wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Scania serii 4 http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=497 |
Strona 19 z 28 |
Autor: | dłużyca18 [ 15 wrz 2010, 18:32 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Moja też , ale znam trochę niemiecki, to coś niecoś rozumiem, a jak nie to jadę ze słownikiem.
Spoko chyba będe musiał zrobic tak samo.lepiej umiem angielski:P Pozdro |
Autor: | 6_MarcineK_6 [ 28 wrz 2010, 17:17 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
a tu 2 Scanie z mojej kariery 1. Scania 164L 480 v8 2. Scania 124L 420 |
Autor: | gagus27 [ 09 paź 2010, 17:07 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Mam parę fotek scani ze znajomej mi firmy |
Autor: | adi2103 [ 09 paź 2010, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Czyżby te Scanie były z Szemudu? |
Autor: | mek [ 09 paź 2010, 23:58 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Witam czy macie jakiś patent na tą latająca szuflade w Scanii ? Na dziurach sama sie mi już otwiera i to w drugim samochodzie już, troche to jest denerwujące. Czy da sie jakoś wymienić te ślizgi/prowadnice ? |
Autor: | TczewTomek [ 10 paź 2010, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Tak prowadnice możesz wymienić . Są one dostępne chyba tylko w serwisach i do najtańszych nie należą .. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 10 paź 2010, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
W dobrym sklepie z materiałami meblowymi dokupisz. Jest to prowadnica szuflady z pełnym wysuwem. Na pewno będzie taniej niż na serwisie |
Autor: | mek [ 10 paź 2010, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Ok wyjme ją i spróbóje w meblowych poszukać, ale to wystarczy ją wymienić żeby sie szuflada zamykała? Nie powinno tam być jakiegoś zamka/magnesu żeby ją utrzymywał? Wam sie nie otwiera na dziurach ? |
Autor: | 6_MarcineK_6 [ 10 paź 2010, 16:49 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
mi też się otwierała ale ja to pod nią podkładam coś i w dodatku spinałem ją tym ekspandorem ale u mnie ona była lekka bo tylko tam się znajdowała "Tuba" . |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 10 paź 2010, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Nie powinno tam być jakiegoś zamka/magnesu żeby ją utrzymywał?
Jeśli jest prowadnica z pełnym wysuwem to ma ona już "wkomponowane" gumki( czy tam plastiki) co ją blokują, o to się nie martw.
|
Autor: | gagus27 [ 17 paź 2010, 7:41 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Cytuj: Czyżby te Scanie były z Szemudu?
Scanie nie z Szemuda ale ta pomarańczowa z Dobrzewina a Andrzejewski z kołobrzegu tylko u nas zjeżdża na postój bo to trochę daleko.Ale cały czas się tu kręcą ta Scania Andrzejewski jest sprzedana na jej miejsce wszedł Daf xf105, wiem u kogo jest także mogę zapodać parę fotek |
Autor: | eRKaZet [ 21 paź 2010, 17:14 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
(C) Zdjęcie mojego autorstwa |
Autor: | TczewTomek [ 28 lis 2010, 18:21 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Siemka ... mam pytanie co oznaczają i do czego służą klawisze zaznaczone czerwonymi prostokątami na poniższym zdjęciu : |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 28 lis 2010, 19:53 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
1, Wyłącznik do "buczka" od wstecznego, jak wrzucisz wsteczny to powinno robić "pip pip" , tym klawiszem "wyciszasz" pipczenie, np. gdybyś cofał na hali (sory nie wiedziałem jak to inaczej określić) 2. Klapa na wylocie spali, czyli coś w stylu ham. górskiego, w położeniu AUT uruchamia sie samoczynnie wraz z wciśnięciem pedału hamulca, uruchamia się także na ostatnim stopniu retardera. |
Autor: | TczewTomek [ 20 sty 2011, 17:39 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Koledzy mam pytanie... czym się różni skrzynia biegów GRS 900 od GRS 920R ? I czy ewentualnie części z jednej będą pasowały do drugiej ? |
Autor: | ScaniaV8 164L [ 02 mar 2011, 16:31 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Hello. Does anybody have a picture about this Scania?? http://www.youtube.com/watch?v=SDGPbXjjm9c (Czy ktoś ma zdjęcie tego Scania? ) |
Autor: | PIRS-BT [ 02 mar 2011, 16:39 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
R na końcu oznaczenia skrzyni oznacza retarder |
Autor: | Piter91 [ 03 mar 2011, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: Scania serii 4 |
Według mnie jedna z najlepszych serii w historii Scanii. Pomimo tego wysokiego tunelu, który skutecznie rozkładał przestrzeń na łopatki w małych kabinach typu P, CR19, to jednak pod względem eksploatacji nie można narzekać. Mieliśmy taką CR19 z '97 roku. Silnik na pompie, klima, retarder, itd. Chodziło to cudownie, choć miała najechane prawie 900 tys. Potem przyszła R-ka z '05 prawie z 700 tys. przebiegu. O ile z tamtą nie było żadnych komplikacji, to R troszkę do mnie uprzedziła. 4-ka pod kiper idealna, i do każdej innej wymagającej pracy. |
Strona 19 z 28 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |