Strona 13 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1529 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 mar 2008, 13:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Cytuj:
Ja mam takie bardzo banalne pytanie, mianowicie czy Renault ma dostępne do magnuma jakieś upiększenia, tzn. gdy kupuje się nowe magnum to czy można zamówić sobie do niego jakieś wzorki (coś jak gryfy albo te płomyczki w Scanii) ?
W Kutnie pierwsze z Magnumek dXi malowane były w taki sposób :
Obrazek
Widziałem takie jeszcze czerwone, a z opowieści sa jeszcze czarne, choć pewności nie mam. Oczywiście przy zakupie możemy wybrać sobie halogeny do danego auta, oczywiście przy dodatkowej zapłacie. Ale lepiej kupować samemu, a nie przez Serwis Renault. Po co przepłacać? ;)


Post Wysłano: 25 mar 2008, 10:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Cytuj:
Nie powiem Ci jaka jest różnica w spalaniu pomiędzy 400 a 440 , bo nie jeździłem tą pierwszą. Ale słyszałem opinię fachowców , że w tych 400-etkach to wałek rozrządu szybko się kończy i wogóle odradzali zakup.
Guzik prawda z tymi walkami.. :lol:
To dot silników 480 ale tych pierwszych wydań..
Ojciec ma 400 i 440 i jest minimalna różnica w mocy na korzyść 440, a spalanie raczej takie same.. ogólni eobydwa silniki są bardzo oszczędne..


Post Wysłano: 25 mar 2008, 11:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 mar 2008, 22:04
Posty: 22
GG: 8376638
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Szczecin/Police

Siemano wszystkim może wie ktoś jak sie sprawuje używana Magnumka ?? I na co patrzeć przy jej zakupie.

Tematy połączone. / Łukasz

_________________
viewtopic.php?f=7&t=25211&start=0&st=0&sk=t&sd=a Zapraszam :)


Post Wysłano: 25 mar 2008, 12:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Podaj model i rok produkcji.


Post Wysłano: 26 mar 2008, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2007, 11:03
Posty: 10

nie wiem czy macie racje z tymi walkami ale obawiam sie ze nie.Ponieważ Magnumki od bodajże 99 r maja tylko silniki Macka i każdy silnik jest identyczny rożni sie tylko kaseta zależy jaki wgrasz program to taka masz moc.z 400 robisz w momencie 440 i odwrotnie.dopiero po 2005 weszły silniki volva.czy ktoś sie wypowie na ten temat?

może sie napisałem ze są identyczne ale ogólnie chodziło mi o to ze każdy to już silnik macka. a silniki np z euro 3 to już wszystkie te same tylko inne kasety


Post Wysłano: 29 mar 2008, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2006, 15:58
Posty: 107

Witam.
Wreszcie na stronie RENAULT-TRUCKS są zdjęcia i filmik do pobrania;))
A oto filmik ze strony, któy umieszczony jest na YouTube:

http://pl.youtube.com/watch?v=MvFxCpB572A&fmt=6

http://www.renault-trucks.pl/renault-ma ... ml?lang=pl

http://www.renault-trucks.pl/renault-ma ... ml?lang=pl

Pozdrawiam

_________________
RENAULT Magnum RULES !!! !!! !!!

Polecam główną strone RENAULT Magnum: http://www.newmagnum.com/magnum_pl.htm
http://www.renault-trucks.pl/magnum-veg ... ml?lang=pl


Post Wysłano: 01 kwie 2008, 17:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

Cytuj:
Guzik prawda z tymi walkami.. :lol:
To dot silników 480 ale tych pierwszych wydań..
Ojciec ma 400 i 440 i jest minimalna różnica w mocy na korzyść 440, a spalanie raczej takie same.. ogólni eobydwa silniki są bardzo oszczędne..
Guzik prawda! dotyczy to wszystkich pierwszych modeli e-tech do 2002 roku, a to ze jeszcze go nie robiliscie nie czyni tego regułą. to ten sam silnik i ten sam walek.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Post Wysłano: 03 kwie 2008, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

[quote="PiotrusRybnik"][quote="
kolego a ten silnik w waszej magnumce 400Km to taki sam silnik jak w renault premium?


Post Wysłano: 04 kwie 2008, 17:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

nie . to calkiem 2 rozne silniki , w premium 400 to zwykly na pompie, a w magnumce to e-tech czyli juz elektronika.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Post Wysłano: 04 kwie 2008, 19:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2006, 15:58
Posty: 107

osobiście jeszcze nie słyszałem żeby rozsypał się wałek w magnumce!
Wiem że w midlumkach to się dzieje, a pewnie ktoś to usłyszał i zrobił plotkę że w magnumce też... itp... itd...

_________________
RENAULT Magnum RULES !!! !!! !!!

Polecam główną strone RENAULT Magnum: http://www.newmagnum.com/magnum_pl.htm
http://www.renault-trucks.pl/magnum-veg ... ml?lang=pl


Post Wysłano: 05 kwie 2008, 22:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

W tej chwili mamy 440 2001 - wałek do roboty, a w przeszłości było pare podobnych przypadków i to w 440 i 480.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Post Wysłano: 06 kwie 2008, 18:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 kwie 2008, 18:32
Posty: 1
GG: 0

czołem panowie zamiaruje zakup Magnumki 480DXi czy ktoś mi coś o niej opowie bo zawsze moją miłością były skakanki lub fhacze a tu mi sie kroi zakup reni. zawsze miałem zdanie ze co jak co to jest może i ona wygodna ale niestety nie na nasze drogi bo samochód w swoją stronę a kabina w swoją po za to jedyny samochód do którego powinni dołączać rękawiczki. ale tak na powagę to przekonało mnie to iż jest ona na podzespołach FH i co jak co jestem pod wrażeniem mielenia automatu NO NIO całkiem superrrr. ale jak wrażenia z jazdy i ogólnie jak spisuje sie w eksploatacji i ile to pali kosztuje i takie tam. czekam na pomoc w wyborze. narazka.


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2008, 21:12 przez Łukaszz, łącznie zmieniany 1 raz.
Tematy połączone.


Post Wysłano: 07 kwie 2008, 20:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Miałem na testach 460Dxi i zakochałem się. Choruję na nią od dłuższego czasu. Spalanie na PL-NL-PL 31,6 l/100km/h. Większość podzespołów to Volvo i renomowane firmy jak Wabco czy Bosch. Komfort jazdy to poezja. Na następny rok będę przymierzał się do 500Dxi :wink:


Post Wysłano: 12 kwie 2008, 21:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Witam czy ktoś może mi powiedzieć jak sprawuje się Renault Magnum 400KM w ??? jak ze spalaniem i awaryjnością?? czy moc wystarcza?


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2008, 21:43 przez Łukaszz, łącznie zmieniany 1 raz.
Tematy połączone.


Post Wysłano: 12 kwie 2008, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 gru 2007, 0:23
Posty: 109
GG: 10480858
Samochód: 440 dxi
Lokalizacja: Pniewy

Witam. Z tego co mi wiadomo to magnumek nie bylo z silnikami 400KM! Byla tylko Premiumka.........

_________________
Uczeń Technikum Logistycznego ;)


Post Wysłano: 12 kwie 2008, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Cytuj:
Witam. Z tego co mi wiadomo to magnumek nie bylo z silnikami 400KM! Byla tylko Premiumka.........
nie są Magnumki też 400KM


Post Wysłano: 13 kwie 2008, 10:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2007, 11:03
Posty: 10

Oczywiscie ze sa 400 km . Mateusz wlasnie tez pytalem o ta moc ale nie uzyskalem odpowiedzi.moc raczej mniej popularna.moze jeszcze ktos odpowie.


Post Wysłano: 13 kwie 2008, 12:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Rok 2001 przyniósł gruntowną modernizację modelu Magnum. Bestseller Renault otrzymał nowy przód kabiny, nową generację silników Mack E-Tech o mocach 400, 440 lub 480KM. Silniki wzbogacono o technologię kontroli Infomax oraz system sterowania pracą jednostki V-Mac III.
Oczywiście, że 400 konne jednostki występują w Magnumkach. Jak napisał Mihu, silniki te były Mac-owskimi konstrukcjami..


Post Wysłano: 13 kwie 2008, 19:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Rok 2001 przyniósł gruntowną modernizację modelu Magnum. Bestseller Renault otrzymał nowy przód kabiny, nową generację silników Mack E-Tech o mocach 400, 440 lub 480KM. Silniki wzbogacono o technologię kontroli Infomax oraz system sterowania pracą jednostki V-Mac III.
Oczywiście, że 400 konne jednostki występują w Magnumkach. Jak napisał Mihu, silniki te były Mac-owskimi konstrukcjami..
To taki sam silnik jak w Renault Premium?? i on spełnia też euro 3 ?


Post Wysłano: 13 kwie 2008, 19:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2008, 16:11
Posty: 11
GG: 0

Od Renault i Iveca to uciekaj z daleka ja jeździłem Renault Iveciem Dafem Scanio i Volvem i z tego taboru to Scania jest niezawodna . Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 13 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1529 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: