wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Renault Magnum
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=69
Strona 15 z 29

Autor:  AdekS [ 07 lip 2008, 22:16 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Kolego artur386, a ja bym powiedział że jedno ma jakiś związek z drugim. :]

P.S. a te zaworki to cewki i są 3 szt. :wink:

Autor:  artur386 [ 08 lip 2008, 21:56 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Może i jakiś tam związek istnieje.Przyznam,że nie wiedziałem o tym 3 "cewce".Podobno gdy ulegnie awarii któryś z zaworków można założyć zwykły zawor regulujący ciśnienie w poduszkach od naczepy.Tak slyszałem,na razie nie wiem czy to prawda ponieważ nie zakładałem.Pozdrawiam

Autor:  AdekS [ 08 lip 2008, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Wszystkie 3 cewki są obok siebie. :wink:
Skoro oryginalnie są tam cewki, to lepiej nie kombinować, bo można sobie jeszcze więcej kłopotów narobić.
Jedynym problemem w wymianie "zaworków" jest ich koszt, który nie jest mały.

Autor:  DUDPOL [ 09 lip 2008, 0:01 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Koledzy z branży mam zamiar kupic Magnum 2001 rok cena dobra ok.70tys. 880tys przebiegu silnik MACK 480 E-tech powiedzcie mi ile Palą te silniki? czy są awaryjne na co zwrócic uwagę podczas zakupu? jak sie sprawują czy sa awaryjne co o tym sadzicie. Wiem ze Scanie sa może i lepsze ale za ta cene cięzko kupic cos podobnego? Jakie doradzacie ciagniki zeby były bezawaryjne i mało paliły? Głównie kraj.
Pozdrawiam Wszystkich
Michał

Autor:  mack 560 [ 10 lip 2008, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

witam
jestem szcześliwym posiadaczem magnum 480 E-Tech i najmocniejszej V8 czyli 560km
E-Tech pali w granicach 31-35ltr/100km jest bardzo oszczedny nawet przy ładunkach 29ton wegla
jezdże po górzystych terenach woj małopolskie i 560 daje lepiej rade ale 480 jest oszczedniejszy
a v8 pali w granicach 39-42ltr/100km

jednym słowem paliwozerca

Autor:  skoczek69 [ 10 lip 2008, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

mack 560 a powiedz mi czy ta magnumeczka z v8 ładny ma dźwięk :?: pokaż jakieś fotki swoich aut, jesteś z małopolski :?:

Autor:  Peres [ 10 lip 2008, 21:34 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Witam. Czasami podczas jazdy w Magnumce AE 94r. zapala sie kontrolka taki kranik ze sloneczkiem czy cos takiego. Od czego jest ta kontrolka i dlaczego czasami sie zapala?

Autor:  mack 560 [ 11 lip 2008, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Wiesz kolego ta magnumka ma bardzo podobny głos do rasowej 470 no spalanie swoja strona ale moc na wysokim poziomie a mam pytanko czy ktoś nie miał by nalepek od 390 renówki bo załatwiłem sobie od 430 ale to troche za duzo a ludzie pytają mi sie skad taka moc ??? a ja mówie ze nie wiem taką ma moc 430 raz gość jechał za mną 430 z 20 tonami rigipsów a ja z 30 tonami wegla i gość przed góra pyta sie jaki masz motor a ja 430 a za góra mówie zartowałem 560 V8 i oczywiście jestem z małopolski

a ta wskażowka moze być od płynu chłodzącego

foty moze kiedyś

panowie zobaczcie

mack V8 560km

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T705261
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T704369

Autor:  skoczek69 [ 12 lip 2008, 1:30 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Mack 560 te magnumki już na allegro obczaiłem, co jakiś czas sprawdzam czy pojawia się coś ciekawego :wink: A Ty to może KLI, KMY, KNS lub tamte regiony ?

Autor:  mack 560 [ 12 lip 2008, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Nie raczej to KMI TPI TKA te regiony.

Panowie nie mówiłem ze mam volvo moczarza FH16 520 to jest teżduża moc ale solówka ale też wywrot bardzo silny pali tyle co mack V8 39-42ltr/100km nie nalezy do oszczednych ale moc na wysokim poziomie.

Autor:  Pióro [ 09 lis 2008, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Obrazek
Obrazek

Autor:  łukasz [ 13 lis 2008, 0:58 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Kolego Mack 560 a może masz jeszcze TG-X 660?... :> Najpierw jest mowa o MAGNUM-kach,niby posiadasz mocne wersje.Potem ni z tego ni z owego wyskakujesz:a przypomniało mi się mam jeszcze VOLVO FH16 520 i standardowy tekst-moc na wysokim poziomie.Jeśli masz rzeczywiście ''520'' solówkę to napewno nie pali w granicach 40l,nigdy w to nie uwierzę!...

Autor:  fafciuk [ 25 lis 2008, 23:22 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

koledzy czy w kabinie ze stolikiem mamy jeszcze schowki pod łózkiem ?

Autor:  Łukasz Traker [ 26 lis 2008, 11:57 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

:P

Autor:  mack 560 [ 23 gru 2008, 21:08 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Cytuj:
Kolego Mack 560 a może masz jeszcze TG-X 660?... Najpierw jest mowa o MAGNUM-kach,niby posiadasz mocne wersje.Potem ni z tego ni z owego wyskakujesz:a przypomniało mi się mam jeszcze VOLVO FH16 520 i standardowy tekst-moc na wysokim poziomie.Jeśli masz rzeczywiście ''520'' solówkę to napewno nie pali w granicach 40l,nigdy w to nie uwierzę!...
Uwierz że tyle pali ciągamy węgiel z kopalni i wiem co mówie mam ci pokazać zdjęcie z komputera?? nie musisz wierzyć ale tyle pali a tgx-ów niema 660 tylko 680

Autor:  zwoli [ 19 sty 2009, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

czyli 480 2004 rok produkcjii to tez jest e-tech nieznam za bardzo tych aut a rozwzam kupno magnum

Autor:  Łukaszz [ 19 sty 2009, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

Tak, jest to jeszcze E-tech. DXi weszły w roku 2005, ale nie oznacza to, że nie spotkamy z tego samego roku E-tech'ów - spotkamy, bo jeszcze w 2005 także były produkowane. Najłatwiej rozpoznać te modele po wlotach powietrza z prawej strony kabiny, DXi ma 3 rozdzielone, a E-tech 4 łączone. Są też E-tech'y, które w ogóle tych wlotów nie mają. Druga sprawa to tabliczki z mocą, w przypadku DXi jest podana moc wraz z typem silnika, a w przypadku E-tech'ów, jest tylko sama moc.

Autor:  zwoli [ 19 sty 2009, 18:17 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum

troche mi rozjasniles sprawę ,niewiem czy to rozsądny wybor mam Dafa xf. Mana,a tu mysle nad Magnum 460tys przeb 2005 rejestracja -dobra cena to mnie kusi ok 80tys zl

Autor:  luksmaster12 [ 06 lut 2009, 21:16 ]
Tytuł:  Dlaczego używane Renault Magnum jest tak tanie?

Zastanawiam się dlaczego te renówki są tak tanie? znalazłem renault magnum z roku 1994 + naczepa trailor z 93 r i cena za zestaw to 24 tys. a samego konia to 16 tys. przebieg ma 450tys ale napewno już
1 450 000 km i pewnie po remoncie ale nie chodzi mi o tylko ten egzemplarz ale ogólnie skąd ich tak niska cena?

Autor:  marctos [ 06 lut 2009, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Dlaczego używane Renault Magnum jest tak tanie?

Dlaczego? O to mój punkt widzenia. Rzeczy wpływające na minus
-duży opór powietrza, duże spalania
-wysoka masa własna
-pękająca rama w samochodach na poduszkach
-paliwożerne silniki mack 520 560
-mało nadaje sie pod kiper i w teren, raczej na autostrady.

Wpływa to ujemnie na cenę. Renówki ogólnie czy to major, menager, magnum premium są tańsze. Nie mówię to o ich wytrzymałości itp, bo jest ona na poziomie innych marek. Całkiem dobre auto, ale na autostrady a nie na Polskie drogi.

Strona 15 z 29 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/