wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://serwis.wagaciezka.com/ |
|
Transport na chiny - jaka firma? http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=45572 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Kierownik [ 26 mar 2016, 9:22 ] |
Tytuł: | Re: Transport na chiny - jaka firma? |
Cytuj: Czekam właśnie na odpowiedź na temat cen frachtów morskich ja tam sie moge nieCo do ładowności kontenera 20" wysokość 2,6" Tara 2150kg Brutto 30,480kg Netto 28,330kg Więc tyle legalnie można załadować w kontener 20 stopowy znac, ale wartosci typu Waga net to, ladownosc, max brutto, wysokosc sa podane na tylnych drzwiach. |
Autor: | MAN [ 26 mar 2016, 9:50 ] |
Tytuł: | Re: Transport na chiny - jaka firma? |
Cytuj: Cytuj: Czekam właśnie na odpowiedź na temat cen frachtów morskich ja tam sie moge nieCo do ładowności kontenera 20" wysokość 2,6" Tara 2150kg Brutto 30,480kg Netto 28,330kg Więc tyle legalnie można załadować w kontener 20 stopowy znac, ale wartosci typu Waga net to, ladownosc, max brutto, wysokosc sa podane na tylnych drzwiach. Cytuj: kontener 20' 6,1 m 2,4 m 2,6 m 24 000(brutto) 2 000(netto) 33m3(kubatura)
to że być może "da się" załadować więcej nie zmienia faktu że tego robić się nie powinno. |
Autor: | zzx [ 26 mar 2016, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: Transport na chiny - jaka firma? |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Czekam właśnie na odpowiedź na temat cen frachtów morskich ja tam sie moge nieCo do ładowności kontenera 20" wysokość 2,6" Tara 2150kg Brutto 30,480kg Netto 28,330kg Więc tyle legalnie można załadować w kontener 20 stopowy znac, ale wartosci typu Waga net to, ladownosc, max brutto, wysokosc sa podane na tylnych drzwiach. Cytuj: kontener 20' 6,1 m 2,4 m 2,6 m 24 000(brutto) 2 000(netto) 33m3(kubatura) to że być może "da się" załadować więcej nie zmienia faktu że tego robić się nie powinno. prawda jest taka że można załadować więcej, ale często się okazuje że ta puszka musi być rozładowana na terminalu portowym bo nie da się jej zawieżć nie przekaraczając nacisków.(nie dotyczy PL tu wszystkie chwyty są dozwolone). dlatego jest tylko taka masa całkowita. zupełnie inna sprawą są przepisy dotyczące nacisków na oś - w zależności od konfiguracji podwozia (3+3 osie do 44 ton, 2+3osie do 40 ton) oraz odległości(do 150km) od terminalu przeładunkowego. |
Autor: | MAN [ 26 mar 2016, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: Transport na chiny - jaka firma? |
Często i gęsto do Europy płyną cięższe kontenery niż 24 tony Ja legalnie przy 40 ton DMC mogę przewieść kontener o masie 27,2 tony. To jaka tu jest mowa o przeładunkach. Co prawda zdarzają się przeładunki z kontenerów na plandeki gdy ktoś przewozi np.: bloki granitowe czy stal i wtedy kontener jest ładowany na maksa aby zmniejszyć koszty transportu. Ale tu wychodzi przy tych ładunkach mała objętość duża masa więc można załadować więcej do kontenera niż legalnie poruszać się z nim po drogach |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |