wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
WORD Bydgoszcz http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17347 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Pawel Byd [ 18 lip 2009, 14:13 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
Nie wiem ile jeździł, jest to mój kolega z klasy i tyle co mi zdołał napisać na gg że zdał |
Autor: | Jacek_Bydgoszcz [ 18 lip 2009, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
No zdałem zdałem Jeździłem dokładnie 45minut od 13.05 do 13.50 Wszystko poszło po mojej myśli |
Autor: | Andryś [ 18 lip 2009, 23:00 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
Gratuluje jeszcze raz Teraz pewnie będziesz szukał jakieś firmy Transportowej i ''heja'' zagranice. Masz na oku jakąś firmę? |
Autor: | Jacek_Bydgoszcz [ 19 lip 2009, 12:48 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
Nie nie kolego ja jeżdżę u ojca na kraju narazie solóweczką oto link do obejrzenia viewtopic.php?f=44&t=14264&start=20 na drugiej stronie jest dzisiejsza aktualizacja , mam 18lat więc muszę skończyć 21 i wtedy usiąde na zestawik, jeżdżę po kraju narazie z doskoku bo jeszcze się uczę |
Autor: | Andryś [ 22 lip 2009, 13:00 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
Robił ktoś może prawo jazdy kat.C w PZM w Żninie? Interesuje mnie wszystko o tej szkole za każdą informację będę wdzięczny. |
Autor: | szarik [ 22 lip 2009, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
Witam panowie, to pierwszy post na tym forum napisany przezemnie Polecam szkołę jazdy AGORA MIRAŻ, podziękowania dla pana Grzesia Do egzaminu przygotowano mnie w odpowiedni sposob, skutkiem czego egzamin na C zaliczony za pierwszym podejsciem Ponoć mialem przyjemnosc byc sprawdzanym przez najsurowszego instruktora Rafala N. Człowiek ten nie robi co prawda dobrego wrażenia, ale nie o to tu chodzi, do egzaminu trzeba być faktycznie dobrze przygotowanym z drugiej zaś strony jazda ciezarówką to juz nie przelewki Pozdrawiam, Tomek |
Autor: | wombattt [ 11 cze 2011, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
Gdy szedłem na egzamin na C to nigdy wcześniej nie siedziałem w MANie TGL 12.240. Mam już to za sobą więc kilka wskazówek: - obsługa pojazdu - nie wiecie jak? Jest pełno filmików w internecie - jazda po łuku - egzaminator ustawi wam samochód na łuku, spójrzcie czy jest z tyłu zachowany metr i gdy jest wsiądziecie do auta i macie piękne krzaki po lewej przy murze z przodu jest niebieski hydrant, odliczcie sobie ilość krzaków od hydrantu i zapamiętajcie który jest na wysokości ramienia i gdy będziecie cofać na odległość metra ustawcie się na wysokość tego krzaka i tak oto zachowacie metr Nie pamiętam bo stres był ale chyba 4-5 krzak. - po mieście - jeździłem na skrzyni z przebitką w prawo, w MANie TGL jest guzik góra dół. WAŻNE: wciskamy guzik gdy jedziemy na biegu. Załóżmy ruszyliśmy na małej z 3 biegu, gdy samochód nabiera prędkości to już sobie pstrykamy na dużą skrzynie, gdy wciśniemy sprzęgło i wyrzucimy na luz to już się przełączy samo na dużą skrzynię i z 3 od razu wajchą na 5 bieg. To są najważniejsze wskazówki dla tych którzy też nigdy nie siedzieli w TGLu i boją się cofania na odległość metra i skrzyni. Reszta zależy od naszych umiejętności czy zrobimy łuk, parkowania i czy na mieście się uda. Na C+E: - sprzęganie, rozprzęganie - jest pełno filmików jak to się robi ale.. u mnie wystąpiły dwa nietypowe błędy podczas sprzęgania. Pierwszy - za wysoko miałem ustawiony dyszel przyczepy i nie chciał wskoczyć w zaczep. Dyszel odbijał się od lekko wystającego haka w zaczepie a wajchę od haka miałem podniesioną maksymalnie do góry. Rada, podjedźcie na odległość 10 cm i na kolanach ustawcie dyszel pod tą końcówką haka w zaczepie. Drugi problem miałem gdy szczepiłem i nie mogłem podnieść stópki. A wszystko przez to że gdy zgasiłem silnik to amortyzatory siadły. Egzaminator kazał mi odpalić silnik i wtedy na poduszkach samochód się podniósł i podniosłem stópkę do góry. - łuk - tutaj cofamy na wysokość hydranta aby był na wysokości ramienia i jest metr, a gdy cofamy po łuku staramy się jechać przyczepą po przerywanej linii i musi wyjść - Prostopadłe tyłem - jest bardzo mało miejsca.. musimy podjechać prawie pod sam krawężnik przodem auta i gdy będziemy cofać to od razu zacząć mocno łamać samochód. - miasto - ruszamy z 2 i lecimy wszystkie biegi bo z 3 jest ciężko.. Mój egzaminator się czepiał że z 3 ruszam. Niby są po 2 tony w samochodzie i w przyczepie co daje już 4 plus waga samochodu i przyczepy więc lepiej z 2. To tyle, powodzenia |
Autor: | soko [ 27 cze 2011, 14:07 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
zdałem "C" teoria o 7 na jazde wpadłem po 9, koniec po g. 10 więcej opisze później ;D |
Autor: | malwa333 [ 28 mar 2013, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: WORD Bydgoszcz |
nie ma juz nikogo na forum kto zdaje C+E w Bydzi? |
Autor: | Myhame [ 10 lut 2022, 14:04 ] |
Tytuł: | Word Bydgoszcz łuk lat.c |
Cześć ma ktoś porady jak dobrze cofnąć na kat.c Word Bydgoszcz zdaje tam się nowym MAN TGL 12.250 i nie widać Kłomnicy a uczono mnie na starym który miał dłuższą pakę i było ją widać idealnie. Z punktami też ciężko bo egzaminatorzy nie ustawiają idealnie pojazdu na łuku. |
Autor: | mwarszawa [ 10 lut 2022, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: Word Bydgoszcz łuk lat.c |
Cytuj:
Cześć ma ktoś porady jak dobrze cofnąć na kat.c Word Bydgoszcz zdaje tam się nowym MAN TGL 12.250 i nie widać Kłomnicy a uczono mnie na starym który miał dłuższą pakę i było ją widać idealnie. Z punktami też ciężko bo egzaminatorzy nie ustawiają idealnie pojazdu na łuku.
No to powiedz że chcesz ustawić pojazd w pozycji początkowej , teraz przypadkiem nie można wysiadać i sprawdzać na C?
|
Autor: | Myhame [ 10 lut 2022, 18:36 ] |
Tytuł: | Re: Word Bydgoszcz łuk lat.c |
Teraz na c można się na łuku zatrzymywać mamy na zrobienie łuku 5 minut i gdy ustawimy auto dajemy znać egzaminatorowi. Ale wychodzić z auta nie można . |
Autor: | mwarszawa [ 11 lut 2022, 9:11 ] |
Tytuł: | Re: Word Bydgoszcz łuk lat.c |
Poproś egzaminatora o ustawienie w punkcie startowym i tyle , bywają cwaniaki jak chce cię uwalić to uwali |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |