wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://serwis.wagaciezka.com/

Iveco EuroCargo
http://serwis.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=545
Strona 3 z 4

Autor:  DamLen [ 11 mar 2012, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

W tych Eurocargo o które pytasz jest skrzynia z przebitką, czyli popychasz lewarek w prawo lub w lewo. W obecnej generacji lewarek przeniesiono na deskę rozdzielczą i tu jest już przełącznik w formie pierścienia z języczkiem po lewej stronie, który to przekręcasz do przodu/tyłu.

Autor:  KonradN [ 12 mar 2012, 9:22 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Dzięki wielkie kolego :]

Autor:  Adidas [ 17 cze 2012, 12:12 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

witam panowie
mam błachy problem a w zasadzie wymiana przednich przepalonych żarówek.
jak odkrecic klosz ewentualnie czy jest jakis zatrzask zeby wyjąć zarówki?
nie chce nic urwac
dodam ze kupiłem iveco eurocargo z 2004roku 240km

Autor:  Baltazar [ 17 cze 2012, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Zależy jaki masz zderzak. Jeżeli masz z tworzywa to zrób tak :
1. Przy reflektorach masz zaślepki na klucze nasadkowe. Odkręcasz je.
2. Podnosisz kabine.
3. Między stopniem a zderzakiem masz kolejne dwie śruby, tzw torksy/gwiazdki.
4. Odkręcasz je.
5. Cały reflektor wychodzi ze zderzaka bez kierunków.

Jeżeli dawno nikt tego nie robił będziesz miał na 100% problem. Śruby rdzewieją.

Autor:  Barp. [ 23 cze 2012, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Obrazek

Wykonałem pewne porównanie i patrząc na wersję starszą można wywnioskować że jest dużo lepsza od tego co teraz marka zaprezentowała ( 1 , 2 ) brak tych schowków oznacza to że dostępne będą tylko 3 schowki od góry . Odnosząc się do globu dalej klepane jest tzw. koryto , zamiast tego powinno być przesunięte o 30 cm do góry 2 leżanka przez co łatwiej będzie "wydostawać" się kierowcy z dołu podczas postoju z dolnej leżanki .

Autor:  Romek [ 04 kwie 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Witam,
mam taki problem, szef sprowadził z zagranicy IVECO180E28 z 2007r, jest to samochód skrzyniowy MC 18 000kg. Dziś odebrałem papiery z tłumaczenia i tam wychodzi że masa całkowita przyczepy może wynieść tylko 3500kg, sprawdziłem na tabliczce znamionowej i tam jest wpisane masa całkowita zestawu 21500kg, auto sprowadzone z Holandii ale pierwsza rejestracja Hiszpania. Może ktoś sprawdzić czy w innym Iveco tego typu tez jest taka niska masa przyczepy holowanej, bo dla mnie to jest trochę dziwne by 18 tonowy samochód mógł pociągnąć taka przyczepę jak dostawczak.

Autor:  gexhol [ 18 lis 2013, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Może któryś z kolegów ma Iveco Euro Cargo 7514 z 1999r na kołach o rozmiarze 16 cali ?
Moje pytanie brzmi jaki powinny być zamontowane opony na takich felgach ? Albo jakie macie zamontowane ?

Autor:  >>>WIŚNIA<<< [ 18 maja 2014, 15:56 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Witam,

Szukam schematu układu pneumatycznego IVECO 160E25 . Szukam po necie , ale nie mogę nic znaleźć, z góry serdeczne dzięki za wszelką pomoc ;)

Autor:  DamLen [ 28 sie 2015, 9:01 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

http://40ton.net/nowe-iveco-eurocargo-m ... -wszystko/

Autor:  DamLen [ 19 wrz 2015, 18:13 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Obrazek

Obrazek

Autor:  PrzemoBTC [ 20 wrz 2015, 0:31 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Nastolatek z taką twarzą pewnie popełniłby samobójstwo. :lol:

A tak na poważnie, średnio to wygląda. Ot, cali Włosi, kontrowersyjny wygląd.

Autor:  DamLen [ 20 wrz 2015, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

W moim odczuciu, na żywo wygląda to dużo lepiej. Z czasem pewnie się opatrzy, tak jak inne brzydale które zaserwowali nam producenci w ostatnich latach.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 21 kwie 2016, 20:37 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Krótko i na temat 120E18 z 1999r to juz silnik Tector czy jeszcze stary typ i ogólnie czego się spodziewać na oględzinach ? (solówka z dżwigiem)

Autor:  Luka [ 21 kwie 2016, 20:54 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Świeżo ściągane, czy już jeżdżone po PL?

Autor:  Grzesiek_KBR [ 21 kwie 2016, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Cytuj:
Świeżo ściągane, czy już jeżdżone po PL?
W koło komina i raczej w tyłek nie dostało, mi tam chodzi o ogólne info o tym aucie, co mu w duszy gra... :]

Autor:  Luka [ 21 kwie 2016, 21:12 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Iveca nie miałem i nie znam, ale jeśli samochód ma mieć HDSa i nim pracować, to sprawdźcie czy są na niego papiery, aktualny dozór i czy jest w stanie przejść następny. Dobrze, żeby był tej jakiejś normalnej marki, bo łatwiej o serwis. Wszyscy to bagatelizują, bo to proste urządzenia, ale jak to nie będzie w stanie przejść dozoru, to koszta robią się konkretne.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 21 kwie 2016, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Cytuj:
Iveca nie miałem i nie znam, ale jeśli samochód ma mieć HDSa i nim pracować, to sprawdźcie czy są na niego papiery, aktualny dozór i czy jest w stanie przejść następny. Dobrze, żeby był tej jakiejś normalnej marki, bo łatwiej o serwis. Wszyscy to bagatelizują, bo to proste urządzenia, ale jak to nie będzie w stanie przejść dozoru, to koszta robią się konkretne.
Akurat temat samego HDS-a ogarnięty bo to palfinger bodajże ale napewno bez wycieków i z aktualnymi dozorami, chodzi mi o awaryjność i bolączki auta bo Iveco za bardzo nie znam.

Autor:  5eba [ 23 kwie 2016, 1:59 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Cytuj:
Krótko i na temat 120E18 z 1999r to juz silnik Tector czy jeszcze stary typ i ogólnie czego się spodziewać na oględzinach ? (solówka z dżwigiem)
Zwykły na pompie, nie zajebliwy :)
Jak to w Polsce :
- luz na lewarku zmiany biegów - dzwignia mocowana nad kolektorem przy silniku pewnie ma luz (chociaż nie wiem czy 12t wersja nie ma skrzyni z połowkami i innego rozwiązania lewarka)
- rdza boku kabiny nad nadkolem
Możesz się też spodziewać spalin niebieskawych na zimnym silniku - to nie e5 :)
A tak lać i jeździć.
Na tabliczce masz rozstaw osi - sprawdź czy auto nie kombinowane, skracane, dokładany hds itd ...

Autor:  Luka [ 23 kwie 2016, 11:01 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Cytuj:
Na tabliczce masz rozstaw osi - sprawdź czy auto nie kombinowane, skracane, dokładany hds itd ...
Nie demonizowałbym. Jeździ u nas trochę różnych cudów zwłaszcza za zabudowami "węglowymi" i jeśli oś jest dobrze przesunięta, to nie ma tematu. Obcięcie ramy z tyłu to też nic złego dla samochodu. Jeśli "dokładanie" HDSa jest zrobione porządnie - nie ma przeciwwskazań do tego. Widziałem prowizorki robione w PL, ale widziałem też włoską robotę dla dużej włoskiej firmy i sposób mocowania HDSa do ramy i ramy pośredniej to było jakieś totalne dziadostwo. Nawet małe polskie firmy zakładające HDSy robią to lepiej.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 23 kwie 2016, 20:01 ]
Tytuł:  Re: Iveco EuroCargo

Byli, widzieli i kupili, oryginalna wywrotka na 3 strony + dźwig Palfinger, z wszystkimi ważnymi dozorami przeglądami, auto nie picowane do sprzedaży bo miało być nie sprzedawane :lol:

Strona 3 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/