wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Przewóz kruszywa http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8028 |
Strona 19 z 39 |
Autor: | klimas2 [ 12 kwie 2012, 13:52 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
http://www.gitd.gov.pl/content/wysypal- ... c-kontroli |
Autor: | Kulig [ 31 sie 2012, 18:01 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Kolejka za rozładunkiem pszenicy w porcie Gdynia. |
Autor: | Bielik_NS [ 31 sie 2012, 18:38 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj:
Grubo !!! to ile tam sie stoji od wjazdu na parking do wysypu ??
|
Autor: | Kulig [ 31 sie 2012, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Grubo !!! to ile tam sie stoji od wjazdu na parking do wysypu ??
My tam staliśmy 35h. Na parkingu było około 250 autek.
|
Autor: | transbol [ 31 sie 2012, 19:29 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Cytuj: Grubo !!! to ile tam sie stoji od wjazdu na parking do wysypu ??
My tam staliśmy 35h. Na parkingu było około 250 autek. |
Autor: | Ciastek [ 31 sie 2012, 20:03 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
A gdzie dokładnie wy staliście w tej Gdyni ? |
Autor: | Kulig [ 31 sie 2012, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Parking przy ulicy Chrzanowskiego w Gdyni. Dokładnie możesz zobaczyć tutaj: http://maps.google.pl/maps?hl=pl&ll=54. ... 8&t=h&z=17 |
Autor: | MAN [ 31 sie 2012, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Cytuj: Grubo !!! to ile tam sie stoji od wjazdu na parking do wysypu ??
My tam staliśmy 35h. Na parkingu było około 250 autek.Cytuj: A gdzie dokładnie wy staliście w tej Gdyni ?
Ulica Chrzanowskiego boczna od Polskiej w porcie Gdyńskim
|
Autor: | Goru [ 04 lis 2012, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Odświeżam temat, zestawem z Niemiec |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 07 lis 2012, 0:35 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Nie rozumiem mentalności w konfigurowanie pojazdów pod wywrotki. Jak na wyżej załączonym zdjęciu, naczepa pod typowy lokalny transport kruszyw a ciągnik jak z miedzynarodówki dla podwójnej obsady i gdzie tu logika europejskiego oszczędzania. Taki skład napewno waży ok 15 ton zamiast ładownością zarabiać kasę jeżdżąc w koło komina a kierman i tak śpi w domu. |
Autor: | Fuller [ 07 lis 2012, 10:08 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
no czasem tak się zdarza jak mówisz, ale są firmy które jeżdzą po całej Polsce i kierowca jest np. od pon-piątku a aucie. |
Autor: | Leszek [ 07 lis 2012, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Nie rozumiem mentalności w konfigurowanie pojazdów pod wywrotki. Jak na wyżej załączonym zdjęciu, naczepa pod typowy lokalny transport kruszyw a ciągnik jak z miedzynarodówki dla podwójnej obsady i gdzie tu logika europejskiego oszczędzania. Taki skład napewno waży ok 15 ton zamiast ładownością zarabiać kasę jeżdżąc w koło komina a kierman i tak śpi w domu.
Jak napisał kolega zestaw jest z Niemiec. Tam kierowca się bardziej szanuje, samochody też są w lepszym stanie. Nie wiem jak jest z płatnościami czy płacą od przewiezionych ton? Czy poprostu od kursów?
|
Autor: | Fuller [ 07 lis 2012, 16:13 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę) nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta. |
Autor: | Patryg [ 07 lis 2012, 17:13 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta. jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Są firmy które nie płaca za przeładowane auto. jak masz mega lekki zestaw który na pusto ma 12,5 tony i na wadze masz 40 ton dmc u nich to płaca Ci za 27,5 tony |
Autor: | Fuller [ 07 lis 2012, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Cytuj: poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta. jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Są firmy które nie płaca za przeładowane auto. jak masz mega lekki zestaw który na pusto ma 12,5 tony i na wadze masz 40 ton dmc u nich to płaca Ci za 27,5 tony o to przepraszam kolego , mój błąd i mojego szefa, widocznie nie wie co podpisywał i jaką ma umowę , jak , ile , za co mu płacą. za to Ty wiesz lepiej bo "wiesz o czym piszesz" a ja nie jeszcze raz przepraszam... |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 07 lis 2012, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Cytuj: poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta. jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Są firmy które nie płaca za przeładowane auto. jak masz mega lekki zestaw który na pusto ma 12,5 tony i na wadze masz 40 ton dmc u nich to płaca Ci za 27,5 tony |
Autor: | bosman [ 09 lis 2012, 13:46 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Cytuj: poza tym niektóre firmy mają wymóg że np. ma być 26Ton (ja pod taką teraz jeżdzę)
nie przyjmują mniej , a jak weźniesz więcej to i tak zapłacą za 26, więc nie ma sensu mieć super lekkiego auta. jeśli nie wiesz o czym piszesz to nie pisz. Są firmy które nie płaca za przeładowane auto. jak masz mega lekki zestaw który na pusto ma 12,5 tony i na wadze masz 40 ton dmc u nich to płaca Ci za 27,5 tony Jeśli firma X ładuje srednio 26ton, a firma Y ładuje średnio 27 ton to stawka na tej samej trasie dla firmy Y będzie wyższa... zleceniodawcom nie opłaca się płacić od życzeniowych 26,5tony, ponieważ utrzymanie takiego średniorocznego ładunku 26,5tony jest w praktyce nie możliwe. Każda firma szuka oszczędności i firmy transportowe zaczeły ładować po minimum lub poniżej. Większość zleceniodawców szybko zareagowała i nie da się "okradać". Nadal posiadanie lżejszego zestawu jest opłacalne: 1. można więcej załadować, 2. mniejsze ryzyko przeładowania, 3. Chude zestawy łatwiej sprzedać, Nie znam obecnie firmy gdzie wyjedziesz powyżej 40200kg... o 20kg nie wypuści z zakładu i koniec gadania. Nikt nie będzie w obecnych czasach nadstawiał karku dla kilku zł zysku. |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 14 lis 2012, 19:56 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
To jeżdzisz w bardzo cywilizowanej okolicy. Tutaj gdzie ja operuję sypią i wypuszczają ile się da a póżniej heja na skróty po 15-nastkach. Jeszcze długo ludzie nie zrozumią że to jest oszukiwanie samego siebie. |
Autor: | bosman [ 15 lis 2012, 0:15 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: To jeżdzisz w bardzo cywilizowanej okolicy. Tutaj gdzie ja operuję sypią i wypuszczają ile się da a póżniej heja na skróty po 15-nastkach. Jeszcze długo ludzie nie zrozumią że to jest oszukiwanie samego siebie.
Kopalnie zachodnich koncernów nie pozwalają sobie na wałki, u prywaciarzy jest inna bajka. Samochody zewnętrznych firm max 42500, własne auta 50ton i jazda. A poźniej chodzi taki po szrocie kupuje zardzewiałe ośki i spawa resory. A odnośnie jazdy po tonażach to zawsze i wszędzie ktoś kombinuje ale jak dorwą to 300zł... no coż tutaj kierowca decyduje i on jest odpowiedzialny. |
Autor: | Fuller [ 15 lis 2012, 0:41 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
z jaką wagą wypuszczą to zależy wszystko od zakładu. w jednej firmie która ma ponad 20 kopalni na różnych zakładach są różne przepisy-a firma ta sama! ja się spotkałem z takimi zasadami u nich -ładują do 40ton z tolerancją 2% -ładują do 40ton, +tolerancja 2% od masy ładunku -do 40ton i koniec kropka-nie interesuje ich nawet tolerancja stosowana przez ITD jak się nie zmieścisz w tolerancji to nie da rady wydrukować dokumentów. |
Strona 19 z 39 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |