wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Schenker, Warszawa http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=4143 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | DoubleStar [ 27 maja 2013, 8:56 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Ja również podpinam się pod prośbę. Potrzebuję dotrzeć do podprzewoźników Schenkera, najlepiej jeżdżących w Gliwicach. Czy gdzieś można zasięgnąć takich informacji? A może ktoś zna firmy, które u nich jeżdżą? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie |
Autor: | Michał [ 02 cze 2013, 13:55 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Cytuj: Ja również podpinam się pod prośbę. Potrzebuję dotrzeć do podprzewoźników Schenkera, najlepiej jeżdżących w Gliwicach. Czy gdzieś można zasięgnąć takich informacji? A może ktoś zna firmy, które u nich jeżdżą? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie
Tutaj zadzwoń. Wiem, że na pewno ma solówki pod schenkerem, a czy zestawy to już musisz dopytać.604 228 250 |
Autor: | pirek666 [ 30 wrz 2013, 22:25 ] |
Tytuł: | DB Schenker Łódź |
Jak w temacie. Pracował ktoś lub pracuje? Jak wygląda tam praca? Ciężko jest? Dostałem propozycję pracy (bez doświadczenia) u przewoźnika i się zastanawiam... |
Autor: | Maksiu [ 01 paź 2013, 8:33 ] |
Tytuł: | Re: DB Schenker Łódź |
Jeśli dostałeś propozycję od Przewoźnika to pytaj o Przewoźnika a nie o Shenkera,logiczne.... |
Autor: | bułkowski410 [ 02 paź 2013, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: DB Schenker Łódź |
Skoro się zastanawiasz na C+E to zostaje Ci tylko busy albo "solówki"... A tam jest tak że przyjeżdżasz, papierów milion załadować to tak i rozplanować alby jakoś obskoczyć nawet 50 miejsc dziennie, zabrać coś na powrót, rozładować, rozliczyć i paść na pysk... Ale to może być dobra szkoła na początek Pewne jest to, lekko nie będzie ale jak masz jako takie jądra to dasz radę. |
Autor: | pirek666 [ 02 paź 2013, 12:13 ] |
Tytuł: | Re: DB Schenker Łódź |
podobno jest max 18 punktów docelowych i jezdzi sie od rana do wieczora. Chce sie upewnić czy na prawde jest tam tak źle. |
Autor: | bułkowski410 [ 02 paź 2013, 13:18 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Wszędzie są plusy i minusy, ja osobiście nie widzę się w busie czy solówce ale każdy ma inny łeb. |
Autor: | xxx [ 03 paź 2013, 13:43 ] |
Tytuł: | Re: DB Schenker Łódź |
Cytuj: podobno jest max 18 punktów docelowych i jezdzi sie od rana do wieczora. Chce sie upewnić czy na prawde jest tam tak źle.
Nie ma reguly punktów jest tyle ile jest towaru raz mniej raz wiecej, pracuje w biurze dystrybucji ale nie w Schenkerze jak chcesz wiedziec szczegoly co do tej pracy to napisz na prv. ,ogolnie w Schenkerze jest sajgon niektorzy tez mówia kołchoz ,tam nie ma ze cos nie zdasz, dostajesz liste i masz zdac wszystko inaczej kary itd. jak w innych kurierkach ale Schenker to palety glownie no ale i paczki.Im wiecej wywozisz i odbierasz tym wiecej zarobisz im mniej tym mniej do tej pracy trzeba miec specyficzne umiejetnosci,szybko myslec ,dzialac itd.
|
Autor: | użytkownik usunięty [ 03 paź 2013, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: DB Schenker Łódź |
Cytuj: [...]Im wiecej wywozisz i odbierasz tym wiecej zarobisz im mniej tym mniej do tej pracy trzeba miec specyficzne umiejetnosci,szybko myslec ,dzialac itd.
A kierowcy z nocnych linii cegłę na gazie, bo czasy, w jakich pokazali, że da się przejechać to nie raz osobówką ciężko zrobić...
|
Autor: | pirek666 [ 03 paź 2013, 14:17 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Przemyślałem to wszystko i dałem se spokój z schenkerem. Mam kilka numerów do przewoźników, więc jak by kto chciał to moge udostępnić |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 03 paź 2013, 14:51 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Rok, dwa, zdobyć doświadczenie i iść dalej, bo to głupiego robota. |
Autor: | xxx [ 29 paź 2013, 17:41 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Schenker w Szczecinie prawdopodobnie przenosi się do nowego magazynu hali North West Logistics. |
Autor: | BIAMagnumPL [ 12 gru 2013, 16:53 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Witam, co do Schenker'a to nie tylko ich własne auta jeżdzą w barwach lecz nawet prywaciarze którzy są pod nimi podpięci *są czasem pomalowani. Mój szfagier jeździ podpięty pod Schenkera lecz bez napisów. Ma on w Białym jedną baze gdzie stawia auto na ulicy Elewatorskiej gdzie znajduje się magazyn przeładunkowy i inne auta które latają pod Schenkerem też w tym miejscu się przeładowują. On osobiście lata do Pyskowic na jedną z większych baz w PL Schenkera. Ostatnio mi powiedział że oddział z Białego przenoszą na nowo wybudowaną baze gdzieś przed Żółtkami wyjeżdzając z białego kierunek WAW, co najlepsze... Nie będą mogli stawiać tam aut, na starym parkingu też nie bo już nie jest objęty ochroną itp. Więc każdy będzie musiał kombinować jakos... |
Autor: | Ciastek [ 16 gru 2013, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Lekko odchodząc od tematu. Schenker z Gdyni zarządał ostatnio by wszyscy przewoźnicy którzy ciągają naczepy od nich mają zmieniać auta na Euro 5. Ciekawe jak im to wyjdzie. |
Autor: | BIAMagnumPL [ 17 gru 2013, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
No to przewoźnikom się "zagotuje" Bo nie każdy z nich ma pewnie możliwość z nich aby spełnić teraz wymagania na euro 5. |
Autor: | Kierownik [ 17 gru 2013, 21:33 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
Jeżdżą w tej samej firmie, i za ta samą kasę, a jednego jest stać na euro V, a innych nie? Ktoś tu w kulki leci. P.s. Jeśli w Shenker naprawdę tak płaci, że przewoźnika jest stać na auta euro V, to w poniedziałek rano do nich jadę, podpisuję papiery na 5 / 50 / lub ile chcą sztuk od razu. Gorzej jeśli płaci 2,4zł/km a wymaga cudów. |
Autor: | maciek13. [ 17 gru 2013, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: Schenker, Warszawa |
W kilku innych firmach również zaczęli wymagać euro V, lub samochód nie starszy jak 10 lat. |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |