Strona 16 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1823 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 26 gru 2011, 15:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2007, 20:51
Posty: 11

Cytuj:
A jeżeli chodzi o E5 w MANie bez AdBlue to nie ma takiej możliwości.
I w tym punkcie sie bardzo mylisz.
Jest E5 bez adblue w TGX/S.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 26 gru 2011, 16:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Cytuj:
A jeżeli chodzi o E5 w MANie bez AdBlue to nie ma takiej możliwości.
I w tym punkcie sie bardzo mylisz.
Jest E5 bez adblue w TGX/S.
Udowodnij :lol:

_________________
MAN


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 26 gru 2011, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2007, 20:51
Posty: 11

LKW bez adblue wysylane sa np. do GB.
Ciekawostka - tak wyglada tłumik E6 waga okolo 150kg.
Obrazek


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 26 gru 2011, 21:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
LKW bez adblue wysylane sa np. do GB.
Ciekawostka - tak wyglada tłumik E6 waga okolo 150kg.
Obrazek
Czyżby MAN nie wycofał się z E5 z silnikami bez adblue, w końcu mieli przygotowane silniki do produkcji ale zarzucili projekt z powodu kryzysu :(
Ciekawe kiedy pokarzą E6 z adblue i egr

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 26 gru 2011, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 gru 2008, 16:28
Posty: 74
Samochód: Duży
Lokalizacja: Kalisz

Cytuj:
LKW bez adblue wysylane sa np. do GB.
Skoro tam są MANy z normą E5 bez AdBlue to dlaczego nie ma ich w innych krajach, a tylko tam??
Normy są normami. Skoro spełniają E5 bez dodatku mocznika to nie ograniczali by tylko produkcji tego dla jednego kraju...
To się kupy nie trzyma.
Pokaż jakieś fotki, albo artykuły bo nie wierze. Tylko nie dawaj fotek E4...

_________________
W życiu piękne są tylko chwile...


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 26 gru 2011, 22:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Pewnie mogą być specjalne wersje podwozi dla wojska czy straży pożarnej bez adblue, ale nie wersje cywilne

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 26 gru 2011, 23:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2011, 14:58
Posty: 91
GG: 12
Samochód: DAF

A co sądzicie o silniku D26 18.480 ?


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 26 gru 2011, 23:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
A co sądzicie o silniku D26 18.480 ?
Brałbym w ciemno D26 w porównaniu z D20. D26 jest to powiększony D20 średnica tulei 126mm zamiast 120mm
Moc i moment obrotowy tego silnika samo mówi za siebie :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 27 gru 2011, 13:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 cze 2011, 14:58
Posty: 91
GG: 12
Samochód: DAF

Dobra :) A jak z żywotnościa podzespołów i jakie spalanie ? :twisted:


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 09 sty 2012, 16:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sie 2011, 16:08
Posty: 48
GG: 1699214
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Police

Spalanie porównywalne z 18.440. Średnie miesięczne na plandekach po UE 30-32L/100km


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 11 sty 2012, 11:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sie 2008, 16:16
Posty: 3
GG: 0

Fotka "kabrioleta" TGS anglika EURO5-AGR, sorka za jakosc robione z telefonu
FZTYP: TGS 26.360 6X2-2 BL

Zgadza EURO5-AGR w wiekszosci produkowane sa na Anglie ale nie jest to regula

http://hostuje.net/file.php?id=4505f839 ... 1896a9bb6d

Cytuj:
Cytuj:
LKW bez adblue wysylane sa np. do GB.
Skoro tam są MANy z normą E5 bez AdBlue to dlaczego nie ma ich w innych krajach, a tylko tam??
Normy są normami. Skoro spełniają E5 bez dodatku mocznika to nie ograniczali by tylko produkcji tego dla jednego kraju...
To się kupy nie trzyma.
Pokaż jakieś fotki, albo artykuły bo nie wierze. Tylko nie dawaj fotek E4...


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 17 sty 2012, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2011, 9:59
Posty: 3
GG: 0

Witam, mam pytanie:

Jakie wtyczki (12 i 24 v) są w TGA? I w jakich miejscach? I czy są tam fabrycznie gniazdka zwykłe, takie jak w domu? Widziałam takie w jednej kabinie... :D


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 17 sty 2012, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Fabrycznie masz 24V przy radiu i 12V na taką małą wtyczkę na dole konsoli środkowej. A domowe wtyczki org nie wychodziły.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 17 sty 2012, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2011, 9:59
Posty: 3
GG: 0

Dzięki transbol za odp. :)
Czyli to co widziałam ("domowa" wtyczka taka biała, zwyczajna za siedzeniem kierowcy na dole - na tej skrzyni) to musiała być dorobiona własnoręcznie? Czy takie coś może " utrzymać" laptopa np? Jest szansa na przedłużacz?

I jeszcze jedno: koło radia jest ta (jak mówisz 24v) i ona jest na zapalniczke + jakieś dwa wejscia są na dole konsoli środkowej (jak mówisz mała 12v) - to ta bliżej kierowcy ? Bo na tej od pasażera, na zaślepce jest napisane 24v.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 17 sty 2012, 21:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

U mnie od pasażera jest bodajże 12V i mam tam tylko jedno gniazdo z małym wejściem i dorobione 12V na zwyczajną zapalniczkę pod TV.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 21 sty 2012, 11:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2008, 10:53
Posty: 512
GG: 12345722

Cytuj:
Dzięki transbol za odp. :)
Czyli to co widziałam ("domowa" wtyczka taka biała, zwyczajna za siedzeniem kierowcy na dole - na tej skrzyni) to musiała być dorobiona własnoręcznie? Czy takie coś może " utrzymać" laptopa np? Jest szansa na przedłużacz?

I jeszcze jedno: koło radia jest ta (jak mówisz 24v) i ona jest na zapalniczke + jakieś dwa wejscia są na dole konsoli środkowej (jak mówisz mała 12v) - to ta bliżej kierowcy ? Bo na tej od pasażera, na zaślepce jest napisane 24v.
Miernik do ręki i jazda, będziesz mieć pewność ;)


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 29 sty 2012, 14:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 gru 2008, 16:28
Posty: 74
Samochód: Duży
Lokalizacja: Kalisz

Coś na odświeżenie tematu:)
MAN TGA 18.440 TRANSMESS na sprzedaż

_________________
W życiu piękne są tylko chwile...


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 01 mar 2012, 20:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Mam pytanie do użytkowników Mana z silnikiem 430 KM.
Czy przy stałym ładunku 24 t - jazda tylko po kraju, norma 32 litry jest realna do utrzymania.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 01 mar 2012, 21:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 17:53
Posty: 55
GG: 697300
Lokalizacja: WZ

Panowie mam pytanie ile może palić Man TGA 410A solówka ładowność 13000kg (zabudowa chłodnia 19 miejsc paletowych), jazda mieszana do 400km dziennie to max. Słyszałem że mogą sie zadowolić 28 litrami ??? To prawda???

_________________
Tyle powrotów ile wyjazdów


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 01 mar 2012, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Całkiem możliwe, nasz ciągnik z firanką wychodzi 29-31 ;P


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 16 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1823 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: