wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Man TGA http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=88 |
Strona 16 z 23 |
Autor: | wa2 [ 26 gru 2011, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj:
A jeżeli chodzi o E5 w MANie bez AdBlue to nie ma takiej możliwości.
I w tym punkcie sie bardzo mylisz.Jest E5 bez adblue w TGX/S. |
Autor: | sebotrucker [ 26 gru 2011, 16:38 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: Cytuj:
A jeżeli chodzi o E5 w MANie bez AdBlue to nie ma takiej możliwości.
I w tym punkcie sie bardzo mylisz.Jest E5 bez adblue w TGX/S. |
Autor: | wa2 [ 26 gru 2011, 21:47 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
LKW bez adblue wysylane sa np. do GB. Ciekawostka - tak wyglada tłumik E6 waga okolo 150kg. |
Autor: | MAN [ 26 gru 2011, 21:51 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: LKW bez adblue wysylane sa np. do GB.
Czyżby MAN nie wycofał się z E5 z silnikami bez adblue, w końcu mieli przygotowane silniki do produkcji ale zarzucili projekt z powodu kryzysu Ciekawostka - tak wyglada tłumik E6 waga okolo 150kg. Ciekawe kiedy pokarzą E6 z adblue i egr |
Autor: | noga93 [ 26 gru 2011, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: LKW bez adblue wysylane sa np. do GB.
Skoro tam są MANy z normą E5 bez AdBlue to dlaczego nie ma ich w innych krajach, a tylko tam??Normy są normami. Skoro spełniają E5 bez dodatku mocznika to nie ograniczali by tylko produkcji tego dla jednego kraju... To się kupy nie trzyma. Pokaż jakieś fotki, albo artykuły bo nie wierze. Tylko nie dawaj fotek E4... |
Autor: | MAN [ 26 gru 2011, 22:34 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Pewnie mogą być specjalne wersje podwozi dla wojska czy straży pożarnej bez adblue, ale nie wersje cywilne |
Autor: | kanalia [ 26 gru 2011, 23:33 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
A co sądzicie o silniku D26 18.480 ? |
Autor: | MAN [ 26 gru 2011, 23:36 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: A co sądzicie o silniku D26 18.480 ?
Brałbym w ciemno D26 w porównaniu z D20. D26 jest to powiększony D20 średnica tulei 126mm zamiast 120mmMoc i moment obrotowy tego silnika samo mówi za siebie |
Autor: | kanalia [ 27 gru 2011, 13:33 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Dobra A jak z żywotnościa podzespołów i jakie spalanie ? |
Autor: | Misza59 [ 09 sty 2012, 16:33 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Spalanie porównywalne z 18.440. Średnie miesięczne na plandekach po UE 30-32L/100km |
Autor: | rufikus [ 11 sty 2012, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Fotka "kabrioleta" TGS anglika EURO5-AGR, sorka za jakosc robione z telefonu FZTYP: TGS 26.360 6X2-2 BL Zgadza EURO5-AGR w wiekszosci produkowane sa na Anglie ale nie jest to regula http://hostuje.net/file.php?id=4505f839 ... 1896a9bb6d Cytuj: Cytuj: LKW bez adblue wysylane sa np. do GB.
Skoro tam są MANy z normą E5 bez AdBlue to dlaczego nie ma ich w innych krajach, a tylko tam??Normy są normami. Skoro spełniają E5 bez dodatku mocznika to nie ograniczali by tylko produkcji tego dla jednego kraju... To się kupy nie trzyma. Pokaż jakieś fotki, albo artykuły bo nie wierze. Tylko nie dawaj fotek E4... |
Autor: | muniamus [ 17 sty 2012, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Witam, mam pytanie: Jakie wtyczki (12 i 24 v) są w TGA? I w jakich miejscach? I czy są tam fabrycznie gniazdka zwykłe, takie jak w domu? Widziałam takie w jednej kabinie... |
Autor: | transbol [ 17 sty 2012, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Fabrycznie masz 24V przy radiu i 12V na taką małą wtyczkę na dole konsoli środkowej. A domowe wtyczki org nie wychodziły. |
Autor: | muniamus [ 17 sty 2012, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Dzięki transbol za odp. Czyli to co widziałam ("domowa" wtyczka taka biała, zwyczajna za siedzeniem kierowcy na dole - na tej skrzyni) to musiała być dorobiona własnoręcznie? Czy takie coś może " utrzymać" laptopa np? Jest szansa na przedłużacz? I jeszcze jedno: koło radia jest ta (jak mówisz 24v) i ona jest na zapalniczke + jakieś dwa wejscia są na dole konsoli środkowej (jak mówisz mała 12v) - to ta bliżej kierowcy ? Bo na tej od pasażera, na zaślepce jest napisane 24v. |
Autor: | transbol [ 17 sty 2012, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
U mnie od pasażera jest bodajże 12V i mam tam tylko jedno gniazdo z małym wejściem i dorobione 12V na zwyczajną zapalniczkę pod TV. |
Autor: | s.szymon [ 21 sty 2012, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Cytuj: Dzięki transbol za odp.
Miernik do ręki i jazda, będziesz mieć pewność
Czyli to co widziałam ("domowa" wtyczka taka biała, zwyczajna za siedzeniem kierowcy na dole - na tej skrzyni) to musiała być dorobiona własnoręcznie? Czy takie coś może " utrzymać" laptopa np? Jest szansa na przedłużacz? I jeszcze jedno: koło radia jest ta (jak mówisz 24v) i ona jest na zapalniczke + jakieś dwa wejscia są na dole konsoli środkowej (jak mówisz mała 12v) - to ta bliżej kierowcy ? Bo na tej od pasażera, na zaślepce jest napisane 24v. |
Autor: | noga93 [ 29 sty 2012, 14:19 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Coś na odświeżenie tematu:) MAN TGA 18.440 TRANSMESS na sprzedaż |
Autor: | SIOJU [ 01 mar 2012, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Mam pytanie do użytkowników Mana z silnikiem 430 KM. Czy przy stałym ładunku 24 t - jazda tylko po kraju, norma 32 litry jest realna do utrzymania. |
Autor: | Grzybek_3 [ 01 mar 2012, 21:44 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Panowie mam pytanie ile może palić Man TGA 410A solówka ładowność 13000kg (zabudowa chłodnia 19 miejsc paletowych), jazda mieszana do 400km dziennie to max. Słyszałem że mogą sie zadowolić 28 litrami ??? To prawda??? |
Autor: | transbol [ 01 mar 2012, 21:58 ] |
Tytuł: | Re: Man TGA |
Całkiem możliwe, nasz ciągnik z firanką wychodzi 29-31 ;P |
Strona 16 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |