Strona 18 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20162 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 24 lis 2007, 13:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

Coraz bardziej mieszacie, czas pracy a jazdy to dwie odrębne kwestie o ile czas pracy możesz przeciągnąć do 14-15h to czas jazdy max.10h jeśli go przekroczysz to 15-20min. z opisem na tarczcce lub wydruku a resztę teorii możesz sobie ...chyba że masz dar przekonywania


Tytuł:
Post Wysłano: 25 lis 2007, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 16:13
Posty: 62

Ustawy, rozporządzenia
do pobrania... (pdf)

http://www.tachografy24.pl/pdf/czas_pracy_kierowcy.pdf


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lis 2007, 2:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2007, 19:03
Posty: 107
Lokalizacja: Zielona Góra

To kiedy w końcu należy włożyć nową tarczkę?

- po rozpoczęciu nowego okresu?
czy
- po rozpoczęciu nowej doby zegarowej (00:00) ?

_________________
Nie warto wdawać się w dyskusję z "debilem" bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lis 2007, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

po upłynięciu 24h od włożenia poprzedniej tarczki

w jednym okresie 24godzinnym możesz używać tylko jednej tarczy.

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 30 lis 2007, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2007, 19:03
Posty: 107
Lokalizacja: Zielona Góra

Czyli jeżeli rozpoczynam jazde w poniedzialek o 7 rano, jadę 4,5h potem pauza 45min i znowu 4,5h jazdy to mamy wtedy godzinę 16:45. Robimy pauze 11h i mamy godz. 3:45 rano we wtorek.

To mam jeszcze jechac na tej samej tarczce do godz. 7:00 :?: :?:
(Wtedy będzie równo 24h na jednej tarczce).

_________________
Nie warto wdawać się w dyskusję z "debilem" bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 0:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

We wtorek przed ruszeniem wkładasz nową tarczkę i jedziesz.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 12:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

Paźdź - jeśli chłopak zastosuje sie do tego co napisałeś i włoży tarcze o 3:45 we wtorek rano

to jak bedzie miał pecha trafić na kontrole drobiazgową i czepialską
to dostanie nagrode w wysokości 50 - 1500złotych za:

"Nieuzasadnione użycie kilku wykresówek w ciągu tego samego 24-godzinnego okresu - za każdy dzień, jeżeli wskutek tego kontrola była:"
przy założeniu optymistycznym że
"nie ma wątpliwości co do zapisów na wykresówkach"

to cytat bezpośrednio z ustawy o TD

ja wiem że 'może' sie nie przyczepią, bo 'może nie zwrócą na to nawet uwagi' , ale wole założyć wariant pesymistyczny, co będzie jak zwrócą uwage..

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 13:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2007, 19:03
Posty: 107
Lokalizacja: Zielona Góra

Czyli wg tego co napisał Krecik to jak wyjeżdżam na tydzień i w pierwszy dzień zaczynam jazde o 7:00 rano to już przez cały tydzień zmieniam tarczke codziennie o 7:00 rano ?

_________________
Nie warto wdawać się w dyskusję z "debilem" bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..


Tytuł:
Post Wysłano: 01 gru 2007, 15:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 gru 2005, 11:11
Posty: 155
GG: 3235417
Lokalizacja: Legionowo

tresor oczywiście, że nie. Np. jakby zmiana tarczki wypadła Ci o 4 rano to specjalnie będziesz się zrywał ze snu? Co to wtedy jest za pauza? Tarczkę można zmienić minimum po upłuwie 12 godzin.
Ja zawsze robiłem tak ileś tam jazdy jakiejś pracy typu rozładunek pauza 9 bądź 11 i nowa tarczka i tak codziennie.
Dobra kierowcy nie musi trwać 24 godziny zegarowe może trwać 15 godzin.

_________________
http://www.fan4truck.bo.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2007, 0:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2006, 17:43
Posty: 7
Lokalizacja: Toruń

Po skończonej jeździe na parkingu gdzie będzie się kręcić pauzę wyciągasz tarczkę wpisujesz kilometry itp. Czekasz aż pauza sie skończy i wkładasz nową tarczkę. Kilometry wpisujesz te same co na poprzedniej zapisałeś jako koniec jazdy(bo przecież odpoczywałeś i nigdzie nie jeździłeś). To jest najlepszy sposób. Ja tak robie i jest ok. A, że na tarczy widać o której była włożona i wyjęta to nie ma problemu z policzeniem ile wynosiła pauza.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2007, 10:28

To, co pisze pinio to jest tzw. francuski model pauzy. czyli na otwartym tacho kręci się pauzę. Wówczas nie ma ma tarczce wyrysowanego odpoczynku, ale z kilometrów zakończenia i rozpoczęcia wiadomo, że pojazd był na postoju.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2007, 15:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

Jaki francuzki model :?: ,może chiński? W rozp. WE.561 jest napisane jak byk,kierowca po zakończeniu pracy rozpoczyna odpoczynek w związku z tym wyjmuje wykresówkę i ją opisuje.Jeżeli odbiera odpoczynek(nawet na leżance w samochodzie)to w świetle przepisów dysponuje swobodnie swoim czasem i nie PRACUJE,a skoro nie pracuje to nie powinien "DOTYKAC"tachografu bo on już nie jest w pracy.Bierze natomiast po zakończeniu odpoczynku tarczę i na odwrocie zakreśla ręcznie w odpowiedniej rubryce okres odpoczynku.Jeżeli zdarzy się tak że odpoczynek wypadnie na przełomie dwóch dób "zegarowych" to na ostatniej wykresówce dojeżdża z kreską do 24,a na wykresówce na której zacznie nowy okres rejestracji dojeżdża do momentu w którym wkłada ją do tachografu,i tyle takie są fakty i prawo.

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Tytuł:
Post Wysłano: 02 gru 2007, 23:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2007, 19:03
Posty: 107
Lokalizacja: Zielona Góra

Nie rozumiem ostatnich dwóch linijek

_________________
Nie warto wdawać się w dyskusję z "debilem" bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..


Tytuł:
Post Wysłano: 08 gru 2007, 14:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2007, 15:28
Posty: 13

Witam
Mam pytania na które chciałbym uzyskać odpowiedź.
W ten poniedziałek zetknelem się z następująca sytuacja : a mianowicie podjechałem pod załadunek, tak się złożyło ze tarczkę włożyłem o godzinie 5:00 rano no i wiadomo 13 godzin pracy czyli o godzinie o godzinie 20:00 trzeba by było robić 11h odpoczynku. Lecz sytuacja zmusiła mnie do tego abym właśnie dopiero zaczął swoja aktywność po upływie 16 godzin no i na tarczce rysy ja mi się podjazdy. Załadowałem auto o 1:00 wieczorem 4h snu no i o 5:00 nowa tarczka i pojechał bo termin gonił. I tu mam pytanie do was czy tak zrobić. Pytałem się kierowców doświadczonych to mówili mi ze nic złego się nie stało i ITD nie będzie się do tego przyczepiać.
Dzięki pozdrawiam wszystkich.


Tytuł:
Post Wysłano: 09 gru 2007, 15:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

a co robiłeś przez 13 godz.?

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 11:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2007, 15:28
Posty: 13

Stałem i czekałem na załadunek. Straszna kolejka była.


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 13:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 paź 2006, 13:17
Posty: 10
Lokalizacja: Polska

Cytuj:
Stałem i czekałem na załadunek. Straszna kolejka była.
Jeżeli stałeś i nie ruszałeś pojazdu wtedy rysowało ci pauzę i w takiej sytuacji masz 13 godz. odpoczynku
a jeśli przez te 13 godz. podjeżdżałeś co jakiś czas to na tarczce masz wyrysowaną prace! i w takiej sytuacji powinieneś zrobić co najmniej 9godz. odpoczynku aby mieć wyrysowaną nieprzetrwalną pauzę zanim ruszysz dalej
(w takiej sytuacji na przyszłość proponuje ci robić ta pauzę na otwartym tacho - pod warunkiem ze podjazd będzie niewielki) :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 14:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2007, 17:56
Posty: 118
GG: 112549
Lokalizacja: Szczecin

do kolegi pazdz nie zapomnajmy ze w ciagu doby(24h) mozemy jechac 9 badz 10 godzin wiec jak jedziesz 2x po 4,5 h robisz pauze miedzy nimi dla latwiejszego liczenia 1h to masz 10 godzin z doby a nowa szychte mozesz ruszyc dopiero po 14 godzinach, jak bedziesz mial na 1 tarczce 9h jazdy pauze 11 h i ruszysz dalej to ci dopierdziela

_________________
Pozdrawiam

PrusaX


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 wrz 2007, 17:44
Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa

a przepraszam, za co dopierdzielą ???

_________________
Krzysiek


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 16:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2006, 15:14
Posty: 114
Lokalizacja: Tychy

Pewnie koledze PrusaX chodzi o to samo co koledze krzysiekjx1 na stronie 15 tego tematu.

_________________
==========================================


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 18 z 162 [ Posty: 3235 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20162 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: