wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Flota MMJ Transport
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34689
Strona 20 z 85

Autor:  Mihu [ 01 mar 2014, 21:10 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Cytuj:
Mihu podziwiam Twoją cierpliwość, oby Ci dalej dopisywała.
Różnie z tym bywa, ale ogólny "bilans chęci" jak najbardziej do przodu :wink:

A tak poza tym to 2 zdjęcia po dzisiejszej myjni - tak dla kontrastu do ostatnich zdjęć. Lampki w grillu co prawda nie Helli (mają problem ze ściągnięciem...), więc z braku - laku póki co, założyłem takie z Autosa za 7 zł brutto/szt :lol:

Obrazek Obrazek

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 21:12 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Ładny ten twój gruz. :mrgreen:


Dodając mege do actrosa i pomnożyć to przez prawdopodobną wymiane sprzęgła przeze mnie, to ja kapituluje.

W actrosie na mega kółkach te stopnie są najlepsze.

Autor:  Mihu [ 01 mar 2014, 21:25 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Cytuj:
Dodając mege do actrosa i pomnożyć to przez prawdopodobną wymiane sprzęgła przeze mnie, to ja kapituluje
Skapitulujesz po któreś z kolei butelce przezroczystego płynu - ja już trenuję :twisted:
Cytuj:
W actrosie na mega kółkach te stopnie są najlepsze.
Motorynka :lol:
Cytuj:
Ładny ten twój gruz. :mrgreen:
Dzięki :wink:

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 21:42 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Cytuj:
Skapitulujesz po któreś z kolei butelce przezroczystego płynu - ja już trenuję
Po pijaku nie trafiam wałkiem w tarcze.

Autor:  Mihu [ 01 mar 2014, 21:52 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Cytuj:
Cytuj:
Skapitulujesz po któreś z kolei butelce przezroczystego płynu - ja już trenuję
Po pijaku nie trafiam wałkiem w tarcze.
Panie, pić będziem po robocie - bhp musi być! - ja będę zapijał smutki, Ty będziesz opijał zarobek :lol:

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 21:54 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Opijać to można sprzęgło w ishifcie opłacone jak za actrosa.

Co to za radocha z zarobku, jak tu trzeba się ostro narobić. :lol:

Autor:  Mihu [ 01 mar 2014, 22:01 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Już sobie roboczogodziny podbijasz? :lol: Wszak Robur to proste auto :lol:

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 22:03 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Ale rozmieszczenie komponentów, te ukochane łapy od silnika, stalowe przewody pneumatyczne po prawej i wysprzęglik po lewej, no ja je po prostu kocham :]

Autor:  Mihu [ 01 mar 2014, 22:10 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Widzisz, Mercedes uznał, że mechanik może się przemęczyć - wszak sprzęgło robi się raz na kilkaset tkm :wink: Albo wręcz przeciwnie - uznali, że na sprzęgło każdy odwiedzi ASO i muszą na czymś zarobić - co więcej musi to być uzasadniona kwota :wink:

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 22:12 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Dlatego kwota od tysiąca w górę nie jest wygórowana.

Autor:  Mihu [ 01 mar 2014, 22:29 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Kurde... mam takie jakieś dziwne wrażenie, że "każde użyte słowo może zostać użyte przeciwko Tobie" :lol:

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 22:32 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Cytuj:
Kurde... mam takie jakieś dziwne wrażenie, że "każde użyte słowo może zostać użyte przeciwko Tobie" :lol:
Mam takich na rejonie co za 500 wymienią.

Tylko nie dzwoń, że ci doszedł do piątki i dalej nie wchodzą.

Autor:  Mihu [ 01 mar 2014, 22:35 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Cytuj:
Cytuj:
Kurde... mam takie jakieś dziwne wrażenie, że "każde użyte słowo może zostać użyte przeciwko Tobie" :lol:
Mam takich na rejonie co za 500 wymienią.

Tylko nie dzwoń, że ci doszedł do piątki i dalej nie wchodzą.
:lol: Cholera... po kraju to jeszcze by dało radę - na zagranicy 5 może być mało - chyba się nie skuszę :lol:

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 22:38 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Od początku mojej styczności z axszrotem, zachodzę w głowe jak to działa, że co by się nie popsuło w skrzyni to albo dochodzi do piątego biegu, albo gubi piąty, albo zawiesza się na piątym. Zawsze piątka.

Autor:  Kierownik [ 01 mar 2014, 22:51 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Podwpoeiem Ci:
Piątka to w większości pierwszy bieg na dużej skrzyni, wiec jeśli ma coś byś nie halo to właśnie na piątce, lub na czwórce jeśli skrzynią 6 biegowa ...

Ja tam się nie znam, życie i wypity Johny mnie uczy :D .

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 22:54 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Cytuj:
Podwpoeiem Ci:
Piątka to w większości pierwszy bieg na dużej skrzyni, wiec jeśli ma coś byś nie halo to właśnie na piątce, lub na czwórce jeśli skrzynią 6 biegowa ...

Ja tam się nie znam, życie i wypity Johny mnie uczy :D .
Ja wiem, że na logike to tak można sobie wytłumaczyć, ale co ma do tego np usterka sprzęgła.

Autor:  Kierownik [ 01 mar 2014, 23:05 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

No dużo w sumie.
Jeśli np. sprzęgło lekko ciągnie, to przy zmianie z 4 / 5 najbardziej czuć zgrzyty :) .
No i że jeśli już pada synchronizacja to na na 95% właśnie na 1 pierwszym biegu dużej skrzyni czuć najbardziej :D .
No żę nie tak? :mrgreen:

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 23:12 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Pierwszy pada synchronizator na 7 i 8 biegu.

Aczkolwiek masz trochę racji.

Autor:  Kierownik [ 01 mar 2014, 23:20 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

7 i 8smy, to na dużej. Jeśli kiero sprytny, to wie że pierwszy bieg na dużej zwiastuje remont skrzyni włącznie z synchronizacją na 7 i 8 jeśli ma być dla siebie robione, tzn to widać na choince po rozebraniu.
Inna rzecz, że jak robić to wszystko, i mieć na kolejne 700 tkm spokój.

Edit:
Ten 7 i 8 to bolączka ZF. 4 tzn pierwszy na dużej boli najbardziej skrzynie VT.

Autor:  MechanikSochaczew [ 01 mar 2014, 23:23 ]
Tytuł:  Re: MB Actros MPII 1848 MS | Scania R420 Highline

Cytuj:
Inna rzecz, że jak robić to wszystko, i mieć na kolejne 700 tkm spokój.
Na początku każdy tak twierdzi.

Najdroższe ZF'y wychodziły ode mnie po 12kpln, wszystko nowe na oryginale.

Mercedesa na oryginale wymieniając wszystko, to nie wiem czy 2 dychy wystarczy.

Wałek pośredni kosztuje 4tyś zł.

Strona 20 z 85 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/