wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Opony do megi..
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=36764
Strona 12 z 16

Autor:  Kierownik [ 28 mar 2017, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

I tu niechcący dotknąłeś sedna.
Tobie nawet specjalista nie pomoże. Więc zostaje tylko zapłakać :) .

Autor:  DAJANO [ 14 kwie 2017, 19:27 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Panowie , skończyły się K MAXY 295/60 na napędzie przy ciągniku który jeździ w kółkach Hiszpania - Faszysta. Zrobiły aż 220tys :evil: co innego założyć?

Autor:  PNEUMASTER [ 14 kwie 2017, 19:31 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Cytuj:
Panowie , skończyły się K MAXY 295/60 na napędzie przy ciągniku który jeździ w kółkach Hiszpania - Faszysta. Zrobiły aż 220tys :evil: co innego założyć?
A jak uznajesz taki wynik? Dla mnie w obecnych czasach opon 200tkm i więcej to wynik w medze akceptowalny, okolice 250tkm to wynik bardzo dobry. Skończyły się czasy na 300+ opon w megach jak 6-7 lat temu.

Autor:  DAJANO [ 14 kwie 2017, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Nie mam odniesienia bo to jedyne auto które chodzi po Hiszpanii. Jeśli chodzi o auta które kręcą się po Niemczech i Beneluxach to 220tys to wynik kiepski.

Autor:  PNEUMASTER [ 14 kwie 2017, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

A jakie tam masz wyniki?

Autor:  DAJANO [ 14 kwie 2017, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Conti hd2 hybrid 260tys , bridge m749 ok 230tys treadmaxa mam po 190 tys i tez liczę na 230-240tys.Wszystko bez nacinki. Kmax jest już nacięty i teraz pójdzie w ostatnia trasę.

Autor:  PNEUMASTER [ 14 kwie 2017, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Cytuj:
Conti hd2 hybrid 260tys , bridge m749 ok 230tys treadmaxa mam po 190 tys i tez liczę na 230-240tys.Wszystko bez nacinki. Kmax jest już nacięty i teraz pójdzie w ostatnia trasę.
My na cięższych trasach i ładunkach plus kierowcy niszczyciele nie możemy doprowadzić trademaxa do 220tkm, średnio 200tkm a ekstremalnie 180tkm. Skoro orginalny KmaxD zrobił 220tkm to przyczyna musi być w trasach (może kręto i ciepło). Spróbuj tam włożyć coś twardszego właśnie Conti albo Bridża bo przyczepność rozwiąże tam temperatura, Michał X-Line Energy tez powinien poprawić przebieg tyle, że z dopłaty w zł/km wyjdzie to samo. A może Sava w proporcji zł/km wyjdzie nieźle, wychłodzi się dobrze.
Czy auto na trasy Hiszpańskie ma tyle samo koni co na przykładowych kierunkach niemieckich ? To może być klucz.

Autor:  DAJANO [ 14 kwie 2017, 22:15 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Tak , konie te same , retarder tez , tyle ze ładunki pełno / 8 ton na przemian.

Autor:  Mihu [ 17 kwie 2017, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Napędowy GY Fuelmax D 295/60 - przebieg 249200km, zostało 6-7mm bieżnika. Pojawiły się płytkie pęknięcia między rowkami.
Frontowy GY Marathon LHS II 355/50- zostało 9-10mm.

Jazda w 95% płaskimi autostradami, ładunki na ogół między 5 a 10t.

Pytanie- można w tym śliskim eko-syfie otworzyć boki w napędach? Bo słyszałem 2 różne opinie.

Autor:  PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 20:37 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Tutaj nizej masz pogłębienie wg ksiązki :
Cytuj:
to wcześniejsze pogłębianie nie nasze, zrobione gdzieś we Francji, z resztą zgodnie z tabelą pogłębień :
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... jV1dU9rN2s

https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... 1BvN25lck0
A tutaj jak my stosujemy, żeby trakcje poprawić :
Cytuj:
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... VpZc3ZJZkk

https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... y1uYVhHalk

https://drive.google.com/open?id=0Bxt-d ... GxUb1FTYlE

Jak widać broszurki słabo czytam :mrgreen: , bo zmodyfikowałem z doświadczenia wzór pogłębienia na taki aby wodę odprowadzało. Na tym przed pogłębieniem nie szło jechać po mokrym.

Autor:  Mihu [ 17 kwie 2017, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Super, dziękuję. Wróciły do Ciebie informacje o tym jak sprawują się tak otwarte opony? Trakcja staje się zauważalnie lepsza?

Autor:  PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Oczywiście, zawsze staram się pilotować "moje" opony lub serwis. Jest zdecydowanie lepiej.
Twoje 6mm to optymalny czas. Zrobisz na 9 i fuelmax dociągnie do późnej jesieni.

Autor:  użytkownik usunięty [ 17 kwie 2017, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?

Autor:  Kierownik [ 17 kwie 2017, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Biorąc pod uwagę kwadratowy środkowy klocek, pewnie blado. I po takim zabiegu już chyba nie są eko.

Gdyby Pneumaster zobaczył jak ktoś inny by tak naciął, zaraz by narobił zdjęć i jechał, że Janusz, że za 50zl to tak robią, że teraz będzie głośno, a palić będzie 2l więcej.
Ale jak sam tak naciął, to poprawił trakcję :D .

Autor:  PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Cytuj:
Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?
Normalnie. Jeżeli nie zauważyłeś różnych szerokości kostek zew. (jak w wielu szanujący się markach na nominałach) to zwracam na to uwagę. Buczenie opony kostki i podobnych to w większości nałożenie się fal, nieregularnosc to niweluje.

Cytuj:
Biorąc pod uwagę kwadratowy środkowy klocek, pewnie blado. I po takim zabiegu już chyba nie są eko.

Gdyby Pneumaster zobaczył jak ktoś inny by tak naciął, zaraz by narobił zdjęć i jechał, że Janusz, że za 50zl to tak robią, że teraz będzie głośno, a palić będzie 2l więcej.
Ale jak sam tak naciął, to poprawił trakcję :D .
chłopie Ty jestes nienormalny

Autor:  Kermiter [ 17 kwie 2017, 21:23 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Cytuj:
Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?
do zaakceptowania,bez zbędnego dyskomfortu.trakcja zdecydowanie sie poprawiła po nacieciu

Autor:  użytkownik usunięty [ 17 kwie 2017, 21:27 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Cytuj:
Cytuj:
Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?
Normalnie. Jeżeli nie zauważyłeś różnych szerokości kostek zew. (jak w wielu szanujący się markach na nominałach) to zwracam na to uwagę. Buczenie opony kostki i podobnych to w większości nałożenie się fal, nieregularnosc to niweluje.(...)
A ja się zastanawiałem z czego wynika ta różnorodność w wielkości kostki na nominałach.

Autor:  Kierownik [ 17 kwie 2017, 21:28 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Tia...

Nad sposobem jak ukształtować nieregularność kostki, żeby dźwięk toczącej się opony zmienić z gwizdu na szum stado inżynierów z wieloletnim doświadczeniem pracuje. Przeprowadzają testy, projektują w komputerach, w grę wchodzą kąty kostki, i ułamki milimetrów.

Pneumaster strzelił z oka i wyszło to samo :D .

Autor:  PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Cytuj:
Tia...

Nad sposobem jak ukształtować nieregularność kostki, żeby dźwięk toczącej się opony zmienić z gwizdu na szum stado inżynierów z wieloletnim doświadczeniem pracuje. Przeprowadzają testy, projektują w komputerach, w grę wchodzą kąty kostki, i ułamki milimetrów.

Pneumaster strzelił z oka i wyszło to samo :D .
Aby być ignorantem nie trzeba kończyć szkół. U ciebie nałożyło się jedno z drugim i pewnie dlatego nie pamiętam twojego mądrego postu, takiego który by nie trolował - ale pozycjonuj, pozycjonuj.

Autor:  PNEUMASTER [ 17 kwie 2017, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Opony do megi..

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Trakcja-trakcją, ale jak z hałasem takiej kostki?
Normalnie. Jeżeli nie zauważyłeś różnych szerokości kostek zew. (jak w wielu szanujący się markach na nominałach) to zwracam na to uwagę. Buczenie opony kostki i podobnych to w większości nałożenie się fal, nieregularnosc to niweluje.(...)
A ja się zastanawiałem z czego wynika ta różnorodność w wielkości kostki na nominałach.
w wielkim uproszczeniu to działa na tej zasadzie jak na rysunku
https://brasil.cel.agh.edu.pl/~14sapyzi ... page_id=49

Strona 12 z 16 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/