wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Daf 95XF/XF95 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=9953 |
Strona 13 z 13 |
Autor: | Gośc [ 30 gru 2013, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
przecierająca się wiązka kabli doprowadziła do szału mojego szefa i sprzedał takie cudo... |
Autor: | kaziu515 [ 01 sty 2014, 20:32 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
Było u nas 6 tandemów 95.430, dwa z 2005r., cztery z 2006r. Największy problem dla szefa to spalanie, dlatego poszły do żyda. Wszystkie na międzynarodówce paliły 34-36l/100km. Poza tym to samo co w innych markach. Z elektryką żadnych problemów. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 01 sty 2014, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
To są bardzo dobre sprzęty. |
Autor: | Edler [ 02 sty 2014, 1:44 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
A jakieś typowe awarie albo czułe punkty na które trzeba zwracać uwage? A jak sie sprawuja automaty w tych autach? |
Autor: | bosman [ 03 sty 2014, 17:00 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
Cytuj: To są bardzo dobre sprzęty.
To były dobre samochody, przede wszystkim wygodne. Choć mój szef już z nich zrezygnował. Jego zdaniem XF/CF blado wypada względem 4/Rki. Największa bolączka to często przecierające sie przewody pneumatyczne, ubtyki powietrze i częste zwarcia przewodów... ale to miało miejsze jak auta zrobiły juz jakieś 280tys km po Polsce. Przy ok 900tys a 1mln wymagały włożenia grubej kasy, łożyska+piasty+tarcze *4, sprzęgła, przelewające się upeki, kompresor, kolumna kier, turbo... po włożeniu takiej kasy w te auta sprzedał te z mniejszym przebiegiem |
Autor: | Edler [ 03 lut 2014, 1:53 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
A użytkuje ktoś z was Dafa 95 z silnikiem 530? |
Autor: | Jacek [ 09 lip 2014, 18:55 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
Spotkał się ktoś z taką konfiguracją? Miałem okazję jeździć dość 'ciekawym' Dafem XF95. Rok produkcji 2006, pierwsza rejestracja 2007, Euro3, CYFROWY TACHOGRAF, materac dolnego łóżka jak w 105 |
Autor: | Edler [ 09 lip 2014, 20:20 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
A czo to za problem, produkcja i pierwsza rejstracja po Maju 2006 więc cyfra a materac przełożony ze 105 |
Autor: | użytkownik usunięty [ 10 lip 2014, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
Jeździłem "dziewięć-piątką" zarejestrowaną 26.04.2006 (data pierwszej rejestracji) i miał wszystko jak typowe auto z tego okresu (analog, materac z 95, "zgięty" lewarek, kierownica z małym logo). Okazało się, że były też XF95 rejestrowane po 1.05.2006 z analogowym tacho - tak chwalił się serwisant w salonie DAFa, że w październiku rejestrowali 95 z analogiem. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 11 lip 2014, 3:53 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
95 przez rok wychodził równolegle do 105. W 2005r wychodziły pierwsze stopiatki, a w 2006r zakończono produkcję 95, który głównie wychodził na tarczki, w analogiczny sposób pojawiają się 105 z początku produkcji z analogowym tachografem. W przypadku usterki i potrzeby wymiany tachografu na nowy, w autach po 1995r powinno się montować tylko nowe CYFROWE tachografy. Widziałem scanie 4 z cyfrowym tachem, jak można się domyśleć, nie było to w polsce, u nas się zamawia używany na allegro. A materac przełożony z nowszego modelu. Słyszałem rozmowę dwóch kierowców ogladajacych dafa 95 w space cab'ie przerobionego z zewnątrz na 105, dodatkowo bez oznaczeń 95.4xx, z naklejona plakietką euro5 . -Dlaczego masz stare wnętrze -Bo to "przejsciowka" na nowy model, stary silnik, ale e5 bez adblue....... |
Autor: | fafciuk [ 18 wrz 2014, 20:10 ] |
Tytuł: | Re: Daf 95XF/XF95 |
Strona 13 z 13 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |