wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Scania R500 V8 ICE AGE http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=39770 |
Strona 14 z 23 |
Autor: | korni8808 [ 30 gru 2014, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Nowe E6 450 jak zafaluje to komp pokazuje 0,8l/h później wskakuje na 1,2-1,5 na ciepłym silniku. Co do mokrego ogrzewania to bladego pojęcia nie mam ile to może wciągnąć. /mobil |
Autor: | DzoDzo [ 30 gru 2014, 20:11 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Nie będę się kłócił każdy ma swoje zdanie:) Ja korzystam z suchego jest tańsze:) Co prawda jeszcze porządnej zimy nie było:) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:) |
Autor: | sebotrucker [ 30 gru 2014, 20:33 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Eberspacher D4s 250 ml na godzine przy grzaniu na pełen zicher |
Autor: | MAN [ 30 gru 2014, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Zależnie od wersji od ogrzewania od 02 do 1,5 litera na godzinę Tu macie katalog http://www.eberspaecher.pl/centrum-pobi ... 14_lay.pdf |
Autor: | Tomaszek [ 30 gru 2014, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Kurcze z chęcią bym zobaczył jakiś filmik, albo zdjęcia i mały opis z takiego dnia w Skandynawii. |
Autor: | roxor [ 30 gru 2014, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Cytuj: (...) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)
To się nazywa ekologia
|
Autor: | MAN [ 30 gru 2014, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Cytuj: Cytuj: (...) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)
To się nazywa ekologia |
Autor: | Edler [ 31 gru 2014, 0:06 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Kolega opowiadal ze u Norka to jak mocno mrozem piz** to policja potrafi jezdzic i budzic zeby silniki poodpalac Trafilo Ci sie tak kiedys? |
Autor: | 5eba [ 31 gru 2014, 0:40 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Cytuj: Z wyczerpaniem baterii się zgodzę ale z tym spalaniem to chyba przesada. Mój tata ma wodne ogrzewanie w swojej 105ce i na początku kiedy silnik zimny to pali 1L na godzinę a potem ok. 0.8 Na godzinę. No chyba że twoje ogrzewanie jest wielkości silnika od malucha |
Autor: | Marcin114L [ 31 gru 2014, 3:35 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Z dwa lata temu, staliśmy w Tornio w Finlandii, Szwedzka Haparanda, to przy -35 mielismy odpalone silniki w sumie od samego Budziska mieliśmy poodpalane, to jako że koledze zamarazło auto i staliśmy tam bite 96 godzin, to zjadło jakieś 230 litrów, a mielismy odpalone auto + webasto suche. Skandynawia to jest taka kraina, że nie patrzy się na ekologie, to nie są Niemcy gdzie niektórzy przy 10 stopniach na plusie juz wlaczaja webasto. |
Autor: | DzoDzo [ 31 gru 2014, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: (...) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)
To się nazywa ekologia Cytuj: Cytuj: (...) A i tak poniżej -15 to auta ani chłodni nie gasimy:)
To się nazywa ekologia Przed zimą wszyscy uciekają bo trzeba ubrać cały zestaw w zimówki itp są 4 większe firmy które jeżdżą cały rok no i kilku chłopaków co mają swoje auta a reszta ucieka. |
Autor: | MAN [ 31 gru 2014, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Oj tam miałem okazje stać w Petersburgu parę dni na tamożni przy mrozach około -30 i jakoś klamot nie chodził na okrągło, co prawda wtedy to był stary podciwy man f2000 na zwykłej pomie wtryskowej i wystarczało przepalanie silnika. Najlepsze było jak zajechałem na stacje dolać paliwa było -35 a kobieta mówi ze paliwo jest do -30. Jedynie co to miałem problem z wodą w paliwie jak wracałem do domu, co jakiś czas zamarzał odstojnik w którym zbierała się woda |
Autor: | Edler [ 31 gru 2014, 11:04 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
DzoDzo bardzo chetnie bym sie przejechal z Toba na daleka Norwegie. Podobno nie taki diab straszny jak sie uzywa mozgu. Jak Ci idzie poslugiwanie sie lancuchami? |
Autor: | DzoDzo [ 31 gru 2014, 11:19 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Cytuj: DzoDzo bardzo chetnie bym sie przejechal z Toba na daleka Norwegie. Podobno nie taki diab straszny jak sie uzywa mozgu. Jak Ci idzie poslugiwanie sie lancuchami?
Dokładnie jak myślisz to nie ma tragedii ale wiesz nie zawsze wszystko zależy od Ciebie:) Jakos sobie radzę:)Cytuj: Oj tam miałem okazje stać w Petersburgu parę dni na tamożni przy mrozach około -30 i jakoś klamot nie chodził na okrągło, co prawda wtedy to był stary podciwy man f2000 na zwykłej pomie wtryskowej i wystarczało przepalanie silnika. Najlepsze było jak zajechałem na stacje dolać paliwa było -35 a kobieta mówi ze paliwo jest do -30.
No i wystarczało że grzał Cię tunel w nóżki Jedynie co to miałem problem z wodą w paliwie jak wracałem do domu, co jakiś czas zamarzał odstojnik w którym zbierała się woda Wolę aby ten silnik chodził przy takim mrozie nawet olej robi się gęsty jak smar do siodła |
Autor: | ardel95 [ 31 gru 2014, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Daf z pierwszego postu w tym temacie stał 29 grudnia w Kołobrzegu na ulicy 6 dywizji pancernej, wypięty z chłodni |
Autor: | LKV Tomek [ 31 gru 2014, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Niektórzy” prywaciorze„ jeszcze auto się nie zatrzyma a juz gaszą a Ty tyle paliwa tam wypalasz A tak serio to mroziki tam ładne. |
Autor: | MAN [ 31 gru 2014, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Cytuj: No i wystarczało że grzał Cię tunel w nóżki
Nie moja wina że Scania jest daleko za murzynami i nie potrafi rozprowadzić wylotów z ogrzewania postojowegoNie martw się o to, ruskie paliwo jest tak tanie jak barszcz w porównaniu do Szwecji że silnik może chodzić na okrągło jak jest taka potrzeba |
Autor: | DzoDzo [ 31 gru 2014, 14:21 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Cytuj: Cytuj: No i wystarczało że grzał Cię tunel w nóżki
Nie moja wina że Scania jest daleko za murzynami i nie potrafi rozprowadzić wylotów z ogrzewania postojowegoNie martw się o to, ruskie paliwo jest tak tanie jak barszcz w porównaniu do Szwecji że silnik może chodzić na okrągło jak jest taka potrzeba |
Autor: | Mihu [ 31 gru 2014, 14:29 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
Cytuj: Pracowałem kiedyś w firmie gdzie w nowych MB było takie ogrzewanie że przy -5 firany przymarzały do szyby.
AirTop 2000- typowe w "budzetowych" wersjach wyposazenia lub tych przeznaczonych na.cieplejsze rynki. Przy modelu 3500 problem niedogrzanej kabiny znika.
|
Autor: | MAN [ 31 gru 2014, 14:39 ] |
Tytuł: | Re: Scania R560 6x2 |
To są moje spostrzeżenia z tych klimatów, nowego klamota też raczej nie gaszę jak spadnie poniżej -20 bo te common raile supernowo potem palą przy tych temperaturach. Tyle że czasem można się zdziwić niby klamot pyrka całą noc a jak się ruszy to okazuje się że gdzieś paliwo przymarzło i silnik tylko chodzi na wolnych obrotach i brakuje mu paliwa jak się mocniej gazu wdusi. Taki miałem przypadek w Mińsku jak stanąłem na pauzę na noc temp poniżej -20 takie to uroki zimy Zimą fajnie się jeździ ale nie nawiedzę mrozu Z ciekawości bym się wybrał zimą do Skandynawii |
Strona 14 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |