wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

VOLVO VNL64T300
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33191
Strona 13 z 13

Autor:  rafal120495 [ 22 lut 2015, 22:46 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Mam za kilometr 9.6SEK każdy pusty/pełny :) policz ile to jest na złotówki. Pozdrawiam :)
Swoim zestawem czy kogoś?

Autor:  młody [ 22 lut 2015, 23:00 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Jako kierowca ^^

/by papatalk

Autor:  Marecki [ 23 lut 2015, 0:02 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Kierowca u ojca.

Autor:  kojakvolvo1976 [ 23 lut 2015, 0:07 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
brak serwisowania
Tutaj trafiasz w sama dziesiatke rok temu zaczely sie problemy z nadmiernym spalaniem a w europejskich warunkach to problem nie do zlekcewaenia. Jak wszystko dobrze dzialalo to pod moja noga skalibrowana w ameryce auto palilo srednio 35 litrow. Na konfiguracje napedu 6x4 i naczepe bez podnoszonej osi uwazam ze to przyzwoity wynik szczegolnie ze ja powoli nie jezdze. Problem najprawdopodobniej tkwi w elektronice ale czlowiek ktory robil w volvo stwierdzil ze on nie ma dostepu ani praktyki do wersji amerykanskiej. Silnik to D12D z EGR odpowiednik EURO4 czyli taka hybryda na rynek amerykanski. Komputer i sterowanie pompowtryskami jak w D13. W volvo w Lublinie tez nie chcieli sie podjac.
Cytuj:
dostępności tanich części
Czesci akurat nawet z kosztami sprowadzenia sa duzo tansze np
kompletne orginalne sprzeglo dwutarczowe EATON z lozyskiem az 1800 PLN
czujnik predkosciomierza na skrzyni biegow 55 PLN
zawor poziomowania zawieszenia tylnych osi 80 PLN
kompletne szczeki hamulcowe na 1 os 220 PLN
dostepne okladziny w Polsce w tej samej cenie
tak ze tutaj nie ma wiekszego problemu
bardziej jest problem ze znalezieniem odpowiedniego mechanika ktory rozgryzlby takie auto bo narazie nie mialem okazji na takiego trafic.
Cytuj:
że łapówki dawałeś.
to juz twoja wolna interpretacja
Cytuj:
Jak chcesz to zadzwonię do tej dziewczyny z logistyki i zapytam ile jej trzeba dać żeby pojeździć za 2,4/km.
Takich ludzi jak Marta to mam nadzieje ze czesciej bedzie mi dane spotykac na mojej drodze a ze niektorzy przy tak niskich stawkach jeszcze do dyspozytora z kopertka ganiaja to akurat o inna firme chodzi i sam nie moglem w to uwierzyc.
Cytuj:
proszę Cię nie wmawiaj tym co bardziej ciemnym użytkownikom WC, że w USA jest pięknie, zleceniodawcy sami wydzwaniają, kasa jest płacona z góry i że co do minutki się tam jeździ.
W 2006 kupilem swoj pierwszy ciagnik za smieszne 14 tys $ <plus koszty ubezpieczenia i rejestracji 3 tys na rok, nie jest potrzebna ci zadna licencja co za tym idzie zabezpieczenia itp itd
<podpinasz sie pod wieksza jedna firme i zaczynasz jezdzic
dostajesz od nich karte na paliwo i tankujesz na ich konto a oni potraca ci po miesiacu z tego co zarobiles
<tablice rejestracyjne tez mozesz wziac od nich i placic co miesiac
<pierwsza wyplate za pierwszy tydzien dostajesz w trzeci piatek i jest to swiete jak oni nie dostana pieniedzy to ciebie to nie obchodzi
<jezdzi sie naprawde duzo to fakt, 18-20 godz dziennie to w sumie chleb powszedni na kontenerach gdzie jest to robota regionalna w rok robisz 120-160 tys km rocznie na dlugich trasach 300 tys km to zaden wyczyn
Cytuj:
A Koledze życzę że by trafił w swoją niszę na rynku, bo takie nadal są .

Nisze to ja juz mialem zprecyzowana zanim przywiozlem auto do Polski tylko z ciekawosci chcialem poznac jak
Cytuj:
w polszy to kamikaze nie przewoznicy
robia biznes zeby znac realia od podszewki bedzie co wnukom opowiadac.
Jak nisza juz ozyje to na pewno wstawie to na forum.
Pozdrawiam wszystkich kierownikow z za biurka i kierownicy. :D

Autor:  Miodzik [ 23 lut 2015, 0:11 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Całe życie spędzone w kabinie, pozazdrościć... Wolę nasz narodowy transport, cudów nie ma ale tragedii też nie :twisted:
P.s. chodzi mi tutaj akurat o pana edlera.

Autor:  PiterSV [ 23 lut 2015, 0:40 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Tak szczerze to sam bym wyjechał do US...Tylko problemem jest zielona karta/obywatelstwo

Autor:  kojakvolvo1976 [ 24 maja 2016, 19:55 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Witam wszystkich serdecznie po dość długiej nieobecności na tym forum i pozdrawiam zarazem.
Tak jak obiecałem
Cytuj:
Jak nisza juz ozyje to na pewno wstawie to na forum.
.
Mam przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych forumowiczów na pokaz nowego innowacyjnego produktu, który powstał w jednej z polskich fabryk przy moim udziale z wykorzystaniem doświadczenia przywiezienego z USA.
Pierwsza prezentacja odbędzie się na targach Autostrada 31.05.2016-02.06.2016 w Kielcach.
http://www.targikielce.pl/pl/autostrada.htm
Pozdrawiam i zapraszam zainteresowanych.

Autor:  5eba [ 25 maja 2016, 6:35 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Coś więcej??

Autor:  kojakvolvo1976 [ 31 maja 2016, 20:24 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Zapraszam wszystkich zainteresowanych na prezentację nowej innowacyjnej naczepy wywrotki bez ramy.
https://www.facebook.com/TruckVanPL/?fref=ts

Autor:  Kierownik [ 31 maja 2016, 20:34 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Jesli to konstrukcja zbliżona do tych z Usa, to tu nikt tego nie kupi. Nie stabilne to, wywrotne, ciekawe jak z poduszkami i ostanią osią podczas kiprowania, wtedy ta oska dostaje tak ze 20 ton...

Ale nic to. Może będzie dobrze, na pewno jest lekka.

Autor:  kojakvolvo1976 [ 31 maja 2016, 20:53 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Nie stabilne to, wywrotne
Dobrze, że twoja opinia poparta jest praktyczną wiedzą uzyskaną podczas realnego użytkowania takiej naczepy.
Ja mam praktyczne porównanie tych dwóch światów i moja w tym rola żeby one na wzajem się uzupełniały najlepszymi cechami.
Miło przeczytać każdy komentarz. Po targach jeżeli ktoś bedzie zainteresowany mogę wykonać praktyczny pokaz na waszej budowie.

Autor:  oltrans [ 01 cze 2016, 15:23 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Kilka zdjęć z wystawy
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Uciu [ 01 cze 2016, 19:05 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Widziałem reportaż na tvn turbo. Całkiem nieźle ;)

Na prośbę autora tematu, dalsza dyskusja przeniesiona do tego tematu: viewtopic.php?f=8&t=8028&start=580
//Luka

Autor:  kojakvolvo1976 [ 02 mar 2020, 13:02 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Witam wszystkich po długiej przerwie. Wyżej opisywane volvo jest właśnie na sprzedaż.
https://autoline.com.pl/-/sprzedaz/ciag ... 1771318300

Autor:  Walos4 [ 03 mar 2020, 0:19 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Dobrze wpisałeś obecny przebieg ? Przez prawie 9 lat auto zrobiło 190 tys. km.

Autor:  Żwirek [ 04 mar 2020, 1:10 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Tak z ciekawości tacho jest na tarczki w nim czy na kartę?

Autor:  kojakvolvo1976 [ 01 cze 2020, 10:19 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Tacho na tarczki szuflada Kinzle.
Przebieg 750 tys orginalnie.

Strona 13 z 13 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/