Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 sty 2012, 12:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Ale też mieliście fajny zestaw: wjazd tyłem i na "3" :D
To chyba nie do mnie, tylko o tych co wtedy zdawali... Ja znowu trafiłem na skośne i równoległe, i znowu prawie zj#@$@%@em na zatoczce - dopiero druga próba z korektą się udała, a już miałem ciepło że drugi raz nawet na miasto nie wyjadę :/ Czyli tak: zatoczka jak dla mnie to zawsze będzie dzieło szatana :lol:

No to powodzenia na następnym podejściu :) Czekam(y) na meldunek ;)

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 28 sty 2012, 12:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 cze 2010, 19:03
Posty: 352
GG: 7049820

@up
A jaki miałeś "myk" na równoległe? Mi instruktor pokazał, że jak pierwszy pachołek będzie w połowie burty to na max kręcę w prawo, prostuję koła jak zobaczę w lewym lusterku tylny wewnętrzny pachołek i trzymam go lekko na rogu, a następnie dokręcam na max w lewo jak w drzwiach po prawej zobaczę ten pierwszy pachołek :P

_________________
W internecie jest wielu oszustów, przelej mi 10 zł, a powiem Ci jak ich uniknąć.


Post Wysłano: 28 sty 2012, 14:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Mi instruktor pokazał, że jak pierwszy pachołek będzie w połowie burty to na max kręcę w prawo, prostuję koła jak zobaczę w lewym lusterku tylny wewnętrzny pachołek i trzymam go lekko na rogu, a następnie dokręcam na max w lewo jak w drzwiach po prawej zobaczę ten pierwszy pachołek :P
Ja sporo wersji słyszałem, Twoja się z nimi pokrywa, ale jako nowość mówi o obserwacji słupka narożnego przez prawe drzwi, żeby ocenić głębokość wjazdu.

Mi przy wjeździe kazali się patrzyć na to gdzie są tylne koła - zarówno przy pierwszym skręcie do środka, jak i do oceny głębokości wjazdu... Dlatego nie zdałem za pierwszym razem, bo w aucie egzaminacyjnym nie było widać tylnych kół... A instruktorowi który tak to wytłumaczył bazując na tym samochodzie jaki był do dyspozycji to po stokroć serdeczne "dzięki" :/ :evil:
Cytuj:
@up
A jaki miałeś "myk" na równoległe?
Jak już mówiłem z opowiadań znałem dużo wersji, które zasadniczo od Twojej różniły się tylko określeniem momentu odbicia (czyli jak głębokość wjechać) - i z tych sensownych to przychodzi mi na myśl tylko jeden, choć nie przetestowany w praktyce: odbijasz wtedy, jak linia przerywana ( ta oznaczająca stanowisko przez którą przejeżdżasz) przetnie Ci się z połową burty.

Ja tego nie stosowałem powiem szczerze... Sam nie wiem jak to robiłem - taki stres że mi pamięć wymazało :lol: A tak serio to ja jechałem na wyczucie bardzo powoli obserwując sytuację w lusterkach. I przydało się, bo źle wybierałem moment skrętu do zatoczki (za wcześnie), a że auto też było ciut za blisko ustawione, to musiałem odsuwać się od pachołka przedniego żeby go nie zgarnąć lusterkiem... No i po korekcie cały "przepis" na wjazd psu na budę się zdaje, bo auto inaczej stoi... Tak więc obserwować ;)

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 28 sty 2012, 15:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 cze 2010, 19:03
Posty: 352
GG: 7049820

Myślę, że ostatnia faza mego sposobu (z obserwacją prawych drzwi) jest dobra. Przecież ciężarówka ma przód ścięty, zanim zobaczysz pachołek w drzwiach czas mnie.. potem czas na obrót kierownicą i w efekcie mieszczę się idealnie w polu. Tak samo analogicznie robię przy wyjeździe od prostopadłego i skośnego:
Najpierw lekko kręcę w prawo aby auto zaczęło skręcić, a następnie obserwuję lewe okno w drzwiach, jak zobaczę słupek na środku okna to kręcę w prawo i mi wychodzi (raz tylko zahaczyłem lusterkiem o słupek bo wjechałem za blisko go).

_________________
W internecie jest wielu oszustów, przelej mi 10 zł, a powiem Ci jak ich uniknąć.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: