Strona 12 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1450 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 lut 2011, 23:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2010, 13:12
Posty: 30
GG: 0

Cytuj:
Co takiego wiedziałeś?


Wiedziałem, że kurot jest z cba !!


Post Wysłano: 28 lut 2011, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2011, 20:31
Posty: 18
GG: 0
Samochód: man

Też nie wiem co jest bo w innych się tak nie dzieje ale jak są paski lużne to się ślizgają a jak pompuje lub zawór otwarty to może długo pracować więc się raczej nie zaciera a silnik bardzo spada z obrotów jak wszystko zamkne :shock: . Przystawka od autopomy bardzo przyspiesza :lol: .


Post Wysłano: 28 lut 2011, 22:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2010, 13:12
Posty: 30
GG: 0

Koledzy mam takie pytanko, ile moze spalić mercedes 1117 podczas pompowania ?
Duże ilości pali wtedy auto ?


Post Wysłano: 28 lut 2011, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Może ma za duże obroty i przy zamkniętym łopatki stawiają duży opór wsówając się na miejsca, nie grzeje się mocno przypadkiem
a ruszając z miejsca bez gazu niedławi sie może regulator obrotów szwankuje
mi nawet luźne paski się nie ślizgały ale pompa niechodziła na wysokich obrotach i była na metalowych płytkach
jeżeli pompujesz bez dodawania gazu to z 4l/h ale to zależy ile pali na jałowym co samochód to inne spalanie

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 28 lut 2011, 23:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2010, 13:12
Posty: 30
GG: 0

Dzieki kurot za odp.


Post Wysłano: 01 mar 2011, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

jak tam panowie, u Was tez teraz taki przestój w interesie? juz 3 dzien stoje;/ to przez zimę?


Post Wysłano: 01 mar 2011, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

Kurot Ty spec od tego więc odpowiedz mi na to pytanie bo się głowię i nic nie wymyślam...:
...Pewnego pięknego dnia ze znajomym zauważyliśmy że w samochodzie STAR 1142 jest beczka 6m3 i nie ma jej jeszcze nawet połowy, a już przelewa się syfon... Wszystkie połączenia są dobrze, wszystko porozłączane i podłączone jeszcze raz, pompuje a tu znowu w wizjerze nie ma nawet połowy a syfon się napełnia. Czego to jest powodem?


Post Wysłano: 01 mar 2011, 23:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Panowie z branży, czy odczuwacie dofinansowania wsi?? mam na myśli szamba ekologiczne, moja wieś dostała dotacje z unii i założenie takiego szamba kosztowało "grosze". W waszych okolicach też są takie postępy??


Post Wysłano: 02 mar 2011, 0:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Odp1 u mnię w zimę obroty spadają o 90%
odp2 wina szamba pewnie się spieniło dzieje się tak jak ssie powietrze na złączkach lub się wybiera na kilka razy ale to i tak jest wina szamba
odp3 było dofinansowanie przydomowych pseudo oczyszczalni 50% plus darmowy projekt czyli jak wkopać 2-3 zbiorniki i puścić rurę w glebę żeby to coś nazwać "oczyszczalnią"

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 02 mar 2011, 13:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
jak tam panowie, u Was tez teraz taki przestój w interesie? juz 3 dzien stoje;/ to przez zimę?
W firmie, w której pracował ojciec, ledwo kierowcy wyrabiają z robotą na dwie Scanie z beczkami 10m3, często, nawet w niedziele wyjeżdżają po 7, a zjeżdżają na bazę po 20.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 02 mar 2011, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:50
Posty: 22
GG: 0

Kolego Głośnik1234@@, przyczyną przelewania pompy w opisanym przez Ciebie przypadku jest najprawdopodobniej zamarznięte szkło u samej góry w rurce łączącej szkło ze zbiornikiem, niestety takie są uroki zimy :/. Proces zamarzania szkła można zauważyć wcześniej, poprzez obserwację szkła. Mianowicie jeżeli wszystko jest w porządku to wówczas poziom cieczy w szkle mówiąc kolokwialnie waha się góra - dół, natomiast jeżeli zaczyna marznąć to poziom jednostajnie podnosi się do góry bez "wahania". Może trochę "pokrętnie" i zawile to wytłumaczyłem, ale rzeczywiście tak jest gdyż podczas zamarzania przewód łączący szkło ze zbiornikiem stopniowo się obladza od wewnątrz i przez to zmniejsza się jego "światło" (przekrój), aż do całkowitego zamarznięcia. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam.


Post Wysłano: 02 mar 2011, 18:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

Pomogłeś, ale problem taki że to nawet w lecie się dzieje więc to nie wina zamarzania wizjera.


Post Wysłano: 02 mar 2011, 19:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 21:52
Posty: 94
Samochód: stare ale jare
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Cytuj:
Kolego Głośnik1234@@, przyczyną przelewania pompy w opisanym przez Ciebie przypadku jest najprawdopodobniej zamarznięte szkło u samej góry w rurce łączącej szkło ze zbiornikiem, niestety takie są uroki zimy .
Dokładnie tak się dzieje,sam w porę się zorientowałem :shock: kiedy zobaczyłem że szambo prawie puste a w szkiełku czysto,a ze latem tak się dzieje to musi być zapaćkana rurka łącząca wskażnik.
Co do klientów to u mnie jedynie domy weselne odpadły :/ ,reszta w normie.


Post Wysłano: 02 mar 2011, 23:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

Cytuj:
Cytuj:
Kolego Głośnik1234@@, przyczyną przelewania pompy w opisanym przez Ciebie przypadku jest najprawdopodobniej zamarznięte szkło u samej góry w rurce łączącej szkło ze zbiornikiem, niestety takie są uroki zimy .
Dokładnie tak się dzieje,sam w porę się zorientowałem :shock: kiedy zobaczyłem że szambo prawie puste a w szkiełku czysto,a ze latem tak się dzieje to musi być zapaćkana rurka łącząca wskażnik.
Co do klientów to u mnie jedynie domy weselne odpadły :/ ,reszta w normie.
Tutaj jest taki przypadek że poziom cieczy w wizjerze jednostajnie powoli podnosi się do góry i gdy jest gdzieś w połowie wizjera zaczyna napływać piana do syfonu. Kiedy dochodzi już wyżej to zaczyna się napełniać wodą, pompa się nie przelewa. Nawet podczas jazdy poziom cieczy nie hula góra/dół tylko stoi mniej więcej w miejscu, nawet w lecie więc zamarznięte nie jest.


Post Wysłano: 02 mar 2011, 23:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

piana czyli tak jak sądziłem
a wizier nie przekłamuje przypadkiem? Udało się kiedyś dobrać do pełna?
jak wam wizjery zamarzają to załużcie sobie piankę izolacyjną

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 03 mar 2011, 7:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2010, 14:33
Posty: 35
GG: 6462868
Samochód: Fiat Cinquecento ED
Lokalizacja: okolice KrK

Beczka zawsze jest ciągnięta do pełna i zawsze się to udaje.


Post Wysłano: 03 mar 2011, 11:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2010, 13:12
Posty: 30
GG: 0

Panowie mam takie pytanko, czemu dmc jest 11t a ładowność 6t gdzie to jest rama nie zabudowana, chyba to nie możliwe żeby samo auto ważyło 5t ??

http://moto.allegro.pl/mercedes-1117-ra ... 54068.html


Post Wysłano: 03 mar 2011, 17:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

ale dłuuuuuugi ten mercedes :), nie wiem jak to jest, ale z tego co się orientowałem to wykonanie krótszej zabudowy ale o tej samej pojemności wychodzi taniej, rozmawiałem z gościem, który się tym zajmuje i powiedział mi, że najtaniej niby wychodzi na ciągniku siodłowym, albo na samochodzie o tych wymiarach.


Post Wysłano: 03 mar 2011, 18:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Daj sobie spokój w tym MB nadaje się co najwyżej na lawetę
Mój star waży 6t z zabudową volvo 3.7t bez

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 03 mar 2011, 23:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2010, 13:12
Posty: 30
GG: 0

myśle o takim mercedesie ale nie tym konkretnie, ten jest zajechany i z podwojna kabina... tylko widze, ze jak bede chcial założyć butle 9m3 to nie wyrobie sie w dmc 12 t :/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 12 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1450 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: