post Wysłano: 27 lut 2011, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

ta pompa potrzebuje 7 KW na ssaniu 11 KW na tłoczeniu więc wystarczy wiekszy silnik od kosiarki
niepowinna obciążać nawet silnika od ciężarówki

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 27 lut 2011, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

Nigdy nie spotkałem się aby pompa zdławiła silnik.
Spotkałem się raz że zablokowała się pompa i urwało zęby w przystawce mocy, ale silnika nawet odrobinę to nie spowolniło.


Post Wysłano: 27 lut 2011, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2010, 13:12
Posty: 30
GG: 0

Wiedziałem Kurot !! wiedziałem !!


Post Wysłano: 27 lut 2011, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

Co takiego wiedziałeś?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 11 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1350 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: