Strona 17 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 1923 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 01 mar 2012, 22:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Mam pytanie do użytkowników Mana z silnikiem 430 KM.
Czy przy stałym ładunku 24 t - jazda tylko po kraju, norma 32 litry jest realna do utrzymania.
Nie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 01 mar 2012, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Cytuj:
Mam pytanie do użytkowników Mana z silnikiem 430 KM.
Czy przy stałym ładunku 24 t - jazda tylko po kraju, norma 32 litry jest realna do utrzymania.
Nie.
Myślę, że trzeba liczyć koło 35. Ten silnik w MANach to chyba jeden z najbardziej paliwożernych.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 01 mar 2012, 22:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2008, 15:48
Posty: 152

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
Mam pytanie do użytkowników Mana z silnikiem 430 KM.
Czy przy stałym ładunku 24 t - jazda tylko po kraju, norma 32 litry jest realna do utrzymania.
Nie.
Myślę, że trzeba liczyć koło 35. Ten silnik w MANach to chyba jeden z najbardziej paliwożernych.
Jest możliwe :)Tylko trzeba umieć dostosowywać biegi do prędkości wiem bo sami mieliśmy takowego.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 02 mar 2012, 1:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 gru 2010, 18:34
Posty: 15
GG: 0

Nie wiem czy macie problemy z jazda czy powinniście iść "lepić chleb do piekarni...". Każdy Man od 362, 372, 422, 403, 414, 464, 410, 430, 460, 480, 510, nie spalił przy jeździe po Polsce przy 26t (pełno-pełno wanną) więcej jak 33L. Albo szkoła eco-drivingu, albo zmienić kierowce. (do 20 latach MAN z małymi przerwami na inne marki.) Pozdrawiam.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 mar 2012, 2:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Bo kolego nie doliczyłeś oszczędności :mrgreen:
wg mnie też jest to paranoja co piszą że man to żarłok a scania oszczędna jak babcia na emeryturze :lol:

_________________
MAN


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 mar 2012, 10:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cały czas 24t i 32 litry po kraju? Jeśli wy uważacie, że to jest możliwe, to ja nie chciałbym za wami jeździć...

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 mar 2012, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2008, 15:48
Posty: 152

Cytuj:
Bo kolego nie doliczyłeś oszczędności :mrgreen:
wg mnie też jest to paranoja co piszą że man to żarłok a scania oszczędna jak babcia na emeryturze :lol:
Bo większość kierowców którzy to piszą to albo nie mieli dobrze szanowanego egzemplarzu albo nie umieją jeździć.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 05 mar 2012, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 gru 2010, 18:34
Posty: 15
GG: 0

Wszystko jest możliwe, jesli uważasz inaczej istnieje coś takiego jak szkoła eco-drivingu. Każdy ma się za asa kierownicy. Odróżniamy też kierowców od łaczników między kierownicą i pedałami:)


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 17 kwie 2012, 21:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

A jak wygląda awaryjnośc silników o mocy 390 KM i jak z ich spalaniem ?

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 21 kwie 2012, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Cytuj:
Cały czas 24t i 32 litry po kraju? Jeśli wy uważacie, że to jest możliwe, to ja nie chciałbym za wami jeździć...
Co prawda dopiero od 4 tygodni trenuje TGX ale silnik 440km. Komputer kasuje zawsze w poniedziałek, po takich 4 cyklach nie mam większego tygodniowego spalania większego niż 32,7l,w tym używam sprężarki do wydmuchu. Trasy raczej po płaskim 50% kilometrów 40 t DMC, reszta pusty ok. 12,5t

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 22 kwie 2012, 20:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Odpowie mi ktoś :?:

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 27 kwie 2012, 13:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

A tak trudno poszukać? Jest na forum w garażu 5star 390...?!

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 27 kwie 2012, 19:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Jeździłem MANem 430 w automacie na Hiszpanię przez Irun i norma wychodziła w granicach 29L więc wszystko jest możliwe.

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 28 kwie 2012, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

No i po TGX. teraz jet TGA ale też 440km. Przy okazji mam w nim lodówkę. Jest tam pokrętło regulacyjne, które albo nie działa albo jest jeszcze jakiś pstryczek żeby ją uruchomić. Znajdzie się jakaś dobra dusz, która podpowie jak to ustrojstwo uruchomić

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 29 kwie 2012, 6:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
No i po TGX. teraz jet TGA ale też 440km. Przy okazji mam w nim lodówkę. Jest tam pokrętło regulacyjne, które albo nie działa albo jest jeszcze jakiś pstryczek żeby ją uruchomić. Znajdzie się jakaś dobra dusz, która podpowie jak to ustrojstwo uruchomić
Jeśli lodówka była fabrycznie zamontowana a nie później dokładana przez kogoś to na środkowej konsoli z dźwignią hamulca ręcznego i sterownikiem od ogrzewania powinien być klawisz do włączania lodówki, na klawiszu narysowana taka śnieżynka :wink: .
Pokrętłem na lodówce tylko ustawiasz temperaturę, sprawdź czy czasem nie miga dioda koło tego pokrętła jeśli tak to odczytaj kody migowe.
Poza tym sprawdź czy masz podłączony kabel do lodówki :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 29 kwie 2012, 12:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Jeździłem MANem 430 w automacie na Hiszpanię przez Irun i norma wychodziła w granicach 29L więc wszystko jest możliwe.
Teraz to są normalne normy skończyły sie już auta które paliły 35-36L. 13 litrowe volvo+chłodnia max ładunek 30.5L :mrgreen:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 29 kwie 2012, 13:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Cytuj:
Cytuj:
No i po TGX. teraz jet TGA ale też 440km. Przy okazji mam w nim lodówkę. Jest tam pokrętło regulacyjne, które albo nie działa albo jest jeszcze jakiś pstryczek żeby ją uruchomić. Znajdzie się jakaś dobra dusz, która podpowie jak to ustrojstwo uruchomić
Jeśli lodówka była fabrycznie zamontowana a nie później dokładana przez kogoś to na środkowej konsoli z dźwignią hamulca ręcznego i sterownikiem od ogrzewania powinien być klawisz do włączania lodówki, na klawiszu narysowana taka śnieżynka :wink: .
Pokrętłem na lodówce tylko ustawiasz temperaturę, sprawdź czy czasem nie miga dioda koło tego pokrętła jeśli tak to odczytaj kody migowe.
Poza tym sprawdź czy masz podłączony kabel do lodówki :mrgreen:
Dzięki za podpowiedź. Maszyna jest od nowości w firmie. Na pewno jest oryginalna.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 13 maja 2012, 23:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 25 maja 2012, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Czy silnik 480 KM (euro 3, 2005 rok) miał jakieś bolączki? Czego się spodziewać przy przebiegu 700 tkm?


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 25 maja 2012, 19:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Czy silnik 480 KM (euro 3, 2005 rok) miał jakieś bolączki? Czego się spodziewać przy przebiegu 700 tkm?
Jak trafisz na dobry egzemplarz to możesz mieć jedynie problemy z wtryskami w systemie paliwowym common rail przy tym przebiegu
Reszta osprzętu silnika poza układem paliwowym jest taka sam jak w 460-tce

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 17 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 115 16 17 18 1923 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: